רוסיה מגנה את התקיפה בסוריה בשבת: ״לחדול מכך ללא תנאי״

נתניהו התקבל הערב בתשואות בבני ברק בארוע שבע הברכות של גפני ● ארה"ב: לא ניתן לקבוע בוודאות מי הרג את אבו-עאקלה - סביר להניח שחיילי צה״ל בשוגג ● לפיד ליועמ״שית: נשמור על מערכת המשפט מפני הרוצים לפגוע בה ● פולין וישראל משקמות את היחסים ● הנגיד העלה את הריבית ל-1.25% ● הושג הסכם בין האוצר והחקלאים לגבי רפורמת הייבוא

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, 5 במרץ 2022 (צילום: Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP)
Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, 5 במרץ 2022

לפי עיתון הגרדיאן הבריטי, נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי התייחס לכיבוש העיר ליסיצ'נסק על ידי רוסיה ואמר כי השליטה בעיר עוד תשוב לידי אוקראינה: "אנחנו נחזור לשלוט בעיר בזכות הטקטיקות שלנו ובזכות הגידול באספקת הנשק המודרני שברשותנו".

מחירי החשמל היו אמורים לעלות ב־15% ב־1 באוגוסט אבל יעלו ב־%8–9% "בלבד" בעקבות התערבותו של שר האוצר אביגדור ליברמן, כך פורסם באתר מעריב. בחברת החשמל הסכימו לפרוס חלק מהעלייה ולקזז אותה עם החיסכון שייווצר בעקבות הפסקת השימוש בפחם בעוד כשנתיים–שלוש.

שר המשפטים גדעון סער לגלי צה"ל: "לא מקבל את ההתנצלות של יואב קיש, יש פה מהלך גלוי של איום גנגסטרי". אתמול אמר קיש כי הליכוד תדיח את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב־מיארה אם תאשר לבני גנץ למנות רמטכ"ל.

עוד אמר: "כל אדם שיצביע לאיילת שקד יודע שהיא תלך עם נתניהו. גם לפני פיזור הכנסת, היא חתרה להקמת ממשלה בראשותו. זו דעה שגויה לפי דעתי, אבל לגיטימית".

ח"כ שלמה קרעי בריאיון לרדיו 103fm: "המינויים של הממשלה הזו – חברי מרכז של ממשלת ההונאה. ברירת המחדל היא שחברי המרכז של ממשלת ההונאה צריכים ללכת הביתה".

שלמה קרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
שלמה קרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

השר זאב אלקין בריאיון לכאן רשת ב על האיום של יואב קיש: "לצערי אני מאמין לכל אמירה הזויה כזו. פעם דברים כאלו נחשבו מחוץ לשיח. בקצב הבחירות אצלנו אם נעצור את החיים לחלוטין המדינה לא תוכל להתקדם. סוג השיח מאפיונרי. כשנתניהו רוצה להשתיק מישהו הוא יודע לעשות את זה".

סגירה