בנט: נשכבתי על הגדר עבור עם ישראל, פוחד שנאבד את המדינה

בנט אמר כי טרם החליט אם לרוץ בבחירות הבאות ● ליברמן אמר כי לא יתמוך בנתניהו בשום מצב וכי הוא ״ממליץ לימינה להפסיק עם תסמונת האישה המוכה״ ● ח״כ אלי כהן: מעריך שנשיג יותר מ-61 מנדטים ● האיחוד האירופי: שיחות הגרעין בין איראן למערב יתחדשו בימים הקרובים ● גורם בארה״ב: מוכנים לחזור ליישום מלא של ההסכם מ-2015 ● מחר תושבת התחבורה הציבורית לשלוש שעות

ראש הממשלה נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה, 8 במאי 2022 (צילום: חיים צח/לע"מ‎‎)
חיים צח/לע"מ‎‎
ראש הממשלה נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה, 8 במאי 2022

שר החוץ של האיחוד האירופי ג'וזף בורל נפגש בטהרן עם שר החוץ האיראני ואמר כי שיחות הגרעין בין איראן למערב יתחדשו בימים הקרובים.

כתב וואלה ברק רביד מספר כי בכיר במשרד החוץ האמריקני אומר כי "קיימת אפשרות שהמו"מ העקיף עם איראן על הסכם הגרעין יתחדש אבל לא נדע זאת בוודאות לפני שנקבל עדכון מלא יותר מאנשי האיחוד האירופי אחרי שיעזבו את איראן". לדברי המקור "אנחנו מוכנים להשלים וליישם מייד את ההסכם אליו הגענו בווינה לחזרה הדדית ליישום מלא של הסכם הגרעין מ-2015, אבל איראן צריכה להסיר את הדרישות שחורגות מהסכם הגרעין".

חבר הכנסת עופר כסיף משתף תמונה של פלסטיני שהותקף ע"י מתנחלים.

ביש דין דיווחו כי כ-60 מתנחלים שהגיעו מכיוון המאחז הלא חוקי עדי עד תקפו באלות פועלים מהכפרים אל מוע'ייר ואל מזרעה אלשרקיה שעבדו באדמות הכפר אל מוע'ייר בשטח B, כשני ק"מ מעדי עד. המתנחלים שרפו מחפר ושני רכבים ותקפו פיזית בצורה אלימה ביותר את הפועלים.

הבוקר דיווח כלי תקשורת פלסטינים כי בן 16 מת מפצעיו לאחר שנורה בעימותים עם צה"ל בכפר סילוואד. צה"ל: "בהתקהלות של עשרות פלסטינים סמוך לכפר סילוואד, מספר חשודים יידו אבנים לעבר ציר 60 וכתוצאה מכך כוח צה"ל שהיה במקום פתח בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי לעבר אחד מהחשודים. זוהתה פגיעה".

ח"כ אלי כהן בפגוש את העיתונות: מעריך שנקבל יותר מ-61 בבחירות. יש קבוצה גדולה של אנשים שתצא עכשיו להצביע ולא עשו זאת בעבר.

כהן אמר כי יש לשריין את שיקלי וסילמן ברשימת הליכוד – הוא אישר כי  הוא יודע שהדבר בלתי אפשרי מפני שהופרש מהסיעה אולם הוא מקווה לתוצאות הערעור.

אלי אבידר בפגוש את העיתונות: "זה לא אידיאלי אבל חייבים לחוקק את חוק הנאשם – זה הרבה יותר חשוב מהבן אדם עצמו. הוא הלך ושם פודיום בבית המשפט ודיבר כמו אחרון העבריינים!"

סגן שר החוץ עידן רול: ישראל לא מחויבת להסכם של ארה"ב.

סגירה