"המערכת מדממת": הסתדרות המורים תשבית את הלימודים בירושלים לשעתיים ביום ראשון

ליצמן הורשע בהפרת אמונים בפרשת מלכה לייפר במסגרת הסדר טיעון ● על רקע הדיווחים על מגעיו עם הליכוד נועד אורבך עם בנט; השניים מסרו שהייתה פגישה טובה ● פניות הוגשו לבהרב מיארה בבקשה שתחקור האם סילמן סחטה באיומים את אורבך ● רינאוי זועבי: לפיד הבטיח לי שעקורי איקרית וברעם יושבו ארצה; ראש הממשלה החליפי הכחיש זאת ● בנט ערך ביקור בזק באמירויות

.כתה ריקה, אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
Olivier Fitoussi/Flash90
כתה ריקה, אילוסטרציה

מנכ"לית ימינה סטלה ויינשטיין: "יש בפני ידידי ניר אורבך החלטה לא פשוטה. אני לא יודעת מה הוא מתכוון לעשות ואיך הוא רואה את הקואליציה. אין לי תשובה לגבי מה יקרה".

רם שפע מתאר הבוקר ברשת ב' את העברת חוק שכר מינימום: "התכנסנו כל ראשי סיעות הקואליציה והחלטנו פה אחד שההחלטה הנכונה היא לא להיכנס. בשלב מסוים הסתבר שגדעון סער חשב שזאת לא ההחלטה הנכונה ורצה שנחזור בנו. אין לחוק משמעות משום שהוא עבר בטרומית".

רם שפע אומר על אורבך: "אני משוחח איתו הרבה. כשיש חברות בכנסת יודעים גם לשמור אחד על השני ולא כל משפט שכל אחד אומר ללכת ולספר לתקשורת. הוא אמר לי שהוא עשה את הבחירה הערכית שלו להציל את ישראל מדרדור דמוקרטי".

נחמן אש הבוקר בגל"צ על האפשרות להחזרת חובת עטיית המסכות: "אנחנו משאירים את זה כרגע לשיקול הדעת של האזרחים. צריך לעבור להרגל אחר – הציבור עושה את השיקולים ומקבל את ההחלטות".

לדברי אש: "אין לנו כרגע נתונים לפיהם חיסון נוסף באמת יגן מפני הדבקות בזן ה-BA5. אנחנו עדיין לא רואים עלייה משמעותית בתחלואה הקשה, אם תהיה כזו – נצטרך לשקול שוב".

ברשת ב' מדווחים כי הקואליציה תעלה מדרגה נגד רע"ם – הקפאה. מאות מיליוני שקלים שאמורים לעבור ליישוב ג'סר א זרקא כפיתוח וסיוע יעצרו ולא יועברו, כסנקציה על ההצבעה בכנסת בניגוד למשמעת הקואלציונית בחוק תקנות יו"ש.

מיכל רוזין הבוקר ברשת ב': "צריך להמשיך לקיים את הממשלה הזאת כי זה חשוב יותר מהכול. עם זאת, חשבנו שאין צורך שאחרי שעמדנו במבחן נאמנות לקואליציה ביום שני, נפיל הצעת חוק בטרומית. לכן החלטנו להימנע ולהישאר מחוץ למליאה".

רוזין אמרה: בשונה מפעמים קודמות, האופוזיציה החליטה לא רק שתישרף הקואליציה ושתישרף הממשלה, אלא שתישרף המדינה. המדינה מנוהללת ומנוהלת טוב. הממשלה עובדת, מתפקדת והשרים מתפקדים"

סגירה