כלי הזין והפות הקדוש בשירות השליטה וההדתה

שי מיקה ויעל בר זוהר (צילום מסך מסרטון אינסטגרם של יעל בר זוהר)
שי מיקה ויעל בר זוהר (צילום מסך מסרטון אינסטגרם של יעל בר זוהר)

בתקופה האחרונה מתנוססים בנתיבי איילון שלטי חוצות גדולים עם ההאשטג #לא_שופכים_לבטלה. בתכנית: "הערב עם גיא פינס" דווח על אירוע קבלת פנים חגיגית בווילה המפוארת של האוליגרך גנאדי מולוטוב בסביון, עם  מיטב הידוענים ומשפיעני הרשת, שהגיעו לשיחה עם גיא לא-בארץ והופיעו בבלוג שלו.

בתקופה האחרונה מתנוססים בנתיבי איילון שלטי חוצות גדולים עם ההאשטג #לא_שופכים_לבטלה. בתכנית: "הערב עם גיא פינס" דווח על אירוע קבלת פנים חגיגית בווילה המפוארת של האוליגרך גנאדי מולוטוב בסביון

לא-בארץ העומד בחזית הקמפיין, ידוע כמי שמסיבות מקצועיות חי תקופות ארוכות בניתוק מאשתו והתחייב לשמור על שבועת הברית שלו – המושג הדתי לאיסור אוננות גברית.

בראיון סיפר לו פליט הריאליטי, מיקי שי, על תרגילי השליטה והאיפוק שלו בעת שבת זוגו בנידה או כשהוא לא בזוגיות. "זה מאוד מטהר אותי" אמר שי ועיניו אורו. "אני מרגיש התעלות כאשר אני כובש את יצרי ולא משחית לשווא זרע קדוש וטהור. זו התחברות לבורא עולם ולכוח פנימי העוצמתי ביותר".

המראיין מתכניתו של גיא פינס שאל אם ההצהרה הזו קשורה לעובדה ששילמו לשי 300 אלף ש"ח מהחברה העומדת מאחורי קמפיין החוצות כדי שיהיה פרזנטור שלה. שי צחק ואמר: "מה פתאום? זה אמיתי לגמרי, אבל אתה יודע, גבר צריך להרוויח ואני יודע לנצל הזדמנויות טובות כשאני רואה אותן. בבנק הזרע כבר לא מוכנים לקנות ממני מנות זרע אז הנה עוד הזדמנות עסקית טובה".

לשאלה איך הגיבה סביבתו וחוג מכיריו לעמידתו בראש הקמפיין החושפני אמר שהיחידה שכעסה על כך היא הקולגה הנשית שלו מהריאליטי שקיבלה רק 15 אלף ש"ח כדי לספר שהיא שומרת נידה.

"אבל ככה זה אחי", אמר שי. "בסוף היא מבינה את ההבדל בין גברים לנשים והיא מודעת לכך שנשים לא יכולות להרוויח כמו גברים. תכל'ס תשווה מה הערך הכלכלי של דם של אישה במחזור לזרע של גבר שיכול להוליד מיליוני ילדים בפוטנציאל. רק הוצאות על טמפונים ופדים. אין מה להשוות. היא קיבלה זאת בהבנה וסוף פסוק. נשים אמיתיות יודעות את מקומן וערכן".

היחידה שכעסה, לדבריו, היא הקולגה הנשית שלו מהריאליטי שקיבלה רק 15 אלף ש"ח כדי לספר שהיא שומרת נידה. "אבל ככה זה אחי, היא מבינה את ההבדל בין גברים לנשים ובין ערך כלכלי של דם במחזור לבין זרע"

לאירוע הגיע השף הידוע אייל פינקוס. הוא התוודה כי בשנים האחרונות החל לשמור על אי שפיכת זרע לבטלה. "ראיתי את האור וגמרתי עם התמכרות חסרת גבולות לתענוגות שלי", אמר בקריצה. "אם קשה אני מקסימום הולך לספא ועושה מקלחת קרה, ואחריה אני מרגיש רליף ופיור. ממש ריפרש אישי. כמו עגבנייה שזה עתה נקטפה משדה עטוף בטל צונן שירד עם שחר".

"אתה שואל על הכסף שקיבלתי?", המשיך פינקוס, "למה אתם בתקשורת תמיד מחפשים את השלילי? למה לא לראות את הבשורה הנפלאה והיהודית ערכית שאנו מביאים מלב הסלבריטאות בעזרתו של גנאדי? נראה לך שעגבנייה מבזבזת את זרעיה לשווא? מכל עגבנייה יכולות לצמוח מאות כמוה! למה שלא נדע להעריך את מה שאנו נושאים בתוכנו? למה לא מגיע לעם ישראל את הטוב הזה בעזרתנו?"

גנאדי  מולוטוב הוא אוליגרך רוסי ממוצא יהודי שעשה הון בקרבתו של פוטין מעסקי נפט, יהלומים, נשק ואלכוהול. לפני כחודשים החליט לעלות לישראל בעקבות המלחמה באוקראינה ולהשקיע בזהות יהודית.

בצעד חסר תקדים  מגובה בכסף רב, הצליח לגייס משפיעני רשת ולקדם מסר נועז אשר לדעתו יחולל שינוי  בתפיסת הגבריות המשולבת במודעות יהודית אמיתית. גנאדי אף התראיין בחדשות 12 ו-14 וסיפר בהתלהבות על הקמפיין בשמירת האוצר הגדול השוכן בגוף הגבר אך ורק למטרות פרו ורבו.

"אתה שואל על הכסף שקיבלתי?", המשיך פינקוס, "למה אתם בתקשורת תמיד מחפשים את השלילי? למה לא לראות את הבשורה היהודית ערכית שאנו מביאים בעזרת גנאדי?  נראה לך שעגבנייה מבזבזת את זרעיה לשווא?

כמובן שקמפיין כזה לא עלה מעולם, למרות שהתפיסה הזו שרירה וקיימת בחברה הדתית בה אוננות גברית מהווה חטא חמור ושמירת הברית הינה מצווה ממעלה ראשונה.

גברים המחשיבים את עצמם, לא יבזו את עצמם בחשיפה אינטימית אשר תחשוף את הרגלי האוננות שלהם. אבל  קמפיין במימון האוליגרכית לבית לבייב, המתרפק באהבה על נידת נשים בהובלת ידועניות חילוניות כמו יעל בר זוהר, מיכל אנסקי ופליטות ריאליטי אופנתיות, רוחש וגועש בימים אלו. מסתבר שיש תמיד נשים אשר תמורת תשלום מתאים תסמנה את הדרדור הערכי הבא במכירת האינטימיות של עצמן.

על פי חוקי דת בכל הדתות המונותיאיסטיות, נשים רגילות להיות מואשמות מגיל פעוט בסיכון גברים והן מצטוות להיות מכוסות וצנועות. לעומת זאת, בחברה הקפיטליסטית ולצרכים כלכליים ועשיית הון הן מוצגות במלוא תפארתן הפיזית וגם מעורטלות לחלוטין (בשיתוף פעולה הדדי מלא ומתומחר בהתאמה לערכן בשוק), כדי להגביר את כוח המשיכה של מוצר זה או אחר.

לכל זה מצטרפת אף אג'נדה פמיניסטית לחלוטין המתחברת לעוצמה הכלכלית שצוברת בעלת הגוף המשווק.

קמפיין הנידה הצליח לעשות חיבור נחות בין כסף לדת ועשה שימוש מסחרי בנשים בעלות חזות מצודדת המכונות בעגה הרווחת והמצמצמת: "כוסיות". נשים המתפרנסות היטב על ידי עיסוק בלתי פוסק בחיצוניותן, חשיפת גופן באופן כמעט מקסימלי ושימוש במיניותן לטובת מוצרי צריכה.

באותה שיטה הן נשכרו לקדם ערך אישי-אינטימי מאוד המחובר לדיני טהרה הלכתיים, אשר ספק אם מובילות הקמפיין קראו אותם או עמדו על טיבם. הן שיווקו את הסחורה תוך הצהרות נרגשות על תחושת טוהר, ריפרש, חיבור רוחני ועוד כל מיני סיסמאות כאלו ההולמות את גל ההתחסדות השמרני העובר על החברה ומגובה בכסף גדול, להעצמת הרחם והפות הקדוש, המגוייסים לטובת שמירה על טוהרו ועתידו של העם היהודי.

קמפיין הנידה חיבר בין כסף לדת ועשה שימוש בנשים מצודדות, ששיווקו את הסחורה תוך הצהרות על טוהר, ריפרש, חיבור רוחני, ומיני סיסמאות ההולמות את גל ההתחסדות השמרני, המגובה בכסף גדול

במקום אחר בגלובוס, בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, תחת הרבה כסף וגיוס הדת הנוצרית, זה עובד בפרדוקס קצת אחר: הזכות הפדרלית להפלה בוטלה. הרשות עברה להחלטת המדינות, והשליטה ברחמה של האישה עברה לידי השמרנים הרפובליקנים אשר תומכים בחיים בכל מחיר.

כמובן עד שזה מגיע לזכות לרכישה ואחזקת כלי נשק לכל דורש. טיפוסים תמוהים ומעורערים בנפשם פורצים לריכוזי תושבים במרכזים מסחריים, מוסדות דת ובתי ספר, מזויינים בכלי נשק ויורים כדי לרצוח. אירועים שהפכו עניין שבשגרה.

אבל מתנגדי ההפלות התומכים במסחר חופשי בנשק, מסרבים לראות את הסתירה בטיעון שמירת החיים בין איסור הפלות וחופש רכישת נשק חם. הם גם אלו התומכים בדונלד טראמפ לנשיאות, אדם אשר ניהל תחרויות יופי בהן הנשים נמדדות כסחורה ועל פי ממדי גופן. הוא גם התגאה בכך שהדרך שלו לנטרל נשים ולתפוס עליהן שליטה היא grab them by the pussy.

ישראל צועדת בעקבות אמריקה, כשהמגדלור הוא כעת תפיסות דתיות שמרניות בסגנון אוונגליסטי, המשלב אמונה דתית בריאתנית ושמרנית מאוד ותפיסה קפיטליסטית קנאית.

הימין השמרני בישראל צועד יותר ויותר בעקבות האוונגליזם הנוצרי בחיזוק הקשר בין רדיפה מתמדת אחר עשיית עושר בכל מחיר לבין אמונה באל, עיסוק אובססיבי במיניות, כשהאישה היא בעיה וגם רכוש.

וכמו שהאוונגליזם אוהב את עם ישראל כדי להפוך אותו לנוצרי עם חזרתו של ישוע, כך גם תהליכי השיווק היהודיים לכאורה, בעטיפה הוורדרדה והמתוקה של לבייב ודומותיה, תופסות כל מיני "אידיוטיות שימושיות" מפורסמות וחברותיהן, אשר רגילות לתמחר את חשיפת גופן למטרות כלכליות.

הימין השמרני בישראל צועד יותר ויותר בעקבות האוונגליזם הנוצרי בחיזוק הקשר בין רדיפה מתמדת אחר עשיית עושר בכל מחיר לבין אמונה באל, עיסוק אובססיבי במיניות, כשהאישה היא בעיה וגם רכוש

מצויידות בלוק של עקרות בית מאושרות ומסופקות, על רקע מטבח מאובזר כמובן ותשלום של עשרות אלפי שקלים, הן עוזרות לגורמים אינטרסנטיים להפוך את המדינה הישראלית למדינת הלכה, ההולכת ונשלטת בידי פונדמנטליזם דתי חשוך וקפיטליזם רע.

גילה לבני זמיר היא חיפאית, יועצת תקשורת ופובליציסטית, מנכלי"ת המרכז הישראלי - דרוזי, מייסדת ושותפה בתכנית "האקווריום-הכשרה פוליטית דמוקרטית". הובילה מאבקים סביבתיים וחברתיים. בוגרת התכנית למנהיגות חברתית במרכז מנדל צפון. בעלת BA בתקשורת, רוח וחברה ועיצוב תקשורת חזותית. נשואה, אם ל-3 וסבתא ל-4.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
הגת אתמול מאליכין - ליגה. ובמעבר חד: מי אמר שהיונה זה סמל השלום? מי? מי? המעקה של החלון כל הזמן מלא מהחרא שלהן, כמה אפשר? כמה? אין על עורבים - אפילו אחד לי חירבן על המעקה, אחד לא. בעסה,... המשך קריאה

הגת אתמול מאליכין – ליגה. ובמעבר חד: מי אמר שהיונה זה סמל השלום? מי? מי? המעקה של החלון כל הזמן מלא מהחרא שלהן, כמה אפשר? כמה? אין על עורבים – אפילו אחד לי חירבן על המעקה, אחד לא. בעסה, אוףףף, יאלללה פותח עוד בירה, הבאתי מרמי לוי 3 ב-12 שקל, כן, כן, הבאתי, כן, זיל הזול. וו'אלאק רמי לוי הזה עד שלא יעבור את מאסק לא יירגע, זה חרמן חרמן להיות נאמבר וו'אן – רעב הבחור

עוד 1,108 מילים ו-1 תגובות
סגירה