גלאון: אם איבחר לראשות מרצ, אדבר עם מיכאלי על איחוד שתי המפלגות - למען הצלת הגוש

מפגע פלסטיני דקר באוטובוס בירושלים נוסע, שנפצע באורח בינוני ● צה"ל תקף ברצועה בעקבות ירי מקלעים לישראל ● הפריימריז לראשות הליכוד בוטלו, לאחר שרק נתניהו הגיש מועמדות ● סמוטריץ' ובן גביר קיימו פגישה ראשונה מאז פיזור הכנסת ודנו בריצה משותפת בבחירות ● משה כחלון נחקר ברשות לניירות ערך במסגרת החקירה נגד יונט קרדיט, שבה שימש כיושב ראש הדירקטוריון

זהבה גלאון בקיבוץ עין כרמל, 15 ביוני 2022 (צילום: Shir Torem/Flash90)
Shir Torem/Flash90
זהבה גלאון בקיבוץ עין כרמל, 15 ביוני 2022

מחר: מבצע המאחזים של תנועת נחלה. ב-ynet מדווחים כי מאות פעילי ימין צפויים להגיע לנקודות התיישבות ביו"ש להקמת 10 מאחזים חדשים, וכי מערכת הביטחון נערכת בפריסת מחסומים בצירים, צווי רידוד ומאות שוטרים, חיילים ולוחמי מג"ב.

ליברמן הבוקר ברשת ב': "המטרה שלנו היא להמשיך בקואליציית השינוי, בלי יהדות התורה, בלי ש"ס. כל השותפים שלנו מחזרים אחריהם וזה בלתי מתקבל על הדעת. חיזור גורלי של כל השותפים לקואליציה, ללא יוצא מן הכלל, אחרי דרעי וגפני".

ליברמן אמר:  חזרת נתניהו לבלפור זה אסון. אני מעריך שאם נתניהו לא יגיע ל-61 מנדטים הוא לא ימשיך כראש הליכוד.

שר האוצר אמר כי הוא "מקווה לסיים את המשא ומתן עם המורים ולחתום על הסכם קיבוצי כבר בשבוע הבא", וכי הוא מתכוון להוריד את מחירי הדלק באמצעות הדיבדנדים שהמדינה גבתה מחברות ממשלתיות.

ראש הממשלה יאיר לפיד התקשר לאחד הילדים שחגגו בר מצווה בכותל המערבי באירוע שהופרע ע"י חרדים קיצוניים לפני חודש, ושתואר בפוסט של הרב שהוביל את הטקס:

קשה לי למצוא את המילים בשביל לתאר את החוויה שלי הבוקר בעזרת ישראל (המכונה גם כתל המשפחות ו"הכתל הרפורמי"). קיוויתי…

Posted by Arie Hasit on Wednesday, June 29, 2022

לפיד אמר לילד, סת' מן מלאס וגאס, שהתנהגות החרדים הקיצוניים "מזעזעת", שהם "אינם מייצגים את מדינת ישראל, את תושבי המדינה ואת הממשלה"   ואיחל לו מזל טוב.

סגן השר לביטחון הפנים יואב סגלוביץ על התפרותו של ניצב שמעון לביא על רקע אירועי מירון: "לא ידעתי לפני ההחלטה. מדובר בקצין מצוין וערכי, שקיבל החלטה נכונה. מבין את ההחלטה שלו, אבל חבל לי מאוד שיעזוב את השירות"

שמחה רוטמן הבוקר ב-103fm על הריצה עם עוצמה יהודית: "אני די בטוח שיילכו ביחד בסוף. צריך ששני הצדדים ירצו, אנחנו בוודאי רוצים ואני חושב שגם הצד השני רוצה", אמר רוטמן בראיון ל-103FM.

רוטמן הוסיף ואמר כי "הדרך הנכונה ביותר להרכיב רשימה זה לעשות פריימריז מאוחד, אבל גם עם מי שלא רוצה לעשות את זה מסיבותיו שלו אפשר בהחלט לשאוף לאיחוד, ואני בטוח שזה מה שיהיה בסופו של דבר".

סגירה