כישלון לקואליציה: הכנסת לא האריכה את תוקפן של תקנות שעת חירום ביהודה ושומרון

מאזן גנאים מרע"ם וג'ידא רינאוי זועבי ממרצ התנגדו; עידית סילמן מימינה ויתר חברי רע"ם, עבאס, טאהא וחטיב-יאסין, נעדרו מההצבעה במליאה, שהסתיימה כש-52 מבין חברי כנסת תמכו בחוק ו-58 התנגדו לו ● אחרי שמרית מאיר, טל גן צבי ונעמי ששון - גם הדובר מתן סידי מסיים את תפקידו בלשכת ראש הממשלה; את סידי יחליף הדובר הפוליטי של בנט, יותם בן יצחק

חברי הכנסת מאזן גנאים, ג'ידא רינאוי זועבי ומנסור עבאס במליאת הכנסת, 6 ביוני 2022 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
חברי הכנסת מאזן גנאים, ג'ידא רינאוי זועבי ומנסור עבאס במליאת הכנסת, 6 ביוני 2022

שוטרים תקפו באלימות בכיר בתנועה האיסלמית של רע"ם.

רע"ם והתנועה האיסאלמית פרסמו הודעת גינוי בערבית לתיעוד, לפיה העימות החל בעקבות הערה של סלאמה לשוטרת שעישנה בהר הבית.

המשטרה: החשוד ובני משפחתו הפרו את הסדר במקום, תקפו את השוטרים ואף קרעו לאחד מהם את כותפת המדים. הם נעצרו ובהמשך שוחררו בהחלטת הקצין הממונה.

נעמה לזימי ממפלגת העבודה תוהה: איך יכול להיות שהממשלה הקודמת היא זאת שהורידה את הפשיעה בחברה הערבית, ויוקר המחיה שבאמת קשור לפעולות הממשלה הקודמת הוא באשמת הממשלה הנוכחית.

לא ברור מתי ביידן יגיע – אבל בישראל היום מדווחים כי ביו"ש כבר מתכוננים למחות על הדשדוש בסוגיית אביתר בהקמת מאחזים חדשים.

על פי הכתבה הרקע למהלך הוא טענות של גורמים בממשלה שלפיהן הסכם אביתר לא מקודם בקצב הנדרש בשל החשש מפגיעה בביקור של ביידן.

על פי ההסכם תקודם במקום הקמת ישיבה ולאחר מכן יישוב חוקי.

שמחה רוטמן הבוקר ברשת ב': "כשיש לך קואליציה שלא רוצים שליטה ישראלית, תומכי טרור, אתה לא יכול להעביר חוק בסיסי כמו חוק יו"ש".

במוקד תשומת הלב היום: חוק יו"ש. יואב קיש מבטיח: אנחנו נצביע נגד.

סגירה