סקר: 60 מנדטים לגוש נתניהו; 35 מנדטים לליכוד, 22 ליש עתיד, ימינה מתחת לאחוז החסימה

ישראל מגבשת פעולות שבהן תנקוט, אם רוסיה תוסיף להצר את צעדיה של הסוכנות היהודית במדינה ● הושג הסדר טיעון עם מודי זנדברג בפרשת הצוללות: יורשע בהפרת אמונים ולא יואשם בשוחד ● משרד החינוך: חסרות 5,671 מורות וגננות בבתי הספר ובגנים ● חברת הכנסת לשעבר תמר אשל מתה בגיל 102 ● רגב: לו יכולתי, הייתי מפסיקה את משפט נתניהו בתקופת הבחירות

בחירות (צילום: Flash90)
Flash90
הכנת הקלפיות לקראת הבחירות

שני פלסטינים נהרגו בחילופי אש עם כוח ימ"מ בשכם. הסהר האדום דיווח כי בחילופי האש נפצעו עוד תשעה אנשים, בהם אחד במצב קשה.

ברשת ב' מדווחים על שיחה קשה בין איילת שקד למתן כהנא. על פי הדיווח, שקד הבהירה כי אם כהנא לא יישר קו עם המסרים שהיא מבקשת לקדם, הוא לא יהיה חלק מימינה וייאלץ לפעול לבד.

מהלשכות של שקד וכהנא נמסר בתגובה משותפת: "כהנא ושקד מדברים יום יום ומתואמים ביניהם".

בישראל היום מדווחים כי איתמר בן גביר מעוניין במיזוג מפלגות מלא בין הציונות הדתית לעוצמה יהודית למפלגה אחת משותפת ובה הנהגה משותפת של סמוטריץ' ובן גביר, מנגנון משותף, מזכירות משותפת, מנכ"ל ומוסדות מפלגה משותפים וגם חלוקה שווה של מועמדים.

עיסאווי פריג' שנכח בסוכת האבלים שבה בוצע הירי בכפר קאסם, התראיין  בגל"צ הבוקר. לדבריו "האירוע לקח אותי אחורה כל כך הרבה זמן והוריד אותי לקרקע – לאן הגענו? זה היה פיגוע לכל דבר, ממש טבח. בסוכת אבלים אין ביטחון, בחתונה אין ביטחון, ברחוב אין ביטחון – אין שום ביטחון בחברה הערבית. לדברי פריג': "עזות המצח הזו עדיין לא מוסברת. ביום פיגוע כזה הייתי מצפה לראות מסוקים באוויר. זה לא ירי של עבריין על עבריין או גניבה – זו סוכת אבלים, שיושבים בה מכל שכבות היישוב. חוסר התפיסה לא פחות חמור מהמעשה עצמו".

ברשת ב' דיווחו אודות לוחמי יחידה מיוחדת שהתארחו בסוף השבוע עם מפקדיהם בחווה שהינה מאחז שהוקם שלא כחוק. למקום קוראים "החווה של עומר" והקים אותו לפני כ-20 שנה עומר עתידיה, קצין מילואים ביחידה – והוא שהזמין את החיילים להתארח בה.

יו"ר ועדת חוץ וביטחון רם בן ברק ברשת ב': מדברים כאן הרבה על משילות, זה מתחיל בזה שהמדינה מעלימה עין מדברים לא חוקיים. גם ממשלת השינוי, בגלל הרכבה הבעייתי, חטאה בדבר הזה. היה ראוי שהצבא לא יהיה במקום לא חוקי ומסודר ובאישור המדינה.

מוסי רז:

 

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
סגירה