הסלמה בדרום נתניהו: הנחיתי את צה״ל לעבות את הכוחות סביב הרצועה

ראש הממשלהאמר בפתח ישיבת הממשלה הבוקר כי ״החמאס נושא באחריות לא רק להתקפות ולפעולות שלו, אלא גם לפעולות של הג’יהאד האיסלאמי והוא משלם על כך מחיר כבד מאוד״ ● הירי מרצועת עזה נמשך, אף כי תדירות שיגורי הטילים ירדה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס יום השואה 2019 בכנסת (צילום: הדס פרוש/פלאש90)
הדס פרוש/פלאש90
ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס יום השואה 2019 בכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר להסלמת המצב הביטחוני בדרום הארץ, ואמר בפתח ישיבת הממשלה: "הנחיתי הבוקר את צה"ל להמשיך בתקיפות המסיביות נגד גורמי הטרור ברצועת עזה וכן הנחיתי לעבות את הכוחות סביב רצועת עזה בכוחות שריון, ארטילריה וחי"ר.

"החמאס נושא באחריות לא רק להתקפות ולפעולות שלו, אלא גם לפעולות של הג'יהאד האיסלאמי והוא משלם על כך מחיר כבד מאוד. אני מבקש מאזרחי ישראל – הישמרו בקפדנות להוראות פיקוד העורף, אלה הוראות מצילות חיים. אנחנו פועלים ונמשיך לפעול כדי להחזיר את השקט והביטחון לתושבי הדרום."

הירי מרצועת עזה נמשך הבוקר (ראשון), ובעוטף עזה ממשיכות להישמע התראות צבע אדום, אף כי תדירות הירי ירדה. הלילה ואתמול שוגרו למעלה מ-400 טילים מרצועת עזה, שהגיעו עד באר שבע ובית שמש.

צה"ל ביצע היום תקיפות על קבוצת מטרות טרור שכוללות אתרים לאחסון אמצעי לחימה עבור ארגוני הטרור המוטמעים ומוסתרים בסביבת אוכלוסייה אזרחית בעיר עזה, ברפיח ובחאן יונס, בבתי פעילי טרור של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלמי ובסמיכות אליהם. נכון לשעה זו, הותקפו כ-220 יעדי טרור. תקיפות צה"ל נמשכות.

 

עוד 161 מילים
סגירה