בנט: ההחלטה על פיזור הכנסת התקבלה כדי למנוע כאוס עם פקיעת התקנות ביהודה ושומרון

בחירות 2022 המליאה תצביע על הצעת החוק לפיזור הכנסת בשבוע הבא ● לפיד, שימשיך לכהן כשר החוץ, יתמנה לראש הממשלה ובנט - לראש הממשלה החליפי ● נמשכים השיבושים במערכת החינוך: גם מחר הלימודים בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים יחלו בשעה עשר ● בנט: הצלחנו, בשיתוף אנקרה, לסכל בימים האחרונים פיגועים נגד ישראלים בטורקיה

ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד בכנסת, 20 ביוני 2022 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד בכנסת, 20 ביוני 2022

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי רוסיה צפויה להגביר את התקיפות שלה "לא רק נגד אוקראינה אלא גם נגד מדינות אירופיות נוספות", כך פורסם בסוכנות הידיעות רויטרס. זאת על רקע ההמתנה להחלטת האיחוד האירופי בנוגע להצטרפותה של אוקראינה.

מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג וראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמרו אתמול כי המלחמה באוקראינה עשויה להימשך עוד שנים רבות ושעליהם להמשיך לחמש את צבא אוקראינה עד שיושג הסכם המוסכם על הנשיא וולודימיר זלנסקי.

לפי אתר החדשות "מידל איסט איי",  איראן ויתרה במסגרת הסכם הגרעין על הדרישה להסיר את משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור הזרים של ארצות הברית.

משמרות המהפכה במצעד הצבאי השנתי לציון יום השנה לפרוץ המלחמה עם עיראק של סדאם חוסיין, טהרן, 22 בספטמבר 2018 (צילום: Stringer/AFP)
משמרות המהפכה במצעד הצבאי השנתי לציון יום השנה לפרוץ המלחמה עם עיראק של סדאם חוסיין, טהרן, 22 בספטמבר 2018 (צילום: Stringer/AFP)

אזעקות השווא שנשמעו אתמול בירושלים ובאילת היו, כך מעריכים במערך הסייבר הלאומי, תוצאה של מתקפת סייבר. לפי גלי צה"ל, התקיפה כוונה נגד חברה שמספקת מערכות כריזה לרשויות מקומיות. במערך הסייבר הנחו את הרשויות לנקוט באמצעי הגנה.

סגן השרה יאיר גולן על מתקפת הסייבר שגרמה לאזעקות שווא: "יהיו ניסיונות רבים של האיראנים לפגוע בישראל דרך הסייבר, נערכים לזה בצורה רצינית. לא נפרצה מערכת האזעקות של פיקוד העורף, אלא מערכות כריזה מקומיות, אך זה מדאיג ומטריד מאוד – אם יש פה פרצה, צריך לסגור אותה מייד".

חבר הכנסת יאיר גולן בכנסת, 28 ביוני 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
חבר הכנסת יאיר גולן בכנסת, 28 ביוני 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
סגירה