עדכון ביטחוני מותאם לראש האופוזיציה - על מצב הפייק-ניוז

בנימין נתניהו, צילום מסך מסרטון טוויטר שלו
בנימין נתניהו, צילום מסך מסרטון טוויטר שלו

כדי לא לבזבז את זמנו של ראש הממשלה החדש ולא להטריד את מנוחתו של ראש האופוזיציה הישן בנימין נתניהו, המסרב להתעדכן אצל ראשי הממשלה נפתלי בנט ויאיר לפיד, מוצע בזאת לקיים עדכון ביטחוני המתאים באופן ייחודי לראש האופוזיציה.

העדכון הביטחוני יותאם ספציפית להיותו נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, ומנהל "צבא" של טרולים, בוטים ומהנדסי תודעה, כפי שהוא עצמו העיד בפני בנט.

מוצע בזאת לקיים עדכון ביטחוני המתאים באופן ייחודי לראש האופוזיציה, כנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, וכמנהל "צבא" של טרולים, בוטים ומהנדסי תודעה, כפי שהוא עצמו העיד בפני בנט

עדכון מצב הפייק-ניוז הביטחוני, ההסתה הביטחונית, ההשמצות והקריאות למרד, עדכון על מצב השקרים של נציגי הליכוד וגוש נתניהו. עדכון יומיומי.

את העדכון מטעם ראש הממשלה יבצעו פשוט מי שממונים על ביטחונו בשב"כ ובמשרד ההסברה.

גם חוקריה של שולחת הקליע לבנט יעדכנו. גם כל מי שעוקבים מתוקף תפקידיהם אחרי צבא השם שמאחל מוות ליריביו של נתניהו, יעקבו אחרי רבני דין רודף, תומכי מדינת הלכה ואנשי עוצמה יהודית, אנשי נעם והגזענות הדתית. וכמובן שהוא יעודכן על דבריהם של מכובדינו גלית דיסטל אטבריאן, מירי רגב, דודי אמסלם, שלמה קרעי, דוד ביתן, ישראל כץ, צחי הנגבי וחבריהם,  כשאריה דרעי יסייע ככל שמאפשר לו הסכם הקלון עליו חתם.

ראש האופוזיציה יקבל את תיעוד נאומיו המסיתים עם פירוט דקדקני של עובדות שסילף, המצאות שהפריח, שקרים בוטים שפרסם; מחירי חלב, דירות, דלק וחשמל שטיפסו בתקופתו; מספרי הרקטות ובלוני התבערה שנורו בתקופתו לעומת תקופת ממשלת השינוי, וכמובן ספירת הדולרים שזרמו או לא זרמו לקרן העושר ממרבצי הגז, יותר נכון זרמו לקרן האושר של הטייקונים עימם חתם נתניהו על מתווה שוד הגז.

העדכון הביטחוני הזה אליו יוזמן ראש האופוזיציה, לא יהיה נתון להסכמתו או לתנאיו. הוא יפורסם בכל פלטפורמות התקשורת, במעקב הממשלתי, בארכיון המדינה ועל שלטי חוצות מתחלפים בצמתים.

נציגי אמ"ן השב"כ והמוסד יעדכנו את צוות "עדכון הפייק הביטחוני" החדש במצב המאבק מול הגרעין האיראני, חיזבאללה, חמאס וסיכול פיגועים בטורקיה או במים הכלכליים של ישראל.

ראש האופוזיציה יקבל את תיעוד נאומיו המסיתים עם פירוט העובדות שסילף, ההמצאות והשקרים שהפריח, המחירים שטיפסו והרקטות ובלוני התבערה שנורו בתקופתו לעומת תקופת בנט ועוד

ראש האופוזיציה לא יוכל להימלט מהאמת אל מחוזות תעמולת הבחירות והפייק-ניוז שהקים לצורך בחירתו שוב לראשות הממשלה תוך כדי שטיפת מוחות של אזרחי ישראל.

מדובר בביטחון המדינה. חד וחלק.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
מזכיר שכראש האופוזיציה הפסיכופת הדליף את אחריות ישראל להפצצת הכור בסוריה, בניגוד למדיניות העמימות של ישראל. הבנאדם לא מסוגל לא להתפאר ושיקולים בטחוניים לא מזיזים לו. האמת, צריך לשנות את... המשך קריאה

מזכיר
שכראש האופוזיציה הפסיכופת הדליף את אחריות ישראל להפצצת הכור בסוריה, בניגוד למדיניות העמימות של ישראל. הבנאדם לא מסוגל לא להתפאר ושיקולים בטחוניים לא מזיזים לו. האמת, צריך לשנות את החוק שאת ביבי ספציפית לא מעדכנים כי הוא מדליף. הוא מגלומן, הוא לא מסוגל לא להדליף (הארכיון האירני, עוד דוגמא). אסור לתת לפסיכופת הזה שום סיווג בטחוני. וזה עוד לפני שמזכירים את הדיונים המסווגים שלו עם הילדז והשרהז שאין להם שום סיווג בטחוני

עוד 348 מילים ו-2 תגובות
סגירה