תוצאות הפריימריז בעבודה: נעמה לזימי ראשונה, גלעד קריב שני ואפרת רייטן שלישית

עמר בר-לב נדחק למקום התשיעי ברשימת המפלגה לכנסת ונחמן שי - למקום ה-17 ● הרצוג שוחח עם פוטין על פעילות הסוכנות היהודית ברוסיה ● בית המשפט המחוזי בתל אביב פסל את דודו לניאדו, שהורשע בפריצה ובתקיפה, מלהתמודד בבחירות בליכוד ● חמישה חודשי מאסר על תנאי נגזרו על השוטר סגן-ניצב ניסו גואטה, שהורשע בתקיפת צלם ומפגין במחאה נגד נתניהו

נעמה לזימי וגלעד קריב שהגיעו, בהתאמה, למקומות הראשון והשני בפריימריז של העבודה, באירוע ההכרזה על תוצאות הבחירות בתל אביב, 9 באוגוסט 2022 (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
תומר נויברג, פלאש 90
נעמה לזימי וגלעד קריב שהגיעו, בהתאמה, למקומות הראשון והשני בפריימריז של העבודה, באירוע ההכרזה על תוצאות הבחירות בתל אביב, 9 באוגוסט 2022

היום: הפריימריז בעבודה. מהשעה עשר בבוקר עד שבע בערב, רוב המתפקדים יקבלו מסרון עם קישור ויצביעו עם הסלולרי. קלפיות פיזיות יוצבו בארבעה מקומות, בדומה לבחירות המקדימות לתפקיד היו"ר. למפלגת העבודה כמעט ארבעים אלף מתפקדים, וכל אחד מהם יוכל להצביע לחמישה עד שבעה מועמדים לרשימה. הרשימה תורכב ב"ריץ' רץ'" – אישה וגבר לסירוגין.

ישראל כ"ץ הבוקר ברשת ב': כשיש עימות אנחנו מתייצבים ולא כמו בעבר שחשדו במניעים בכל פעם שיש מבצע".

כ"ץ אמר כי אינו מודאג מהירידה בסקרים וכי "הליכוד גם בסקרים, המפלגה הכי גדולה, נתניהו המועמד המתאים ביותר".

כ"ץ הדגיש כי המבצע ממחיש את הבעיה של לפיד – שהוא יכול להקים ממשלה רק עם המשותפת.

כוחות הביטחון פשטו הבוקר על בית מבוקש בשכם בניסיון לעצור אותו. במקום התפתחו חילופי אש בין פעילים חמושים לכוחות.

עודד פורר עוקץ את גפני – שילך לאופוזיציה עם נתניהו. לא בטוח שזה מה שמראה מצב המנדטים.

בגל"צ מדווחים כי לאחר ההחלטה לא לכנס את הקבינט לפני היציאה למבצע הורה לפיד למזכיר הצבאי האלוף אבי גיל להתקשר לכל שרי הקבינט ולעדכן אותם. גורם בכיר טוען "השרים שמתלוננים שמדירים אותם הם הראשונים להדליף מהדיונים".

סגירה