וידאו ראש הג'יהאד האסלאמי: "נתקוף ערים גדולות בישראל"

בראיון עם זיאד נחאלה הוא אמר כי חיסולים יענו בכל הכוח וכי לא יהיו להם קווים אדומים ● הבוקר נורו שתי רקטות מעזה לישראל לאחר תקיפות של צה"ל בעזה בלילה

רקטות שנורו מרצועת עזה (צילום: Albert Sadikov/Flash90)
Albert Sadikov/Flash90
רקטות שנורו מרצועת עזה

הג'יהאד האסלאמי מאיים על ישראל ועל ההבנות מול חמאס. על פי דיווח בחדשות 13 אמר מזכ"ל הארגון, זיאד נחאלה, כי "כל פגיעה בהתנגדות הפלסטינית באמצעות חיסולים תיענה בכל הכוח".

בהמשך הראיון לעיתון "דאר אלחיאת" הוסיף כי  "נתקוף ערים גדולות ללא קשר להבנות שהושגו או יושגו בעתיד. לא יהיו לנו כל קווים אדומים".

בתוך כך בסרטון של הארגון שפורסם בעזה נעשית פנייה בעברית לנתניהו ולתושבי הדרום שלא יהנו משקט אם תושבי עזה סובלים.

 

הדברים מגיעים לאחר שבמועצה האזורית שער הנגב ושדות נגב הופעלו בסביבות השעה 5:00 שתי התראות צבע אדום. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו שני שיגורי רקטות משטח הרצועה לעבר שטח ישראל. מהמועצה האזורית שדות נגב דווח כי לא ידוע על נפגעים או על נזק מירי הרקטות.

צה"ל תקף הלילה מספר יעדים ברצועת עזה. מטוס קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה.

אתר "וואלה" מדווח כי שיגור הרקטות מהרצועה נעשה לאחר תקיפות צה"ל וככל הנראה בתגובה לתקיפות. מדובר צה"ל נמסר כי "תקיפת צה"ל בוצעה בתגובה לשיגור בלוני נפץ ותבערה לעבר שטח ישראל מוקדם יותר היום".

כלי תקשורת פלסטיניים בעזה דיווחו כי מטוסים של חיל האוויר תקפו מתקן אימונים של ארגון הטרור חמאס ברצועה. לפי הדיווחים הפלסטיניים למתקן נגרם נזק כבד, אך אין נפגעים בתקיפות צה"ל.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: צה"ל רואה בחומרה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל וימשיך לפעול נגד פעולות טרור אלו. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה.

עוד 227 מילים
סגירה