גנץ: "צר לי מאוד שהיו נבחרי ציבור שתמכו בהפרת החוק - זה דבר חמור מאוד הראוי לגינוי"

נתניהו העיד בפני ועדת החקירה הממלכתית על חלקו באסון בהר מירון: "אתה לא יכול לקבל אחריות על מה שאתה לא יודע" ● בית המשפט העליון קבע שאין מניעה חוקתית לשלול אזרחות ממי שהורשעו בביצוע מעשי טרור, גם אם כתוצאה מכך הם ייוותרו ללא אזרחות ● משרד המשפטים של רוסיה פועל להפסיק את פעילות הסוכנות היהודית במדינה ● ניר אורבך: "אני חושב שעלינו להתנצל"

שוטרים ומתנחלים, שביקשו להקים מאחזים חדשים, ליד קריית ארבע, 20 ביולי 2022 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
שוטרים ומתנחלים, שביקשו להקים מאחזים חדשים, ליד קריית ארבע, 20 ביולי 2022

מבצע המאחזים: כוחות גדולים של משטרה ומג"ב הגיעו הלילה לשטח כדי למנוע מהמתנחלים להשתקע בנקודות השונות לאורך הלילה, ובחלק מן המוקדים נצפו עימותים עם הכוחות.

שרת הפנים איילת שקד כתבה: "שוב אלימות (נגד) מתנחלים כדאי שהמשטרה תשמור את האנרגיה שלה למיגור הפשע האמיתי במדינה.
בני הנוער הנהדרים שהתגייסו באמצע חופשת הקיץ כדי ליישב את הארץ הזו הם השראה אמיתית, ומסירותם משמשת ערובה לכך שהציונות תצלח כל אתגר או משבר, פנימי או חיצוני".
חזקו ואמצו!

אורית סטרוק כתבה: "בני גנץ איבד את הבלמים. לא מספיק שחיילים עסוקים בפינויים במקום בבטחון – עכשיו גם אלימות קשה כנגד גרעין ההתיישבות בגופנה. והשותפים שלו? שותקים".

סמוטריץ' היה גם באזור:

נעמה לזימי ורם שפע מגנים:

איתן גינצבורג כתב: "מצער ששרה בממשלה ובייחוד מי שכיהנה כשרת המשפטים מעודדת פעילות שאינה חוקית. זו לא ציונות ובטח שלא השראה, אלא יותר פגיעה בביטחון – חיילים ושוטרים עסוקים בפרובוקציות האלה במקום במשימות שוטפות להגנה ולסיכול טרור.

קטי שטרית כתבה בתגובה לאיילת שקד: "אני מזכירה לך שאת עדיין שרה בממשלה. לצייץ זה לא מספיק תעשי מאמץ לעצור את הביזיון הזה"

מרב מיכאלי מתראיינת לידיעות אחרונות ושבה ומתחייבת: לא יהיה איחוד עם מרצ. "לפיד אחראי על הגוש", היא קובעת. "אם הוא חושש שמרצ לא תעבור, יש לו כלים לעזור להם".

השר מאיר כהן מיש עתיד אמר הבוקר בתגובה בראיון ברשת ב': "אני שמח שהיא אומרת את זה כי לפיד מנהיג את הגוש. שתי המפלגות חשובות ואנחנו מאחלים להן הצלחה. ההחלטה להתאחד היא שלהן. אנחנו לא אחראים על מרצ ועל העבודה. אם יהיו איחודים – זה טוב למדינת ישראל".

השר עמר בר-לב זועם על דברי איילת שקד הלילה: "כדאי ששרה בכירה בממשלה לא תעודד על גבם של השוטרים והשוטרות המסורים הפרת חוק ופעילות עבריינית – רק כי היא נואשת להתחנף ל"בייס" ומנסה לעבור את אחוז החסימה. גם השרה יודעת שפעילותם של העבריינים שהיא מעודדת, מסיטה את צה"ל והמשטרה מביצוע תפקידם ופוגעת בביטחונה של מדינת ישראל".

איימן עודה מאשים בגל"צ: "הבעיה הכי גדולה של המרכז-שמאל מאז רצח רבין, גם לפיד, היא שהם משקרים לאנשים בעיניים. הימין יותר ברור, והשמאל הוא צל חיוור שלו – והוא כל הזמן מפסיד".

זהבה גלאון מתחילה לעבוד:

סגירה