מסתמן: ביקור ביידן בישראל ייערך ב-14 ביולי

ירושלים ואנקרה סיכלו פיגוע איראני נגד ישראלים בשטח טורקיה ● מפקד חיל הים לשעבר בן שושן פרש מוועדת החקירה לפרשת הצוללות ● ליברמן, אלקין ושקד הודיעו על הגדלת מספר הדירות בתוכנית "דירה בהנחה" ● מיכאל ביטון הודיע שהוא מפסיק, בשנית, להצביע עם הקואליציה; בסביבת גנץ זועמים על המהלך ● תביעת הדיבה נגד אולמרט - שרה נתניהו העידה: "אינני חולת נפש"

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על כבש מטוס האייר פורסט ואן בניו מקסיקו, 11 ביוני 2022 (צילום: Evan Vucci, AP)
Evan Vucci, AP
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על כבש מטוס האייר פורסט ואן בניו מקסיקו, 11 ביוני 2022

יתפטר, יעזוב את הקואליציה או ימשיך לא להחליט? בישראל היום מביאים דברים של בכיר בקואליציה שתוקף את אורבך ואומר "יציבות הממשלה עומדת על המשכנתא של ניר אורבך. הבנאדם בנה וילה בפתח תקווה ולקח משכנתא גבוהה, ואנחנו צריכים לשלם את המחיר. הוא לא מתפטר כי צריך שכר גבוה לממן את זה. זה אבסורד. השערורייה הזו צריכה להיפסק. הבנאדם מחזיק מדינה שלמה בגלל שיקולים אופורטוניסטיים של הכיסא והמשכורת שלו. הוא יודע היטב שבחירות הן דבר רע למדינה במצב הזה. שייקח אחריות ויתפטר אם לא מתאים לו".

בנט ואורבך צפויים להיפגש היום בפעם השלישית. בוואלה מדווחים כי בליכוד טוענים כי מאז סוף השבוע המגעים עם אורבך נמצאים בהקפאה ולא התקדמו, וכי הם "מאד מאוכזבים ממנו", אך ההצעה בעינה עומדת: שריון בליכוד ותפקיד שר בממשלה הבאה.

יואב קיש טוען: לא דורשים ממאזן גנאים להתפטר כי הבא בתור ברשימה של רע"ם הוא תומך חמאס.

דובר סגן השר לשירותי דת, משה בסוס, סיכם הבוקר עם סגן השר מתן כהנא על סיום תפקידו.

ברשת ב' מדווחים מפי בכירים בקואליציה כי משבר ניר אורבך "תחת שליטה".

דוד ביטן אמר הבוקר ברשת ב' כי אין סיכוי שגדעון סער יחזור לליכוד ואין קשר לבקשתו של נתניהו להפסיק לתקוף את משפחתו של סער.

ביטן אמר שהוא בעד בחירות ושיש סיכוי גבוה לקבל 61 מנדטים. לדברי ביטן עבאס ניצל שיחות שהיו איתו כדי לקבל מלפיד ובנט פי 3 ממה שהציעו לו כביכול.

ביטן הגיב לדיווח ברשת ב' לפיו ברקע דיווחים על מו"מ עם סער, יו"ר האופוזיציה פנה לח"כית לפני נאומה במליאה וביקש לא לערב בו את משפחת השר. לפי כמה ח"כים דיסטל-אטבריאן השיבה – לא אשאר בליכוד אם סער יחזור.

סגירה