בדרך לבוחר עוצרים בפוסיקט

יאיר נתניהו מרים אצבע משולשת למפגינים בבית המשפט, צילום מסך מ"כאן"
יאיר נתניהו מרים אצבע משולשת למפגינים בבית המשפט, צילום מסך מ"כאן"

אז נתניהו עושה עכשיו בר-מצוות.

אתמול הוא ביקר ספונטנית בבר-מצווה, הכי ספונטני, כזה הוא ראש הממשלה שלנו, חיית מסיבות. סתם עבר לתומו ברחוב עם שישים מאבטחים חמושים, ראה יהודים שמחים, ונכנס לשמוח בשמחתם ולדפוק איזה קבבון חינם. הוא לא הביא מתנה, במקרה לא היה עליו שקל, הוא יצא בלי מיליארדר מהבית.

אם המצב בסקרים ימשיך לדשדש הוא יעבור לבת-מצווש, לא תהיה ברירה, הדרום בוער, האיראנים על הגדר, אין יותר חמגשיות חינם, האישה לוחצת והילדים בוכים, אבל יש תכנית מגירה. נתניהו יעבור בנוהל חירום לימי הולדת בג'ימבורי, מסיבות רווקות, הפרשות חלה, ואם זה לא יעזור בסקרים אז הוא יעבור לנשק יום הדין: אירועים בהפרדה בנוסח ויז'ניץ, בנים לחוד וערוות בת-מלך פויה.

סתם עבר לתומו ברחוב עם שישים מאבטחים חמושים, ראה יהודים שמחים, ונכנס לשמוח בשמחתם ולדפוק איזה קבבון חינם. הוא לא הביא מתנה, במקרה לא היה עליו שקל, יצא בלי מיליארדר מהבית

כי הוא מסורתי, נתניהו, ומאוד חשובה לו מסורת בית עב"ם. העצם הבלתי מזוהה שהוא ראש ממשלתנו, מקפיד להפריד בין הארנק לכיס, בין בן גביר לבין איומים על רבין, ובין איילת שקד ואשתו.

שרה טבעונית, אגב. מאז שאמא שלה דפקה לקרפיון פטיש בראש ושרה הכריחה אותה להחזיר אותו לחנות ולהביא לה ראש ממשלה טרי שיסריח רק אחר כך. מאז היא דופקת לנו בראש. אבל אני לא רוצה לסטות מהנושא לשמו התכנסנו, הביקור הספונטני של נתניהו בברמצווש. איזה עממיקו. זכינו. רק ביבי.

אל תראו אותו מנותק, נתניהו לא מנותק. עוזרים לו. בשביל זה יש אקרובטים כמו מנדלבליט מחטב העכוז המלכותי או מבקר-המדינה אנגלמן, הגננת החומלת שלועס בשבילו את הקשה של הכסף ויורק על החלטות קודמות. מעכשיו הוא לא רק מבקר-המדינה אלא מחמיא-המדינה תחת נתניהו וכיס המדינה.

איתם מסייעים שרים וסרים, שועים ושותקים, וגם שקד ובנט ועוד רבים וסמרטוטים שהוא מנגב אתם, ומצד שני מתנחלים וחרדים שמנגבים איתו. יד מטנפת יד.

לא רק סיגרים וקופונים בראש שלו, הוא אדם מלא חמלה, כמו אשתו, הילד, וטל גלבוע. השבוע ביקר אצל משפחתו של יוסף סלמסה שנעדר כבר כמה שנים ואין יום שביבי חושב עליו…כלומר לא חושב עליו. ובוכה, מה זה בוכה, ודופק ת'ראש בקיר מתסכול. איה סלמסה?

ב-1 בספטמבר הוא ביקר בכיתה א' באלקנה והתעניין מי מתינוקות בית רבן הגיע מגוש קטיף שפונה כזכור לפני 14 שנה, כשהבריטים שלטו בארץ. יש לו זיכרון חזק ועם חלש.

ב-1 בספטמבר הוא ביקר בכיתה א' באלקנה והתעניין מי מתינוקות בית רבן הגיע מגוש קטיף, שפונה כזכור לפני 14 שנה, כשהבריטים שלטו בארץ. יש לו זיכרון חזק ועם חלש

איך אני יודעת את כל זה? הרי ראש הממשלה לא מתראיין, למה לו להתראיין? עוד יביאו לו את קרן מרציאנו והוא ייאלץ לענות ולצאת שקרן. התקשורת עוינת, אין לו ברירה אלא לעקוף את המנוולים ולשלוח מהבונקר סרטונים מחתרתיים שהוא מעלה בפייסבוק, לחכות חצי דקה ולראות אותם משודרים בלופ בכל ערוצי החדשות. לא שאלות ולא תשובות. מדובר בתקשורת נשכנית.

ראש ממשלת ישראל הוא אושיית פייסבוק. זה מספיק לכל עורך חדשות ולכל קריין וחריין, כמו שאומרים, שחשוב להם להגיע הביתה בחתיכה אחת לפני שמיליארדר חדש יקנה אותם.

אפילו ב'ארץ נהדרת' מרימים לו עם דחקות בינוניות. השליט הוא דמות לנעוץ בה שיניים תותבות. אצלם נתניהו הוא מנהיג קטן ואתלטי ומלא הומור עצמי. שום זכר לשמנמן החמוץ והמסית שרודה בסביבתו ורועד מאשתו שגם היא, איזה נס רפואי, חטובה כפרגית, שתי טיפות סנדרה רינגלר.

אפילו ב'ארץ נהדרת' מרימים לו. אצלם נתניהו הוא מנהיג קטן ואתלטי ומלא הומור עצמי. שום זכר לשמנמן החמוץ והמסית, שרודה בסביבתו ורועד מאשתו, שגם היא, איזה נס רפואי, שתי טיפות סנדרה רינגלר

גם ב'ארץ' נפלה שלהבת. הם כמעט מאמינים לו שהוא מנהיג חזק ואיזה קטעים עם גיא פלג מחדשות 2 והעדויות על השחיתות של נתניהו. השבוע אפילו זרמו עם יאיר נתניהו, עזבו עדויות, ראיתם איזה אוזניים יש לגיא פלג?

אז אין להתפלא שנתניהו עושה בר-מצוות. אם גנץ ימשיך לאיים על כיסא המילוט של הודיני אז לא תהיה לו ברירה והוא יתחיל לחתוך כאן עורלות. התדעו, בוחרים, שזה מביא מזל?

ואם גם זה לא יעזור לעם להבין שרק ביבי, הוא ילך לפוסיקט. אל תזלזלו, הילד זרק רעיון. תראו לאן זה הביא אותו, המשנה לאבא כבר משתתף בקבינט המצומצם ונותן לאבא בראש כשהוא חלש. אם לא תמצמצו באי-אמון אולי אולי עוד תראו גם את נתניהו קובע. לא חשוב איזה נתניהו.

כל הקין בבחירות.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 653 מילים ו-1 תגובות
סגירה