נתניהו מסית נגד הציבור הערבי ללא ביסוס

צילום מסך מסרטון של נתניהו
צילום מסך מסרטון של נתניהו

שופטים. עו"דים. רופאים. מרצים. רוקחות. מורים. מנהלים. פקידים. עיתונאים. נהגי אוטובוס. חובשים במד"א. סוחרים. אנשי עסקים. מתנדבים. כדורגלנים. ראשי ערים. עובדי תברואה. אחים סיעודיים. אחיות. הרוב המכריע של האזרחים הערבים נורמטיבי. אנושי. ישר. בדיוק הפוך מהאיש הקטן מבלפור שמסית נגדם.

שלחתי מכתב מטעם אנשי משמר הבחירות האזרחי לועדת הבחירות המרכזית. בדיקת אלפי קלפיות מטעם אנשי משמר הבחירות המרכזי מעלה חשד לזיופים במקומות שונים במדינת ישראל. אך רוב האזרחים הישראלים – לרבות רוב האזרחים הערבים – אינם מזייפים.

חקירותיה הפליליות של משטרת ישראל בעקבות הבחירות האחרונות מתמקדות דווקא בהטייה אפשרית של הצבעה לטובת ליכוד וש"ס. ועדיין ברור שמרבית מצביעי ליכוד וש"ס אינם רמאים ואינם זייפני בחירות

חקירותיה הפליליות של משטרת ישראל בעקבות הבחירות האחרונות מתמקדות דווקא בהטייה אפשרית של הצבעה לטובת ליכוד וש"ס. ועדיין ברור שמרבית מצביעי ליכוד וש"ס אינם רמאים ואינם זייפני בחירות.

המנהיג המרעיל שעומד בראש המדינה כיום (ואני לא מתכוון לרובי ריבלין) קורא לארגון המיינסטרים הציוני "מפקדים למען ביטחון ישראל" בכינוי הנורא "ארגון שמאל קיצוני" (וואו. איזה פחד. שמאל קיצוני). זאת בשל התנגדותו לסיפוח האפרטהייד של הגדה (לא, כי סיפוח מיליוני פלסטינים ללא מתן זכות הצבעה כפי הצעת מיקי זוהר וסמוטריץ' והרב רפי פרץ, זהו ביטוי מושלם לטוהר הבחירות, לדמוקרטיה, לעיקרון השוויון האזרחי ולעיקרון היסוד של קול אחד לכל אחד).

מנהיג מרעיל זה שב ומסית נגד הציבור הערבי בצורה נתעבת באמת, מדבר שוב כקורבן דמיוני וכקוזק נגזל על "לא ניתן שיגנבו לנו את הבחירות", בלי שום ביסוס, רק כדי להדליק את הבייס.

מנהיג זה שב ומסית נגד הציבור הערבי בצורה נתעבת באמת, מדבר שוב כקורבן דמיוני על "לא ניתן שיגנבו לנו את הבחירות", בלי שום ביסוס, רק כדי להדליק את הבייס

הוא קובע שבל"ד עברה את אחוז החסימה בגלל זיופים בידיעה מוחלטת שמדובר בכזב (כיף להסית נגד בל"ד. אבל נתניהו יודע שאין לו שום ראיה לביסוס הפייק-טענת הסתה שלו).

הוא ממציא המצאה בדיונית, שלפיה היה יכול להקים ממשלת 61, אלמלא המנדט שזויף באופן דמיוני. הוא מתבכיין פתאום שאלמלא הזיוף שהמציא – לא היתה המדינה נגררת למערכת בחירות נוספת (מערכת בחירות שנולדה רק בגלל רצונו להתבצר במבצר הרוגע בבלפור ולהתחבא שם מפני העמדה לדין).

גנץ ולפיד רוצים לגנוב את הבחירות. לא ניתן להם.

גנץ ולפיד רוצים לגנוב את הבחירות. לא ניתן להם.

פורסם על ידי ‏Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‏ ב- יום ראשון, 8 בספטמבר 2019

כך הוא מכניס את כולנו, כדרכו, בכוונה תחילה, לאווירת רעל נגד הציבור הערבי במיוחד ולהתססה אפשרית של מגזר נגד מגזר בכלל (תזכרו שזיופים היו גם בציבור החרדי ובהתנחלויות שונות. אך תזכרו גם שמרבית החרדים ומרבית המתנחלים אינם מזייפים דבר), במקום לנסות לחשוב במתינות ובאנושיות כיצד להבטיח שוויון זכויות מוחלט לכל אזרחי מדינת ישראל מחד, וכיצד לשמור על טוהר הבחירות בכל רחבי מדינת ישראל מאידך.

הייתי מזכיר ועדת קלפי בשכונה שמרביתה תומכי ש"ס ונתניהו. היו גם מצבים לא קלים. אך לעולם לא אעז לחשוב שכל מצביעי נתניהו, ש"ס ויהדות התורה מזייפים. גם לא רובם. אם ישנם זיופים, מדובר במיעוט קטן

הייתי מזכיר ועדת קלפי בבחירות 1999 בשכונה, שהרוב המכריע של מצביעיה תמכו אז בש"ס ובנתניהו (והיו שם מצבים לא קלים עימם התמודדתי). הייתי משקיף בקלפי בבני ברק החרדית בשנת 2006. ההצבעה בשני המקומות הייתה תקינה בדרך כלל. כאמור, היו גם מצבים לא קלים. אך לעולם לא אעז לחשוב שכ-ל מצביעי נתניהו, ש"ס ויהדות התורה מזייפים. גם לא רובם. אם בכלל ישנם זיופים, מדובר במיעוט קטן.

האמת הפשוטה היא שמדינת ישראל נגררה לבחירות חוזרות אך ורק בשל מצבו המשפטי החמור של נתניהו. אך ורק בשל הנרקיסיזם המוחלט של המתבצר מבלפור. אין לו קיום פוליטי ללא הפצת רעל ושנאה. מצער (כלשונו של גדעון סער על חברי קדימה בימי שלטון אולמרט) שאנשי מפלגתו של נתניהו מתנהגים כמו חבורת סמרטוטים.

אני מעריך שההיסטוריה לא תסלח להם. אני אפילו לא בטוח שילדיי ונכדיי יסלחו להם.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
כי קל להסית נגד ערבים והמרעיל והמסית הזה יודע לעשות זאת טוב מאוד והעיקר שהשיח לא היה שוד הגז צוללות וואלה-בזק וכל המתנות הקמצנות והנצלנות של המשפחה הזו. כזה ראש ממשלה לא היה למדינת ישרא... המשך קריאה

כי קל להסית נגד ערבים והמרעיל והמסית הזה יודע לעשות זאת טוב מאוד והעיקר שהשיח לא היה שוד הגז צוללות וואלה-בזק וכל המתנות הקמצנות והנצלנות של המשפחה הזו. כזה ראש ממשלה לא היה למדינת ישראל. שהמדינה תישרף העיקר שהוא יינצל.

רוקמים פה את אגדת ה"ערבים גונבים לנו את הבחירות" כדי להוציא מצביעים (חכו לאלף סיפורי פייק ביום הבחירות עצמו), כדי לשלוח בריונים של מפלגת השלטון לקלפיות (לא חלילה מצלמות מטעם המדינה\ועדת... המשך קריאה

רוקמים פה את אגדת ה"ערבים גונבים לנו את הבחירות" כדי להוציא מצביעים (חכו לאלף סיפורי פייק ביום הבחירות עצמו), כדי לשלוח בריונים של מפלגת השלטון לקלפיות (לא חלילה מצלמות מטעם המדינה\ועדת הבחירות), וכדי להכין הקרקע לשיטסטורם אם נתניהו יפסיד. מושחתי הליכוד גונבים את השלטון

עוד 551 מילים ו-2 תגובות
סגירה