סקר חדשות 13: כחול לבן - 32 מנדטים, הליכוד - 31 מנדטים

הסקר שנערך על ידי קמיל פוקס מראה בנוסף כי המועמד המועדף על מצביעי הליכוד במצב שבו נתניהו לא עומד בראש המפלגה הוא גדעון סער ● לפיד צייץ על רקע ירי הנ"ט לשטח ישראל מלבנון כי "ילדי הצפון במקלטים כי ביבי הפר את מדיניות העמימות המצליחה בגלל הבחירות" ● הליכוד: "בזמן שלפיד צייץ את שקריו, גנץ הודיע שהוא מפסיק את הקמפיין. כרגיל חוסר תיאום בבלגנץ"

06:56 עריכה

בוקר טוב! הסברה הרווחת במערכת הפוליטית היא שבאחד בספטמבר תתחיל *באמת* מערכת הבחירות. ובכן – האחד בספטמבר הגיע.

לוח זמנים פוליטי לשבוע הקרוב:

– יום שלישי – תחילת שידורי התעמולה בטלוויזיה וברדיו

– יום חמישי – הצבעה בנציגויות ישראל בחו"ל

– יום שישי – המועד האחרון להגשת הסכמי עודפים

היום צפויים הפוליטיקאים לעסוק בפתיחת שנת הלימודים החדשה. ראש הממשלה נתניהו עתיד להיפגש היום עם נשיא הונדורס ועם ראש ממשלת אתיופיה.

אתמול אמר נתניהו בשידור ישיר בחשבון הפייסבוק שלו, שבכוונתו לעלות מדי יום לשידור לייב, ובו יעביר מסרים לתומכיו. מנגד, השבוע תשוב לשידור "ארץ נהדרת" בקשת 12, או כפי שנתניהו קורא להם – "ערוץ התעמולה". בתוכנית הבידור הפופולרית צפויים לעסוק בבחירות בהרחבה.

החזיקו מעמד: 16 ימים נותרו עד הבחירות. שיהיה יום נעים!

07:02 עריכה

אתמול פרסם ראש הממשלה ויושב ראש הליכוד סרטון בחירות –

זמן קצר אחר כך פרסם אהוד ברק מהמחנה הדמוקרטי את הגרסה שלו –

עוד קודם נדרש ברק לפרסומיו של גיא פלג בחדשות 12 וקבע: נתניהו ידע מה הוא מקבל מאלוביץ' –

07:14 עריכה

יאיר גולן, מספר 3 במחנה הדמוקרטי, כינה את העבודה "מפלגה עדתית" – כך חושף הבוקר עמיחי אתאלי ב"ידיעות אחרונות". הכינוי נכתב בשקופית הראשונה במצגת שהכין גולן עבור מסע הבחירות של רשימתו. גולן כתב ש"'העבודה' – מפלגה עדתית-חברתית".

מאז החיבור בין גשר בראשות אורלי לוי-אבקסיס לעבודה בראשות עמיר פרץ נשמעות בשיח הציבורי-פוליטי טענות בסוגיה העדתית.

בתגובה מסר גולן: "עמיר פרץ הוא שאמר לי במפורש שבכוונתו לנהל קמפיין חברתי-עדתי 'שיביא את המצביעים המזרחים' לעבודה. התייחסותי במצגת מסתמכת על דבריו".

07:25 עריכה

החשודים בירי בכנס של כחול לבן שוחררו למעצר בית. בית משפט השלום בראשון לציון החליט על שחרורם של רועי אוחיון ושל קטין בן 16, שעוכבו ביום חמישי לחקירה, אחרי שנחשדו במעורבות בירי מרובה אוויר במהלך כנס של כחול לבן ברחובות.

07:44 עריכה

במערכת הפוליטית מברכים את תלמידי ישראל, את מוריהם ואת שר החינוך רפי פרץ לרגל פתיחת שנת הלימודים תש"ף.

שר החינוך, רפי פרץ מימינה –

בני גנץ מכחול לבן –

שר החינוך לשעבר, נפתלי בנט מימינה –

תמר זנדברג מהמחנה הדמוקרטי –

מוטי יוגב מימינה –

משה (בוגי) יעלון מכחול לבן –

07:55 עריכה

לרגל פתיחת שנת הלימודים התראיין שר החינוך רפי פרץ לתקשורת –

08:55 עריכה

יושב ראש העבודה-גשר עמיר פרץ מגיב על כך שיאיר גולן מהמחנה הדמוקרטי קרא לעבודה "מפלגה עדתית": "דבריו הם חוצפה. אין לו מושג מה ההשלכות של אמירות מסוג זה". לדבריו, "אם היו שלושה אשכנזים בראש המפלגה לא היו טוענים שזאת מפלגה אשכנזית. אהוד ברק, בני גנץ, כל המערכת התחננה לאורלי לוי שתחבור אליה. אם הייתה חוברת למקום אחר איש לא היה בא בטענות", אמר בראיון לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב'.

פרץ סיפר שיום לפני הקמת המחנה הדמוקרטי גולן ניהל איתו משא ומתן לגבי הצטרפותו למפלגת העבודה, זאת אחרי שכבר היה חבר במפלגת ישראל דמוקרטית של אהוד ברק. המגעים לא הבשילו לאחר שגולן, לדברי פרץ, דרש ארבעה מקומות ברשימת העבודה.

08:58 עריכה

אחרי שבסוף השבוע הביע נפתלי בנט מימינה תמיכה במתן חסינות לראש הממשלה בנימין נתניהו, גם יושבת ראש הרשימה איילת שקד מתייחסת לסוגיה –

09:02 עריכה

אם במחנה הדמוקרטי ימשיכו לתקוף את העבודה, במפלגה יעלו לסדר היום את קשריו של אהוד ברק עם העבריין ג'פרי אפשטיין וכן את קביעתו של ראש הממשלה לשעבר ש"אין פרטנר" – כך פרסם זאב קם בתאגיד השידור כאן.

09:21 עריכה

חברי הכנסת אחמד טיבי ואוסמה סעדי פנו ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה שימנע חקיקת בזק של חוק שיאפשר הצבת מצלמות בקלפיות ללא דיון מספק

09:24 עריכה

היום תקיים זהות משאל מתפקדים על ההסכם שעליו חתם יושב ראש המפלגה משה פייגלין, ובו נקבע שזהות לא תתמודד בבחירות אך ימונה שר מטעמה בממשלה. המשאל ייערך מהשעה עשר בבוקר ועד השעה שמונה בערב. תוצאות המשאל יפורסמו עד השעה 20:30. המתפקדים יקבלו קישור במייל ובהודעת אס-אם-אס, ובאמצעותו יוכלו להצביע. אין מדובר בפעם הראשונה שבה מתפקדי המפלגה מחליטים בעצמם על מדיניותה.

09:48 עריכה

במערכת הפוליטית מוסיפים לחגוג את פתיחת שנת הלימודים. המגמה המובילה בקרב הפוליטיקאים היא פוסטים מסוג "גם אנחנו בדיוק כמותכם נרגשים לשלוח את ילדינו לבית הספר".

אמיר אוחנה מהליכוד –

אורלי לוי-אבקסיס מהעבודה-גשר –

גלעד ארדן מהליכוד –

ציפי חוטובלי מהליכוד –

איציק שמולי מהעבודה-גשר –

גילה גמליאל מהליכוד –

איתמר בן גביר מעוצמה יהודית –

יושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין מהליכוד –

בצלאל סמוטריץ' מימינה –

ישראל כץ מהליכוד –

אביגדור ליברמן מישראל ביתנו –

רוני ססובר מימינה –

09:51 עריכה

ראש הממשלה נתניהו: נחיל את הריבונות היהודית על כל היישובים ביהודה ושומרון. את הדברים אמר נתניהו בטקס לכבוד פתיחת שנת הלימודים בבית הספר כרמים באלקנה.

10:12 עריכה

חברי הכנסת דוד ביטן ומיקי זוהר מהליכוד מגבים את ראש הממשלה במאבקו נגד קשת, חברת החדשות וגיא פלג. ביטן טוען שגיא פלג יכול היה לשדר את האייטמים על עם תמלילי החקירות והעדויות – המציגים את נתניהו באור שלילי – לפני שבועיים. "זה שהוא עושה את זה קרוב לבחירות – זה לא בסדר", אמר. "הם יודעים מה הם עושים", הוסיף.

10:22 עריכה

משטרת ישראל ערערה על החלטת בית משפט השלום לשחרר למעצר בית את רועי אוחיון וקטין בן 16, החשודים במעורבות בירי בכנס כחול לבן בשבוע שעבר. במשטרה מבקשים לעכב את ביצוע ההחלטה. בהמשך היום יתקיים דיון בערר.

10:53 עריכה

במערכת הפוליטית מגיבים על דברי ראש הממשלה נתניהו, שאמר ש"נחיל את הריבונות היהודית על כל היישובים"

יאיר לפיד מכחול לבן –

נפתלי בנט מימינה –

איימן עודה מהרשימה המשותפת –

אסף זמיר מכחול לבן –

יולי אדלשטיין מהליכוד –

תמר זנדברג מהמחנה הדמוקרטי –

11:09 עריכה

כמדי בחירות, גם הפעם יהיו חברי כנסת שימצאו עצמם אחרי מערכת הבחירות מחוץ לכנסת. אז איזה ניסיון מקצועי יש לנבחרי הציבור? ב"מאקו" פרסמו חידון חביב על מקצועותיהם הקודמים של פוליטיקאים. אז מי היה דוגמן עירום, מי היה גנן ומי עבד כמאבטח?

11:13 עריכה

מה הביא לשינוי בעמדתם של נפתלי בנט ואיילת שקד לגבי מתן חסינות לנתניהו? לבצלאל סמוטריץ' יש תשובה –

11:27 עריכה

היום בצהריים יקבל ראש הממשלה נתניהו את פניו של ראש ממשלת אתיופיה אבי אחמד במשמר כבוד. השניים ימסרו הצהרות לתקשורת ואחר כך יקיימו פגישת עבודה מדינית. בערב יארח ראש הממשלה את עמיתו לארוחת ערב במעונו.

אחר הצהריים ייוועד נתניהו עם נשיא הונדורס חואן אורלנדו הרננדס, שנחת בלילה בישראל, ואחר יחנכו השניים את משרד הסחר הדיפלומטי של הונדורס בירושלים.

כשבוע לפני הבחירות, מדווח איתמר אייכנר ב"ידיעות אחרונות", יבקר בארץ מלך זולו מדרום אפריקה. בשבוע הבא ימריא נתניהו לפגישה עם ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי.

פגישות אלה יתרמו לדימויו של נתניהו כמדינאי וכאיש העולם הגדול.

12:07 עריכה

ועדת הבחירות המרכזית לכנסת פתחה בקמפיין לעידוד ההצבעה תחת הסלוגן "אין לכם זכות לוותר על הזכות". ועדת הבחירות פרסמה שורת של סרטונים, שיצרה לשכת הפרסום הממשלתית ובהם נראים מתבגרים ומתבגרות שקוראים להשתתף בבחירות.

12:21 עריכה

שרת התרבות והספורט מירי רגב שוחחה עם נשיא איגוד הג'ודו העולמי מריוס ויזר והציעה לקיים קרב ראווה בין אלוף העולם, הג'ודאי הישראלי שגיא מוקי, לבין סעיד מולאי, שערק מאיראן לאחר שהתבקש להפסיד במכוון – כך חשף אורן אהרוני ב-ynet. ויזר בירך את רגב על זכייתו של מוקי באליפות העולם בג'ודו.

אהרוני ציין בדיווחו שהסיכוי לקיומו של קרב שכזה הוא אפסי.

12:58 עריכה

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין: "ערב הבחירות, כשהרוחות סוערת והשיח מתנוול – אל תאמינו להסתות ולהכפשות. אל תקשיבו לקולות שלהוטים להקצין את הרוח. קחו אחריות על היחד שלנו, כי רק היחד הזה, הוא הערובה לעוצמתנו; הוא הערובה הטובה ביותר לביטחוננו". ריבלין אמר את הדברים בישיבה אור תורה – מחניים, שבה למד דביר שורק שנרצח בפיגוע בגוש עציון בחודש שעבר.

13:12 עריכה

הכרזתו של ראש הממשלה נתניהו בעניין החלת "ריבונות יהודית על כל היישובים" מוסיפה לעורר הדים במערכת הפוליטית.

אהוד ברק מהמחנה הדמוקרטי –

עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת –

ניר ברקת מהליכוד –

סתיו שפיר מהמחנה הדמוקרטי –

13:20 עריכה

הפינה לשיפוטכם | מחלוקת התעוררה בין המגיבים – האם יושב ראש כחול לבן, בני גנץ, יצא טוב או לא מהסרטון המבודח –

13:28 עריכה

ביקור מנהיגי אתיופיה והונדורס בישראל | ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל את פניו של ראש ממשלת אתיופיה אבי אחמד. אחמד הביע את צערו על מותו של סלומון טקה.

את הכותל המערבי פקד נשיא הונדורס חואן הרננדס אלברדו, שייפגש עם נתניהו בהמשך היום.

13:42 עריכה

חבר הכנסת איציק שמולי הגיב על כך שיאיר גולן מהמחנה הדמוקרטי קרא לעבודה "מפלגה עדתית" –

14:08 עריכה

על אף התנגדות המשטרה, בית המשפט המחוזי בלוד שחרר למעצר בית בן שלושה ימים את רועי אוחיון וקטין בן 16, החשודים בירי ברובה אוויר בכנס של כחול לבן. השניים עוכבו ביום חמישי לחקירה בחשד שהיו מעורבים בירי ברחובות.

14:27 עריכה

תביעתו של יאיר נתניהו נגד נהגו לשעבר על כך שהקליט אותו בסתר נמחקה לפני ימים אחדים – כך פרסם אמש אורן פרסיקו ב"העין השביעית". בהקלטה, שאותה פרסם גיא פלג בחברת החדשות, נשמע נתניהו משוחח ומתבדח עם חבריו רומן אברמוב וניר מימון. בהקלטה זו נחשף שנתניהו ביקר במועדון החשפנות פוסיקט.

נתניהו תבע מרועי רוזן מיליון שקלים על שהכפיש את שמו, פגע בפרטיותו וגרם לו עוגמת נפש. ביוני האחרון, חודשים אחרי שהוגשה התביעה ומשלא הוגש כתב הגנה ולא הוגשה התייחסות לכך מצד הקטגוריה, התריעו במזכירות בית המשפט שהתיק צפוי להימחק מחוסר מעש. בא כוחו של נתניהו מסר שבין הצדדים צפוי להיערך גישור בחודש אוגוסט. הרשם הבכיר אבי כהן החליט לדחות את מחיקת התביעה ב-60 ימים והודיע שאם לא תיעשה פעילות בתיק, התביעה תימחק מחוסר מעש – וכך אכן קרה.

14:52 עריכה

על רקע ביקורתו החריפה והשתלחותו של ראש הממשלה נתניהו בקשת ובחברת החדשות, עיתונאית חדשות 13 איילה חסון תיארה את יחסיה עם מספר 2 בכחול לבן, יאיר לפיד. חסון אמרה שלפיד לא מתראיין אצלה: "יש לו את המקומות שהוא אוהב שמה לקבל את הליטופים שלו, את החנפנויות אליו, והוא, כנראה, מסוגל להתמודד רק עם ז'אנר כזה של ראיונות". עוד סיפרה חסון: "הוא (לפיד) מנע מגנץ בבחירות הקודמות לבוא אליי". מגישת "שישי" ו"המטה המרכזי" אמרה על יושב ראש יש עתיד שהוא "שיסה בי את החסידים השוטים שלו. הוא ניסה לפגוע בי בזמנו כשהוא פנה למעסיקים שלי. אני המומה מזה. אני חשבתי על לפיד דברים מאוד נחמדים".

עוד אמרה חסון בראיון לאמיר איבגי בגלי צה"ל: "אני (יותר) אשמח אם עיתונאים לא יופעלו על ידי פוליטיקאים ויתלהמו עליי".

14:59 עריכה

בחדשות 13 מבטיחים להציג הערב במהדורה המרכזית סקר מנדטים –

למי שמתקשה להמתין, וכן לחובבי הז'אנר, מציג עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון את תחזית המנדטים שלו לבחירות, שייערכו בעוד 16 ימים –

אגב, לפי התחזית של לוינסון, למחנה תומכי נתניהו – שכולל את הליכוד, ימינה, ש"ס ויהדות התורה – יהיו 56 מנדטים, רחוק למדי ממספר הקסם 61.

15:08 עריכה

בא לקלל ונמצא מברך? יועצו של ראש הממשלה נתניהו, יונתן אוריך, פרסם היום סרטון בכיכובו של בני גנץ בצירוף הכתובת "בלגנץ"; אולם שורת תגובות ברשת מלמדות ששכרו יצא בהפסדו –

15:37 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף את ח"כ רם בן ברק מכחול לבן ומכנה אותו 'גרבוז החדש'.

17:14 עריכה

ההסלמה בצפון. טילי נ"ט נורו מלבנון לשטח ישראל, צה"ל משיב בירי אריטלרי. התקרית ארעה סמוך למושב אביבים הסמוך לגבול. לפי דיווח לבנוני צה"ל תוקף באזור מארון א-ראס. בזירה הפוליטית, 16 ימים לפני הבחירות, מגיבים.

עמיר פרץ מנצל את התקרית לתעמולה: "החברה הישראלית נמצאת במצב חירום בגלל מדיניות ההפקרה של ממשלת נתניהו"

כמה דקות לאחר מכן, צייץ: "כולנו כאחד מאחורי צה"ל ותושבי הצפון"

בצלאל סמוטריץ' מימינה: "בלי פוליטיקה ובלי בחירות. ישראל עומדת מאחורי ראש הממשלה כחומה בצורה נגד אויבינו. אדוני ראש הממשלה, פעל בנחישות"

יועז הנדל מכחול-לבן: "אין קואליציה ואופוזיציה בזמן מתקפה על ישראל. כולנו מאוחדים בחובה והזכות להגן על הבית"

17:33 עריכה

חבר הקבינט, השר יואב גלנט, אמר בגל"צ: "לפי מה שאנחנו יודעים אין נפגעים"

17:38 עריכה

אהוד ברק מהמחנה הדמוקרטי: "מחזקים את חיילי צה"ל ומפקדיו"

17:48 עריכה

עדכון על הנעשה בצפון: על פי דיווחים בלבנון, חיל האוויר של צה"ל תוקף כעת מטרות בדרום לבנון. עדיין לא ידוע על פרטים נוספים. בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את חברי הקבינט המדיני-בטחוני שלא להתראיין על המצב בצפון.

בצד השני של הגבול, ראש ממשלת לבנון סעד אל חרירי התקשר אל שר החוץ האמריקאי מייק פומפאו ולשליח הצרפתי עמנואל בון וביקש שארה"ב וצרפת ושאר הקהילה הבינלאומית "יתערבו לנוכח ההתפתחויות בדרום לבנון", כך מדווחת סוכנות הידיעות הלבנונית.

לפני זמן קצר קיים ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו התייעצות ביטחונית טלפונית עם הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המל"ל ובכירי מערכת הביטחון.

17:51 עריכה

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר בפתח הפגישה עם ראש ממשלת אתיופיה, על רקע ההסלמה בצפון: "ידעו כל מבקשי נפשנו שאנחנו מוכנים ונכונים להגן על אזרחי ישראל בכל מקום בו יהיו ללא כחל וסרק", עוד הוסיף ריבלין: "אנחנו מוכנים, ולא רוצים להראות לכם עד כמה. שימו לב השקט יכול לשרור רק בשני צידי הגבול".

18:09 עריכה

צה"ל מבהיר כי אין נפגעים. כמו כן, בהודעה רשמית, צבא לבנון טוען כי צה"ל ירה 40 פגזים לעבר מרון א-ראס, ללא נפגעים.

18:21 עריכה

שר החוץ של בחריין שייח' חאלד אל-חאליפה תוקף את ממשלת לבנון על חוסר המעש שלה מול חיזבאללה ומתייצב לצד ישראל, כך מדווח ברק רביד, הפרשן המדיני של חדשות 13.

18:29 עריכה

צה"ל בהודעה רשמית: לא היו נפגעים בתקרית בגבול הצפון. עוד נמסר: "כוחותינו הגיבו בירי של יותר מ-100 פגזים ובאמצעות מסוק קרב. בעקבות הירי תוקפים כוחות צה"ל את החוליה מהאוויר. חיזבאללה לא הצליח לממש את מה שרצה"

18:42 עריכה

ח"כ מיקי זוהר התרגז הודעת סמס שהופצה והכילה סקר פוליטי בעקבות ההסלמה בצפון: "זו בושה וחרפה. זו לא יותר מאשר פוליטיקה זולה וחסרת אחריות"

18:45 עריכה

יו"ר כחול לבן והרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ מגיב להסלמה: "ממשלת לבנון צריכה לדעת כי תישא באחריות על כל פעילות טרור שמתבצעת משטחה"

19:00 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אין נו אף נפגעים – אפילו לא שרלוט. אנחנו בהתייעצויות לגבי ההמשך. הוריתי להיות ערוכים לכל תרחיש".

19:02 עריכה

גם יאיר לפיד מנצל את התקרית בצפון לטובת תעמולה ותוקף את נתניהו: "זה מה שקורה כשראש הממשלה עושה פוליטיקה על חשבון הבטחון"

19:17 עריכה

ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-22 תעלה קמפיין לעידוד ההצבעה ב-17 בספטמבר, המכוון למצביעים הצעירים. הקמפיין יעלה החל מהערב בערוצי הטלוויזיה ובאינטרנט.

 

20:00 עריכה

בליכוד תוקפים את יאיר לפיד, לאחר שבחר להאשים את נתניהו בתקיפה שארעה היום בגבול הצפון: "לפיד הצטרף לשותפיו הטבעיים מהרשימה המשותף ותקף את ראש הממשלה נתניהו באותן דקות שבהן הוא מנהל באחריות ובנחישות אירוע ביטחוני מורכב בצפון". כמו כן, בליכוד שוב משתמשים במילה האהובה עליהם 'בלגנץ': "באותה דקה שבה לפיד צייץ את שקריו, גנץ הודיע שהוא מפסיק את הקמפיין. כרגיל חוסר תיאום בבלגנץ".

 

20:04 עריכה

יו"ר העבודה-גשר ושר הביטחון לשעבר, עמיר פרץ, אמר בעקבות ההתחממות בגזרה הצפונית: "הגיע הזמן להחזיר את העמימות. אין תועלת בלייצר אינפורמציה חופשית מיותרת"

 

20:20 עריכה

כחול לבן תוקפים את השר יואב גלנט מהליכוד, לאחר שאמר בשידור חי כי "אין נפגעים בכוחותינו", לפני שדובר צה"ל שחרר הודעה רשמית. בליכוד בתגובה: "אתם סכנה לדמוקרטיה"

20:53 עריכה

מסקר שפורסם הערב ב חדשות 13 עולה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום כחול לבן הייתה מקבלת את מספר המנדטים הגבוה ביותר – 32 מנדטים. הליכוד אחריה עם 31 מנדטים, ישראל ביתנו עם 11 מנדטים ואחריה המפלגות ימינה, שירדה בשני מנדטים לעומת הסקר הקודם והרשימה המשותפת, שכל אחת מהן מקבלת 10 מנדטים. המחנה הדמוקרטי ויהדות התורה עם 7 מנדטים, וש"ס והעבודה גשר עם 6.

לפי מפת הגושים בסקר, גוש השמאל-מרכז יחד עם הרשימה המשותפת מוביל עם 55 מנדטים ולגוש הימין 54 מנדטים – ללא מפלגת ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן.

21:03 עריכה

מתפקדי "זהות" אישרו את ההסכם בין פייגלין לנתניהו. פייגלין: "אני מודה לחברי המפלגה שאישרו היום את ההסכם שחתמתי עם ראש הממשלה, ברוב גדול, בעזרת השם תוביל ההחלטה שהתקבלה היום, למימוש מצע זהות מתוך הממשלה והכנסת ולהמשיך בניית המפלגה החשובה שלנו, לקראת אתגרי העתיד"

22:50 עריכה

ובחזרה לשגרה. אהוד ברק חותם יום מלא בתמונות ברשתות החברתיות של ילדים שעולים לכיתה א' ותמונות נוסטלגיות של דמויות כאלה ואחרות, עם תמונה שלו משנת 1947: "עוד לפני המדינה. המטפלת מהגן מובילה אותי לכיתה א'. בן חמש וחצי. הכי קטן בכיתה".

סגירה