סער: אם נתניהו לא יגיע ל-61 החרדים יעשו חשבון מחדש

סער קובע כי השעיית רעייתו מהגשה נוכח הבחירות זו ״כניעה לטרור פוליטי שהופעל על התאגיד״ ● רוסיה ואוקראינה חתמו על ההסכם לפתיחת הנמלים לייצוא חיטה ● שגריר ישראל ברוסיה נפגש עם סגן שר החוץ הרוסי ● סקר: מרצ עוברת, גוש נתניהו עם פחות מ־61 ● ראש סבא"א: איראן דוהרת בתוכנית הגרעין – ולנו אין דרך לעקוב אחריה ● מיכאל ביטון: מרב מיכאלי לקחה כסף מהעניים

שר המשפטים גדעון סער, 14 בינואר 2021 (צילום: AP Photo/Sebastian Scheiner)
AP Photo/Sebastian Scheiner
שר המשפטים גדעון סער, 14 בינואר 2021

לפי סקר בחירות של מעריב, גוש מפלגות בנימין נתניהו יורד ל־59 מנדטים, לעומת 61 בסקר הקודם. מרצ עוברת את אחוז החסימה, ובכך חוסמת את הגוש. ימינה בראשות איילת שקד עדיין לא עוברת את אחוז החסימה.

שגריר ישראל באוקראינה מיכאל ברודסקי בריאיון לאתר ynet על הנסיעות לאומן: "ההחלטה על ראש השנה טרם התקבלה. חשוב להדגיש שאוקראינה נמצאת במלחמה ויהיה קשה מאוד להבטיח את ביטחון המתפללים. לכן, ללא קשר להחלטה בקייב, השנה הייתי ממליץ לכל הישראלים להימנע מהגעה לאוקראינה".

על היחסים עם שגריר אוקראינה בישראל אמר: "לעיתים הביקורת שלו על ישראל אינה מוצדקת ואף פוגעת ביחסי המדינות. אני מודאג ממצב היחסים ועושה הכול על מנת לחזק את הידידות וההערכה בין שני העמים".

ח"כ רם בן ברק בריאיון לגלי צה"ל: "הפעילות של המתנחלים וההתקוטטות עם גורמי הביטחון היא לא פחות משערורייה. זה חוזר כל קיץ, הילדים בבית, מחפשים פעילות, ומוצאים אותה בצורה של מאבק אידאולוגי. חבל שכוחות הביטחון שמתוחים גם ככה צריכים להתעסק בעניין הזה".

ח"כ רם בן ברק (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)
ח"כ רם בן ברק (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ אורית סטרוק בריאיון לגלי צה"ל: "אנחנו עוברים את אחוז החסימה גם בלי איתמר בן גביר אבל אנחנו חושבים שנכון יותר שנרוץ יחד. איתמר יודע את גודל כוחו, כוחו יפה אבל לא כמו שהוא אומר. הוא עושה הרבה מאוד סערה בכוס תה, מאמינה שהוא לא ינקוט צעדים פזיזים".

סטרוק גם תקפה את שר הביטחון בני גנץ ואמר: "מהרגע שגנץ נכנס למשרד הביטחון, ישראל נלחמת לטובת האויב. הוא מפקיר את השטח לאבו מאזן".

שר התפוצות נחמן שי על המשבר עם רוסיה בריאיון לכאן רשת ב: "אנחנו פועלים במהלכים משפטיים במטרה לצמצם את הנזק, אבל במקביל מדינת ישראל, צה"ל, פעלו הלילה בסוריה. אנחנו ממשיכים להגן על האינטרסים הביטחוניים שלנו".

סגירה