ראש הממשלה נושם באופן עצמוני

שאריות הפגנה מול מטה הליכוד בתל אביב 2019 (צילום: פלאש 90)
פלאש 90
שאריות הפגנה מול מטה הליכוד בתל אביב,2019

במחלקה גריאטרית א' בבניין השיקום של איכילוב אנשים עסוקים בהישרדות. עוד קצת לחיות. בראש מדהדות מילותיו של פרופסור זאב רוטשטיין שאמר על אריק שרון "ראש הממשלה נושם באופן עצמוני", את ההמשך והסוף כולם זוכרים.

הבחירות מעניינות פחות, אם בכלל. הן לא נוכחות. הדילמות כאן הן אם לאכול אורז או פירה. האחים והאחיות כולם ערבים ישראלים ועולים ממדינות חבר העמים. עדיין לא פגשתי צבר ישראלי. "מלח הארץ" לא בלקסיקון של להחליף חיתולים לקשישים.

הבחירות מעניינות פחות, אם בכלל. הן לא נוכחות. הדילמות כאן הן אם לאכול אורז או פירה. האחים והאחיות כולם ערבים ישראלים ועולים ממדינות חבר העמים. עדיין לא פגשתי צבר ישראלי, "מלח הארץ", מחליף חיתולים לקשישים

גם רופאים עם שם בעברית לא מצאתי כאן. זו עבודה קשה וכנראה לא מתגמלת. את איש לא מעניין כאן המצב המתוח בצפון ובוודאי לא המצב המדיני, יתר נכון האין מצב מדיני. הציוצים של יאיר נתניהו ודולנד טראמפ לא מגיעים לכאן.

אני מוצא עצמי מתחבר לשלישיית כיפת ברזל חברתי ורוצה להאמין להם. הם הולכים למקומות שאיש לא רוצה להיות. מקומות בהם אנשים שקופים ורזים שהחברה הישראלית הפסיקה לקדש.

ראש הממשלה שלנו אולי נושם באופן עצמוני, אך את ליטרת החמצן העיקרית הוא מקבל ממעטפת שמאיימת על החברה והדמוקרטיה בישראל. האמירה של בנט שלא יתנגד לחסינות, נועדה לקושש קולות (לפני המשתה המסורתי) ולהתחנף לקיסר ובני משפחת המלוכה.

זו אותו שר חינוך לשעבר, שרגע לפני פיטוריו העביר בחשיכה עשרות מיליונים מתקציב החונוך לעמותות מיסיונריות, שהמילה הדתה היא רק קצה הקרחון של הפעילות העניפה שלהם.

ראש הממשלה נושם באופן עצמוני ועדיין נהנה מהאוויר המטונף שפולטת רכבת האנשים העוטפים אותו. בה בעת הוא בז להם. הוא בז לכולם. כנראה גם לאישתו ועדיין, היא נשק טוב עבורו להשיב מלחמה לתקשורת. ביאיר הוא גאה. בטח גאה. מי לא היה רוצה יורש עצר כזה שמבלה את זמנו במקומות שלא מקדשים את כבודה של האישה. כבוד גברי. גבר. כמו אבא.

ראש הממשלה נושם באופן עצמוני. כדאי שיבקר בגריאטריה א' ויביט לאנשים שמבקשים לסיים את חייהם בכבוד בעיניים. הם מעניינים אותו כמו אפר של סיגר. אין חמלה

ראש הממשלה נושם באופן עצמוני. כדאי שיבקר בגריאטריה א' ויביט לאנשים שמבקשים לסיים את חייהם בכבוד בעיניים. הם מעניינים אותו כמו אפר של סיגר. אין חמלה.

ראש הממשלה מעדיף לקבל חמצן מחבורת הסמוטריצ'ים, הפייגלינים, השוביניסטים, הפשיסטים והגזענים, מחבורת המתחנפים ונושאי כליו, מיועצי האחיתופל שמייעצים לו לצאת נגד כל מי שלא משתחווה ולפלג את העם, לשסע ולקרוע לגזרים.

המלך העירום לובש חליפות יוקרה, בוודאי לא מדים של אח או אחות שסיימו משמרת של 12 שעות בגריאטריה תמורת שכר מינימום.
ראש הממשלה נושם באופן עצמוני. המדינה לא.

אפי אליסי, בן 53, בזוגיות עם יריב מזה 26 שנים, מגדל את רואי בן ה-20 ואת יאן בת ה-13. מייסד ועורך אחראי של מגזין אופנה Fashion Israel, מרצה על בריאות הנפש מטעם ״אנוש״, ״נגישות ישראל״ ובאופן פרטי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 396 מילים
סגירה