יוקר המחיה: תעריף החשמל יעלה ב-8.6% ביום שני הקרוב

שקד והנדל הציגו את רשימת הרוח הציונית והודיעו שיתנגדו לממשלה צרה ● בית המשפט העליון הפך את החלטתו וקבע שהמאחז מצפה כרמים לא יפונה ● מבקר המדינה פרסם דוח חריף על תפקוד המשטרה בעימותים שפרצו בזמן מבצע שומר החומות: לא היה מודיעין והכוחות הגיעו לשטח באיחור ● אחרי עיכובים סיפקה רוסיה את האישורים להגעת המשלחת הישראלית לתחומה

עובד של חברת החשמל מתקן תקלה ברשת החשמל, 29 באוגוסט 2020 (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
יוסי אלוני, פלאש 90
עובד של חברת החשמל מתקן תקלה ברשת החשמל, 29 באוגוסט 2020

יועז הנדל וצבי האוזר, חברי דרך ארץ, ואיילת שקד – ראש ימינה צפויים להודיע בשעות הקרובות כי חתמו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות, לאחר שהושגו הלילה הסכמות על רוב הסעיפים.

ברשת ב' מדווחים כי השלושה יכריזו שיעשו הכול כדי להקים ממשלת אחדות – ולא יפסלו ישיבה עם נתניהו.

אתמול נרצחה בת 30 ביריות בלוד – בעלה לשעבר חשוד. מוקדם יותר אתמול נרצח ג'וזף רוחאנא מעוספיה, כשאלמונים פתחו לעברו באש בזמן שישב ברכבו סמוך למסגד ביישוב.

אעידה תומא-סלימאן כתבה הלילה: "3 אנשים נרצחו בחברה שלנו היום. נמאס לספור גופות ולשמוע שהממשלה והמשטרה הורידו את אחוז הפשיעה ב40%. כל קורבן הוא עולם ומלואו. אנחנו לא מספרים ולא אחוזים- אנחנו חברה שטובעת בדמה. מפקד מחוז צפון במשטרה התפטר לאור אסון המירון – בחברה הערבית יש אסון מתגלגל והמשטרה מתרברבת ב"הצלחות" שלה".

ללפיד נודע על כוונת הרוסים לסגור את משרדי הסוכנות היהודית 5 ימים אחרי שנכנס לתפקיד – כך מדווחים בגל"צ.

אורנה ברביבאי: נתניהו יושב בטריבונה ואין לו קווים אדומים.

יואב גלנט אמר: "כאשר נתניהו נסע אל הקונגרס ואמר את מה שהוא אמר בעניין איראן, התכלית הייתה הגנה על ישראל. התכלית של מה שעושה כעת לפיד מול רוסיה, היא התערבות בעניין לא לנו מתוך חוסר הבנה, חובבנות".

איתן גינצבורג: "הליכוד לוקחים סיטואציה רגישה משפטית שעדיף לא להעצים אותה, ובאים ותוקפים את רה"מ ושר הביטחון"

חברת הכנסת שרן השכל ילדה תאומות.

סגירה