מבצע המאחזים: אלפים הגיעו לכמה נקודות בגדה

לפיד בישיבת סיעה: "להקים ממשלה לאומית, רחבה ויציבה" ● אורבך בקמפיין: אני הפלתי את הממשלה ● דרעי: לא נהיה בממשלה של לפיד - אין מצב כזה ● רב השומרון על העלייה למאחזים היום: מקווה שלא נגיע לאלימות ● גלאון: לא יכולתי לשבת בבית ושנתניהו יחזור ● דיווח: ליברמן ביקר אתמול את פאינה קירשנבאום בנווה תרצה

פעילי תנועת נחלה מקימים אוהלים ליד קרית ארבע, 20 ביולי 2022 (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)
Yonatan Sindel/FLASH90
פעילי תנועת נחלה מקימים אוהלים ליד קרית ארבע, 20 ביולי 2022

ב-ynet מפרסמים כי המפכ"ל שבתאי וקציני משטרה נוספים צפויים לקבל מכתבים שמתריעים כי ועדת החקירה עשויה להטיל עליהם את האחריות לאסון. גם מפקד המחוז הצפוני שמעון לביא, שהתפטר כדי להקדים את קבלת המכתב. מחר: עדות נתניהו בוועדה

דובר המועצה לביטחון לאומי של ארצות הברית, ג'ון קירבי, סיפר כיצד נערכת רוסיה לספח את השטחים שנכבשו באוקראינה. על פי התדרוך, הרוסים יציבו פקידים מטעמם באזורים שנכבשו, יקבעו את הרובל כמטבע המקומי ויאלצו את התושבים להגיש בקשה לאזרחות רוסית.

ולדימיר בליאק מיש עתיד מבקש עימות עם אבי שמחון על יוקר המחיה.

שמחון מבטיח: עצירת מחירי הדיור תוך מספר שבועות.

זהבה גלאון הבוקר בראיון לרשת ב': "אני חוזרת כי יש לי אחריות לגורלה של מרצ והגוש כולו. אני החלטתי שאני לא אוכל להזסתכל לעצמי במראה אם אשאר בבית ונתניהו יחזור.

גלאון הדגישה כי היה ויאיר גולן "שותפים למאבק הזה בכהניסטים".

גלאון שנפגשה אתמול עם יאיר לפיד סיפרה: "הבעתי בפני ראש הממשלה את המחויבות שלי שמרצ תהיה גדולה וחזקה. מיכאלי שותפה וידידה שלי, כשאבחר לראשות מרצ אדבר איתה לגבי איחוד. לשתי המפלגות יש להרבה מהמשותף".

ברשת ב' מדווחים: אביגדור ליברמן ביקר אתמול את חברת הכנסת לשעבר פאינה קירשנבאום בנווה תרצה. זהו ביקורו השני של ליברמן את קירשנבאום בעת מאסרה.

סגירה