דיווח: בצה"ל מעריכים כי השקט בעזה עשוי להימשך שנים

גנץ תקף את בכירי הליכוד: "הביטויים והמעשים של האנשים שמובילים את התנועה הפכו לסמל של דריסת שלטון החוק" ● דיווח בסוריה: צה"ל תקף עמדת תצפית של חזבאללה, שני אזרחים נפגעו ● דיווח: איזנקוט יכריע בשבוע הבא אם יצטרף לפוליטיקה ● המודיעין הבריטי: 8 מטוסי קרב רוסיים נהרסו בפיצוץ בקרים ● הנדל: לא נצטרף לממשלת 61 עם נתניהו או עם השמאל–מרכז

רקטות שנורו מהעיר עזה לעבר ישראל, 6 באוגוסט 2022 (צילום: AP Photo/Fatima Shbair)
AP Photo/Fatima Shbair
רקטות שנורו מהעיר עזה לעבר ישראל, 6 באוגוסט 2022

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, החליטה שלא לפתוח בחקירה לגבי הדיווחים של גריסת המסמכים בלשכתו של בנימין נתניהו בשנה שעברה, כמה ימים לפני שפינה את משרד ראש הממשלה – כך מדווחים בהארץ.

בישראל מודאגים מאפשרות התערבות חיצונית בבחירות בנובמבר, בעיקר באמצעי סייבר. במערי מדווחים כי ישראל פנתה לאחרונה לרוסיה בבקשה לבל תנסה להתערב בקמפיין הקרוב באמצעים כלשהם והפנייה נעשתה כנראה ברמה ארגונית, בין השב"כ למקבילו הרוסי, לאחר הנחיה של ראש הממשלה לפיד.

סקר מעריב שהתפרסם היום: לפיד מתחזק ב-2 מנדטים מהסקר הקודם, גוש נתניהו מתחזק במנדט ל־59, ובעזרת המנדטים של הרוח הציונית גוש נתניהו חוצה את מחסום ה־61 בדרך אפשרית להרכבת ממשלה.

מיקי זוהר אומר הבוקר ברשת ב' כי אינו מתרשם "מהתחקירים הקיקיוניים" אודות שחיתות בפריימריז הליכוד, והדבר עדיף על יש עתיד שם יש דיקטטורה של לפיד.

בראיון ל-103fm ענה זוהר לשאלה אם מה שהביא לו את ההצלחה בפריימריז היא נאמנות לנתניהו וקבע: "חלק מהפרמטרים שמתפקדי הליכוד בוחנים במועמדים זה נאמנות ליו"ר התנועה וזה לא משנה מי הוא. הם אוהבים שלא חותרים תחתיו. אין ספק שזה עזר, אבל יש עוד הרבה דברים שהם בוחנים – כמה אתה יודע לעשות את העבודה הפרלמנטרית ואיך אתה יודע להיאבק".

צבי האוזר בגל"צ: "יש הרבה אנשים שמגדירים עצמם אנשי ימין אחראי וממלכתי ולא מוצאים בית בליכוד. אנחנו מפלגת הימין היחידה שסדר העדיפויות שלה הם יוקר המחיה והטיפול במערכת החינוך ולא העניינים של נתניהו. כחול לבן – תקווה חדשה הם אנשים טובים, אבל ימין זה לא".

סגירה