העלאת הגירה העיתונאית

דנה ויס מראיינת את איילת שקד, צילום מסך מחדשות N12
דנה ויס מראיינת את איילת שקד, צילום מסך מחדשות N12

תשבו עם נתניהו? תחת נתניהו? אם תהיו מנדט 61 תצטרפו לנתניהו? תלקקו לנתניהו או תיכנסו לו לתחת? סליחה תחתיו? ואם יציעו לכם משרדים כאלה כתומים או אדומים ורודים, תצטרפו? בסקר האחרון אתם לא עוברים את אחוז החסימה – האם תרוצו עד הסוף?

מה אתה אומר ביסמוט?

תשבו עם נתניהו? תחת נתניהו? אם תהיו מנדט 61 תצטרפו לנתניהו? תלקקו לנתניהו?ואם יציעו לכם משרדים כאלה, תצטרפו? בסקר האחרון אתם לא עוברים את אחוז החסימה – האם תרוצו עד הסוף?

ירון מה הפרשנות שלך לעובדה שבסקר מאמש היו לליכוד 36 והיום 35 מנדטים? זה יתכן שינוי כזה תוך 24 שעות? זה דרמטי. אנחנו 100 יום לבחירות.

עמית האם השבוע יש לנתניהו 61 בסקר האחרון?

ומה אתה אומר השר הנדל, תסכים לשבת מתחת מעל או לצד נתניהו? אולי בתחת שלו? סליחה תחתיו?

"אני מקווה שתשאל אותי גם על נושאים שהם לא רק כן נתניהו ולא נתניהו".

"עזוב הרי אנחנו הולכים לבחירות בגלל שאין רוב לממשלה בלי נתניהו". מבטל אותו דני קושמרו.

האם תלכו לבחירות ששיות? כיצד תכפו ממשלה רחבה על המפלגות הגדולות? האם נתניהו יישב שני ברוטציה עם גנץ? האם גנץ לא יערוק הפעם לגוש נתניהו? מי מבטיח לנו? זה דרמטי. אנחנו כבר 100 יום לבחירות ויהיו רק עוד 3000 סקרים.

דני קושמרו מראיין את יועז הנדל, צילום מסך מחדשות N12
דני קושמרו מראיין את יועז הנדל, צילום מסך מחדשות N12

האם החרדים יקבלו את גנץ עם עשרה מנדטים כרה"מ? האם לפיד יכניס חרדים לקואליציה? האם הוא ילחץ יד לגנץ? או רק יצייץ לו משפט של אבא? ומה יהיה בליכוד אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה? מה יעשה ברקת עם תיק באוצר? וגלנט יהיה מועמד של גוש ישראל כץ לשר הביטחון? ואם רגב תהיה מועמדת לרה"מ? האם היא תמנה את ד"ר קרעי לשר החינוך? זה דרמטי האם הזה.

מה קורה עם חיבור גנץ-סער? הפסידו עוד מנדט בסקר מאתמול, האם השבוע עבר עוד מנדט מהעבודה למרצ או לכחול לבן או להיפך? ואם זהבה תנצח האם מיכאלי תחבור אליה? והיכן גרים בוחרי יאיר גולן אם ואילו היו ואם הייתם ומה אם יציעו לך ואם למחרת הבחירות?

אתה מוכן להתחייב כאן ולחתום לברקו שלא תשב עם נתניהו?

"אני מקווה שתשאל אותי גם על נושאים שהם לא רק כן נתניהו ולא נתניהו". "עזוב הרי אנחנו הולכים לבחירות בגלל שאין רוב לממשלה בלי נתניהו". מבטל אותו דני קושמרו

"אני מקווה שתשאל אותי גם על נושאים נוספים ולא רק על פוליטיקה", מתחנן השר יועז הנדל לקושמרו.

"יש בעיית משילות בדרום, המשטרה הוזנחה 20 עשרים שנה, צריך לטפל ביוקר המחיה".

"בחייך", מבטל אותו קושמרו שוב בתנועת יד וחיוך מלא רחמים וחוזר לשאלות "הקשות" שאותן מדקלמים מראיינים באולפנים מתוך שינה.

האם תשב עם המשותפת? או עם בן גביר? אבל הוא התמתן, לא שמעת את הדיון שהיה פה רק שלשום אחרי מסע ההסתה בשוק מחנה יהודה? האם הציונות הגזענית תתפצל, האם, רגע, שאלה חדשה, האם תשב תחת נתניהו או תדרוש רוטציה? ואם לא יהיו לכם 61 האם תסכימו לשבת עם סבתא שלי שכבר שנים מחכה שיוציאו אותה מהקבר העמוק שבו נמצאת האינטילגנציה המעצבנת של דיוני האולפנים.

הנה השאלות שלא יישאלו באולפנים.

פוליטיקאים יבואו וילכו, יפטפטו עצמם לדעת ואיש לא ישאל אותם מה הם בעצם מציעים.

  • רשימת הליכוד לכנסת מלאה ביותר נאשמים חשודים ומורשעים, אדוני השר. זה לא מציק לך?
  • מירי רגב מתבטאת בענייני כלכלה ומבטיחה שהליכוד יפזר מיליארדים כדי להוריד את מחיר הדלק ויוקר המחיה. סליחה? זו כלכלה מחושבת? הגיונית? יש לליכוד תכנית כזו או שזו סתם פליטת פה של קשקושי בחירות, קשקושי מירי רגב? התשובה ברורה.
  • מה אתם מציעים כדי לפתור את הסכסוך עם הפלסטינים? כיצד נמנע מדינה דו-לאומית? אפרטהייד?
  • מה את אומרת על אין סוף אירועי אלימות שמבצעים נוער הגבעות כלפי חיילי צה"ל ופלסטינים בשטחים? כן איילת שקד, זו שאלה גם אליך.

רגע, שאלה חדשה, האם תשב תחת נתניהו או תדרוש רוטציה? ואם לא יהיו לכם 61 תסכימו לשבת עם סבתא שלי? פוליטיקאים יבואו וילכו, יפטפטו עצמם לדעת ואיש לא ישאל אותם באולפנים מה הם בעצם מציעים

  • איך תשנו את המאבק באלימות בחברה הערבית? הרי הייתם 12 שנה בשלטון ולא עשיתם כלום. אבי דיכטר? אתה דובר ערבית ואופיר אקוניס דובר ביביסטית.
  • איך תקדמו את פתרונות התחבורה הציבורית? הרי התנגדתם לחוק המטרו? את יודעת מה הנזק של זה?
  • התנגדתם לחוק שמירת ערכות אונס, מדוע? מירי כאבי בטן רגב. האם כשתהיו בממשלה תקדמו את החוקים האלה?
  • כלומר רק כשאתם בממשלה אתם מקדמים חוקים לטובת כלל אזרחי ישראל, ואם אתם באופוזיציה אתם שורפים את המדינה?
  • כיצד אדוני מתבטא בגזענות כלפי כלל אזרחי ישראל?
  • האם, מר איתמר בן גביר, אינך מכיר ברופאים והאחיות הערבים? בשוויון המגיע להם כאזרחי המדינה? ומה אתה מציע בסיסמאות הבחירות? הרי ישראל תקועה עם שלשה מיליון פלסטינים, מוציאה הון עתק על ביטחון במקום על רווחת החברה. מה הפתרונות שלך?

לא יקרה.

קושמרו יחייך בעייפות לפוליטיקאים שיתארחו אצלו, רינה מצליח ודנה וייס ואיילה חסון ועודד בן עמי ורפי רשף ימשיכו לדקלם בוקר, צהריים וערב את השאלות העולות בגירה העיתונאית: האם תשב עם נתניהו? בתחת שלו או תחתיו? תצביע בעד חוק צרפתי, פסקת ההתגברות, תרצה להיות שר חוץ או התפוצות והקהילות, שר ללא תיק, ללא ענין וללא יכולת להדליף לנו מי צעק על מי בישיבת ממשלה.

בעיות המדינה?
האינטרסים של אזרחי המדינה? רצח נשים? המשבר החינוך? גובה קצבת הזקנה? מחיר הלחם?

קושמרו יחייך בעייפות לפוליטיקאים שיתארחו אצלו, רינה מצליח ודנה וייס ואיילה חסון ועודד בן עמי ורפי רשף ימשיכו לדקלם בוקר, צהריים וערב את השאלות העולות בגירה העיתונאית: האם תשב עם נתניהו?

חפשו לכם משהו מעניין בנטפליקס.

יש לנו תכניות אין סופיות למכור לכם. שטויות שיעלו את הרייטינג. לא מעניין אותנו איפה אתם חיים או מתים.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
עוד 837 מילים ו-1 תגובות
סגירה