שתי רקטות נורו לדרום; חיל האוויר תקף בעזה

דובר צה"ל: מטוסי קרב של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור בתגובה לשיגור בלוני נפץ ותבערה לישראל ● לא דווח על נפגעים או נזק מירי הרקטות

תקיפת חיל האוויר ברצועה (צילום: הדס פארוש Flash90)
הדס פארוש Flash90
תקיפת חיל האוויר ברצועה

במועצה האזורית שער הנגב ושדות נגב הופעלו הלילה (ה') בסביבות השעה 5:00 שתי התראות צבע אדום. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו שני שיגורי רקטות משטח הרצועה לעבר שטח ישראל. מהמועצה האזורית שדות נגב דווח כי לא ידוע על נפגעים או על נזק מירי הרקטות.

צה"ל תקף הלילה מספר יעדים ברצועת עזה. מטוס קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה.

אתר "וואלה" מדווח כי שיגור הרקטות מהרצועה נעשה לאחר תקיפות צה"ל וככל הנראה בתגובה לתקיפות. מדובר צה"ל נמסר כי "תקיפת צה"ל בוצעה בתגובה לשיגור בלוני נפץ ותבערה לעבר שטח ישראל מוקדם יותר היום".

כלי תקשורת פלסטיניים בעזה דיווחו כי מטוסים של חיל האוויר תקפו מתקן אימונים של ארגון הטרור חמאס ברצועה. לפי הדיווחים הפלסטיניים למתקן נגרם נזק כבד, אך אין נפגעים בתקיפות צה"ל.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: צה"ל רואה בחומרה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל וימשיך לפעול נגד פעולות טרור אלו. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה.

עוד 158 מילים
סגירה