כחול לבן עולה ל-33 מנדטים, הליכוד עם 32. תיקו בין הגושים

פרץ חוזר על הבטחתו: "לא נשב עם נתניהו. חבל על הטלפונים" ● ראשי סיעות הימין התחייבו על בלוק ימין אחד בהובלת נתניהו ● 91% מהקולות: כחול לבן מובילה, המשותפת התחזקה ● ליברמן: "נשב רק עם הליכוד וכחול לבן, אם זו לא כוונת גנץ ונתניהו – שלא יתאמצו להתקשר"

הפתקים בקלפי ב-17 בספטמבר 2019 (צילום: יונתן סינדל/פלאש90)
יונתן סינדל/פלאש90
הפתקים בקלפי ב-17 בספטמבר 2019
05:30 עריכה

הדברים שקורים באולפן חדשות 12 בחמש לפנות בוקר (ולא ברור למה בכלל צריך להפעיל שידור חי בשעות האלה. מצד שני, גם אנחנו כאן…)

05:45 עריכה

חדשות 12 מדווח כי כחול-לבן מובילה עם 33 מנדטים לעומת 31 לליכוד, אחרי ספירת 85% מהקולות. לפי הערוץ, התוצאות טרם הוזנו לאתר ועדת החבירות – אך הודלפו לחדשות 12.

על פי הדיווח, לרשימה המשותפת 12 מנדטים, לש"ס ולישראל ביתנו 9 מנדטים כל אחת, ליהדות התורה 8 מנדטים, לימינה 7 מנדטים, לעבודה-גשר 6 מנדטים ולמחנה הדמוקרטי 5 מנדטים.

גם על פי תוצאות אלו, לגוש הימין-חרדים יש 55 מנטים, לעומת 56 לגוש המרכז-שמאל-ערבים, עם אביגדור ליברמן על 9 מנדטים.

07:02 עריכה

עכשיו, אחרי הבחירות, זה הזמן ללוח הזמנים הפוליטי להמשך הדרך –

היום – פרסום התוצאות של כ-90% מהקלפיות

מחר – פרסום התוצאות הסופיות, אך הלא רשמיות

סוף השבוע – תחילת שבוע הבא – הנשיא יתייעץ עם נציגי הסיעות הנבחרות

25 בספטמבר – יושב ראש ועדת הבחירות מגיש את התוצאות לנשיא המדינה

27 בספטמבר – נאום ראש הממשלה בעצרת הכללית של האו"ם

2 באוקטובר – הנשיא מטיל את הרכבת הממשלה על אחד מחברי הכנסת

3-2 באוקטובר – שימוע לראש הממשלה נתניהו בפני היועץ המשפטי לממשלה

3 באוקטובר – השבעת הכנסת ה-22

שיהיה לכולנו בהצלחה (:

07:20 עריכה

בתחילת החודש פרשה מפלגת זהות מהתמודדותה בבחירות. בהמשך פרשו גם המפלגות נעם וכל ישראל אחים. קולות למפלגות אלה הם פסולים, ולא נספרים. למרות זאת, באתר ועדת הבחירות מוצגים קולותיהן של המפלגות הללו כקולות כשרים. זה, אגב, אחרי שבוועדת הבחירות החליטו להפיק לקחים ולפעול באופן יסודי יותר מבעבר כדי למנוע טעויות.

תוצאות חלקיות (צילום: אתר ועדת הבחירות המרכזית)
תוצאות חלקיות של הבחירות (צילום: מתוך אתר ועדת הבחירות המרכזית)
08:29 עריכה

יושב ראש ישראל ביתנו אמר הבוקר לתקשורת, בסמוך לפתח ביתו בנוקדים: "אני מאוד התאכזבתי מנאומו של בני גנץ. אני לא שמעתי דברים ברורים".

עוד אמר ליברמן: "אני חושב שהתמונה ברורה מאוד אחרי ספירת האמת של 91% מהקולות, ולכן מנדט לכאן או מנדט לשם לא ישנו את התמונה הכוללת, והמסקנה היא ברורה: כל מה שאמרנו לאורך כל מערכת הבחירות מתממש; יש אופציה אחת ויחידה – ממשלת אחדות לאומית, ממשלה ליברלית רחבה, ואנחנו, לכן, נגיד עוד פעם, שלא נצטרף לשום אופציה אחרת".

יושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)
יושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ליד ביתו בנוקדים, הבוקר (צילום: פלאש 90)

יושב ראש ישראל ביתנו שב על התנאים שלו להצטרפות לממשלה: חוק גיוס בני הישיבות, לימודי ליבה במסגרות החינוך החרדיות, ביטול סגירת המרכולים בשבת, תחבורה ציבורית בשבת ונישואים אזרחיים. "עד שלא נשמע דברים ברורים ברוח הזו – אין לי מה לדבר, לא עם גנץ ולא עם נתניהו".

ליברמן דחה את האפשרות שתתקיים מערכת בחירות שלישית, וטען כי אין 61 חברי כנסת שיתמכו במהלך שכזה. השר לשעבר קרא לנשיא המדינה להיות פעיל ודומיננטי במלאכת הרכבת הממשלה.

08:34 עריכה

שלושת ערוצי הטלוויזיה – כאן 11, קשת 12 ורשת 13 – מדווחים על תוצאות האמת, לפי מידע לא רשמי, אחרי ספירה יותר מ-90% מהקלפיות.

08:48 עריכה

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד התראיין הבוקר לשורת כלי תקשורת ונדרש לענייני השעה. בראיון לניסים משעל וגיא פלג אמר זוהר כי "אחת השגיאות של קמפיין הליכוד היא חוק המצלמות שהעיר את החברה הערבית וגרם לה לצאת ולהצביע".

בראיון לאפי טריגר בגלי צה"ל אמר יושב ראש ועדת הכנסת כי "הליכוד תהיה חלק בכל ממשלה, וראש הממשלה יהיה נתניהו". עוד הוסיף זוהר כי "אין אפשרות שהוא יהיה שני ברוטציה". חבר הכנסת גם אמר ש"המנצח הגדול של הבחירות הוא אביגדור ליברמן", והוסיף ש"המשוואה הפוליטית יכולה להיפתר על ידו".

09:02 עריכה

עורך הדין אורי קורב, ששימש כתובע מטעם הפרקליטות בתקופת משפטיו של אהוד אולמרט, סיפר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה אליו בבקשה שייצג אותו. קורב, שעובד כיום במשרד עורכי הדין טולצ'ינסקי, שטרן, מרציאנו, כהן, לויצקי ושות', אמר שהדבר לא הסתייע. במהלך עבודתו בפרקליטות עסק קורב גם בתיקי נתניהו.

את הדברים אמר קורב בראיון לדני קושמרו בחדשות 12.

09:32 עריכה

עוצמה יהודית אמנם לא נכנסה לכנסת, אך בראיון לאילנה דיין וישי שנרב בגלי צה"ל הכריז איתמר בן גביר כי מפלגתו תשוב ותתמודד גם בבחירות הבאות. בראיון לשרון גל בגלי ישראל מתח בן גביר ביקורת על ראש הממשלה: "נתניהו הלך לנו על הראש בצעד טיפשי וחסר אחריות".

09:39 עריכה

"רק אומר" – גרסת אחמד טיבי

09:47 עריכה

יושב ראש כחול לבן, בני גנץ, בפתח ביתו הבוקר: "אנחנו מחכים לראות איך יהיו תוצאות האמת, איך זה יתפתח; נמתין עוד יום, נמתין עוד יומיים, נאחל לעם ישראל ממשלת אחדות טובה, רצויה. שהמערכת תירגע טיפה, ונצא לדרכנו".

09:56 עריכה

בליכוד פנו ליושב העבודה-גשר, עמיר פרץ, כדי שיצטרף אליהם, וזה השיב שאם מפלגת השלטון תחליף את נתניהו, יהיה על מה לדבר – כך פירסם חיים לוינסון מ"הארץ"

10:06 עריכה

בצלאל סמוטריץ' מימינה מותח הבוקר ביקורת בחשבון הטוויטר שלו על יושב ראש עוצמה יהודית, איתמר בן גביר –

10:43 עריכה

יושב ראש הרשימה המשותפת, איימן עודה, סיפר כי יושב ראש כחול לבן, בני גנץ, התקשר אליו והם שוחחו בטלפון. "אנחנו לא בכיס של אף אחד", הוסיף. עודה אמר כי "המשתנה העיקרי בבחירות האלו, ממש מספר 1, זה אחוז ההצבעה בקרב האזרחים הערבים. אין ספק. וזה מה שעשה את השינוי. בלי זה – נתניהו כבר ראש ממשלה".

עודה אמר בשיחה עם כתבים כי הוא שואף להתמנות ליושב ראש האופוזיציה, תפקיד שמעולם לא אויש על ידי אזרח ערבי. עוד אמר עודה כי הכול מושפעים מהדה לגיטימציה שנעשתה לציבור הערבי.

10:50 עריכה

העיתונאית טל שניידר מ"גלובס" מציעה ספקולציה – מדוע התפצלה רשימת ימינה

11:17 עריכה

חבר הכנסת איציק כהן מש"ס מתח הבוקר ביקורת על יושב ראש כחול לבן: "גנץ מצא לנכון להרים טלפון לאיימן עודה ולא לדרעי. הוא הרים טלפון למפלגה אנטי ציונית, וליהדות התורה וש"ס – לא". כהן אמר את הדברים בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב'.

לעומתו אמר חברו לסיעה, מיכאל מלכיאלי, דברים מפויסים יותר, שאפשר לראות בהם דווקא רמז לאנשי כחול לבן: "אנחנו בש"ס, וגם ביהדות התורה, מעולם לא זלזלנו באף אחד". את הדברים אמר חבר הכנסת לשרה ב"ק בגלי ישראל.

11:39 עריכה

בראיון לרזי ברקאי ורינו צרור אמר אהוד ברק מהמחנה הדמוקרטי כי הוא רואה אפשרות שתומכי גנץ – כחול-לבן, העבודה-גשר והמחנה הדמוקרטי – יקימו ממשלה יחד עם הסיעות החרדיות ש"ס ויהדות התורה.

"בהסתברות גבוהה אנחנו בסוף עידן נתניהו", אמר ברק. עוד אמר ראש הממשלה לשעבר שהוא מעריך שנתניהו יוותר על שימוע "בגלל שכך הוא מחמיר את מצבו".

12:22 עריכה

יושב ראש עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, פונה לתומכיו בפייסבוק: "אני מאוכזב, עצוב, כואב ודואב". בן גביר מודה לפעילי המפלגה ומבקר את נתניהו, שקד, בנט וסמוטריץ' וכן את "בשבע", ערוץ 7 והעיתונאים עמית סגל ואביו, חגי סגל.

פעילים פעילות, תומכי ותומכות עוצמה יהודית, השלום והברכה. ראשית, אני מבקש להודות לכם ולחבק אתכם על מסירות נפש האדירה…

פורסם על ידי ‏איתמר בן גביר‏ ב- יום רביעי, 18 בספטמבר 2019

12:49 עריכה

יושב ראש בל"ד, מטאנס שחאדה: "אנחנו לא נמליץ לנשיא על אף מועמד לראשות ממשלה, וגם אם מפלגה אחרת מתוך הרשימה המשותפת תרצה להמליץ – נשכנע אותם שלא". בראיון לאילה חסון וינון מגל ב-103 אף-אם הוסיף חבר הכנסת: "אף אחד גם לא יבקש את המלצתנו. אף אחד לא יקים ממשלה עם המשותפת וגם לא בתמיכתה. אנחנו מכירים את זה". בגלי צה"ל אמר שחאדה לרזי ברקאי ורינו צרור שדבריו של איימן עודה לא מקובלים עליו: "אנחנו לא נמליץ על בני גנץ בשום מקרה".

חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן מחד"ש הצטרפה לדבריו של עמיתה מבל"ד: "לא רואה שגנץ נתן לנו סיבה טובה למה אנחנו צריכים להמליץ עליו". בראיון לאסתי פרז בן עמי אמרה תומא סלימאן כי "אף אחד לא מבקש להישאר לעולם באופוזיציה". אך הוסיפה: "לצערי, לא נולד מועמד יהודי לראשות הממשלה, שיש לו את האומץ למחוק שנים רבות של דה-לגיטימציה של האוכלוסייה הערבית".

13:10 עריכה

למרות ההודעה על הפיצול, המגעים להרכבת ממשלה ייעשו במשותף: את המשא ומתן הקואליציוני של ימינה ינהלו ניר אורבך מטעם הבית היהודי, יהודה ולד מטעם האיחוד הלאומי – תקומה, וטל גן צבי מטעם הימין החדש; כך דווח בתאגיד השידור כאן ובערוץ כנסת.

מימין: בצלאל סמוטריץ', מוטי יוגב, עידית סילמן, איילת שקד, נפתלי בנט ורפי פרץ (צילום: פלאש 90)
מימין: בצלאל סמוטריץ', מוטי יוגב, עידית סילמן, איילת שקד, נפתלי בנט ורפי פרץ, אמש ברמת גן לאחר פרסום מדגמי הבחירות בטלוויזיה (צילום: פלאש 90)
13:27 עריכה

"הבחירות", אומר חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס, "היו מיותרות", ומוסיף: "היינו באותה נקודה לפני מספר חודשים". האם לא היו אלה שמונת חברי הכנסת של ש"ס, ובהם גם מרגי, שהצביעו בעד פיזור הכנסת והליכה לבחירות?

13:54 עריכה

אחרי ספירה של 93% מהקולות: כחול לבן מובילה במנדט על הליכוד.

לתומכי נתניהו – הליכוד, ש"ס, יהדות התורה וימינה – יש, לפי נתונים אלה, 55 מנדטים. למחנה המרכז-שמאל – יש 56 מושבים בכנסת הבאה.

14:09 עריכה

האם בישראל ביתנו מוכנים לממשלה שאינה מורכבת מכחול לבן, הליכוד ומפלגתם?

14:30 עריכה

הלילה, בשעה אחת לפנות בוקר, תחל ספירת המעטפות הכפולות – כך דווח באתר ynet. במעטפות אלה הצביעו חיילי צה"ל, אסירים, מאושפזים וצוותי רפואה, חברי ועדות קלפי, מוגבלי ניידות ונציגים דיפלומטיים, שעמדו בתנאים הנדרשים כדי להצביע במתכונת זו.

הקלפיות עם הצבעות חיילי צה"ל – צבא ההגנה לישראל הגיעו לכנסת!

פורסם על ידי ‏ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-22‏ ב- יום רביעי, 18 בספטמבר 2019

14:52 עריכה

מחר תיערך האזכרה לנשיא התשיעי של מדינת ישראל וראש ממשלתה השמיני, שמעון פרס, במלאת שלוש שנים למותו. דפנה ליאל מחדשות 12 מציינת שראש הממשלה בנימין נתניהו עתיד לשאת דברים באירוע, שבו ינכחו גם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ויושב ראש כחול לבן בני גנץ.

היום ב-16:00 ייפגש נתניהו עם ראשי סיעות הימין. בשעה 18:00 תתכנס סיעת הליכוד.

15:34 עריכה

ליברמן: נשב רק עם הליכוד וכחול לבן, אם זו לא כוונת גנץ ונתניהו – שלא יתאמצו להתקשר

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מגיב לאירועי היממה הראשונה בפוסט ארוך בפייסבוק בו הוא שוטח את תנאיו. "מאתמול בערב אני שומע כל מיני פרשנים ומומחים שמציגים כל מיני תרחישים ומנסים להרכיב קואליציות דמיוניות. על מנת לא לבזבז לכם את הזמן אני רוצה להבהיר: ישראל ביתנו תשב אך ורק בממשלה לאומית ליברלית רחבה, שתהיה מורכבת משלוש מפלגות – ישראל ביתנו, הליכוד וכחול לבן. אם גנץ ונתניהו לא יצאו בהכרזה שזו כוונתם, שלא יתאמצו להתקשר אליי בכלל. מבחינתנו לא קימת אופציה אחרת".

בנוסף, התייחס ליברמן לאפשרות לשבת עם הרשימה המשותפת. "לא נשב בשום ממשלה עם הרשימה המשותפת או עם המפלגות הערביות, ביחד ולחוד, לא ביקום הזה ולא ביקום מקביל".

מאתמול בערב, לאחר פרסום תוצאות המדגם, אני שומע כל מיני פרשנים ומומחים שמציגים כל מיני תרחישים ומנסים להרכיב קואליציות…

פורסם על ידי ‏Avigdor Liberman – אביגדור ליברמן‏ ב- יום רביעי, 18 בספטמבר 2019

16:24 עריכה

עמית סגל מחדשות 12 מדווח: ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל על מנת להכריז הערב על גוש 55 של ח"כים שיסמיך אותו לנהל מו"מ קואליציוני כנציג הבלעדי.

16:46 עריכה

סגן שר הבריאות יעקב לעצמן מיהדות התורה: "מוכן לשבת עם ליברמן אם יניח תפילין וישמור בשבת".

ליצמן אמר את הדברים לעיתונאים מחוץ למשרד ראש הממשלה, שם מתקיימת פגישה בין מפלגות הימין לנתניהו. "לא יודע מי זה ליברמן. הוא שר?!", אמר.

17:06 עריכה

מו"מ משותף לכל הגוש. ראשי סיעות הימין נועדו עם נתניהו במשרד ראש הממשלה בירושלים והתחייבו על בלוק ימין אחד בהובלתו – גוש גוש שיפעל יחד לכינונה של הממשלה הבאה.

בפגישה עם נתניהו נכחו: השר יריב לוין, יעקב ליצמן, משה גפני, נפתלי בנט, איילת שקד, הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'.

17:13 עריכה

בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ציינו כי בעקבות תוצאות הבחירות, רה"מ שינה את תוכניתו ולא יטוס לעצרת האו"ם בניו יורק בשבוע הבא.

17:17 עריכה

יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר: ספרנו 99% מהקולות. 

18:15 עריכה

לאחר שנתניהו ביטל את נאומו באו"ם, ישראל כץ ייצג את ישראל במקומו, בשבוע הבא בניו יורק.

18:16 עריכה

פרקליטיו של נתניהו צפויים להגיש ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, את עיקרי הטענות שיציגו בשימוע בעוד כשבועיים – בשעות הקרובות, כך מדווח אביעד גליקמן, כתב המשפט של חדשות 13.

18:17 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הביע שמחה על כך שנשיא ארה"ב, דונלנד טראמפ, החליט להגביר את הסנקציות על איראן. "התוקפנות של איראן גוברת בזמן האחרון, כולל במפרץ, וזה הוא בדיוק הזמן להוסיף לחצים וסנקציות".

18:28 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהצהרה בישיבת סיעה. "אני מגיע לכאן ממפגש עם ראשי מפלגות המחנה הלאומי – הליכוד, ש"ס, יהדות התורה, האיחוד הלאומי, הבית היהודי והימין החדש. אנחנו החלטנו פה אחד שאנחנו הולכים יחד למשא ומתן להקמת ממשלה בראשותי. אנחנו ננהל את המשא ומתן מתוך נציגות אחת, משותפת, לכל המפלות. השר יריב לוין יעמוד בראשה ונציגים מכל אחת ואחת המפלגות.

"לאחר שהקמנו את גוש מפלגות הימין – קיימות רק שתי אפשרויות. או ממשלה בראשותי, או ממשלה מסוכנת שנשענת על המפלגות הערביות. בעת הזאת, יותר מאי פעם, בייחוד מול האתגרים הבטחוניים והמדיניים העצומים שעומדים על הפרק, אסור שתקום ממשלה שנשענת על המפלגות הערביות האנטי ציוניות".

נתניהו המשיך לתקוף את הרשימה המשותפת, אותה כינה "הערבים": "נעשה כל מאמץ כדי למנוע ממשלה מסוכנת כזאת. זאת המחויבות שלנו לביטחון מדינת ישראל והמחויבות שלנו לבוחרינו".

בנוסף ראש הממשלה שב והודה לחברי מפלגתו שהתבטאו באופן אחיד, על כך שהם עומדים לצידו. "אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם, בלי יוצא מן הכלל, על התמיכה החד משמעית בי ובליכוד. אתם התבטאתם בצורה חדה ובוטה, זה חשוב שהציבור שמע את זה, ואני מאוד מעריך את זה".

18:33 עריכה

ח"כ דוד ביטן מהליכוד, מתייחס לתוצאות הבחירות ואומר כי לא מדובר בכישלון.  "ההבדל בין הקולות שהליכוד קיבל במערכה הקודמת ובמערכה הנוכחית, זה 50 אלף קולות. זה לא כישלון. יש בעיה – הכישלון של הימין באופן כללי. המנדטים ירדו אולי, אבל לא בגלל הפסד קולות, אלא בגלל דברים אחרים".

עוד הוסיף ביטן ב"שש עם" בחדשות 12: "אנחנו, המועמד שלנו לראשות הממשלה זה נתניהו. לא נחליף אותו, בגלל שמפלגה אחרת שמה עליו וטו. לא עשינו את זה לעולם ולא נעשה את זה. בניגוד למה שאומרים – הוא לא גורם לנו נזק".

18:38 עריכה

ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת: "הסיכוי שליברמן ימליץ גנץ, גדול יותר מהסיכוי שהרשימה המשותפת תמליץ על גנץ".

עוד הוסיף טיבי, "קרוב לוודאי שתהיה ישיבה בקרוב בין גנץ לרשימה, אמרו לנו, הם ישמיעו את הדרישות שלהם, ישמעו את הדרישות שלנו, נשב ברשימה המשותפת, נכריע באופן דמוקרטי. אני אומר לך – גנץ פונה לליברמן ולליכוד, והוא לא בדיוק חושב על האופציה של שיתוף פעולה איתנו באופן רציני".

19:38 עריכה

השר יריב לוין מהליכוד, ראש צוות המו"מ הקואליציוני של הימין, אמר בישיבת הסיעה של מפלגתו כי המטרה היא לפנות עם הבלוק לכחול לכחול לבן ולגרום להם לוותר על פסילת ראש הממשלה נתניהו.

"הדלת פתוחה להתנהל עם גנץ. כדי לפתוח מו"מ אנחנו אומרים שאנחנו מוכנים לדון עם גנץ אם הוא מסיר את הפסילה של נתניהו".

19:44 עריכה

עמיר פרץ התייחס בנאומו גם לעירוב הרשימה המשותפת במשא ומתן. "גם הרשימה הערבית צריכה להיות מוזמן לשולחן המו"מ".

"לא ניתן להדיר אף אוכלוסייה ואף מפלגה מהסיכוי לעשות שינוי היסטורי בישראל". פרץ הוסיף: "כפי שאסור להחרים את איימן עודה, אסור להחרים גם את החרדים".

20:10 עריכה

דיווח בחדשות 12: גורמים בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו אומרים כי הוא אינו פוסל סיבוב בחירות נוסף. שיהיה לנו בהצלחה.

20:13 עריכה

עם זאת, בניגוד לדיווח בליכוד אומרים: "אין שום סיבה או רצון ללכת לבחירות נוספות. ראש הממשלה נתניהו לא פוסל אף מפלגה ציונית"

20:34 עריכה

רביב דרוקר בחדשות 13 מדווח כי בכירים בליכוד אומרים בשיחות סגורות, כי הם מתכוונים ללחוץ לאחדות עם רוטציה.

20:37 עריכה

לאחר ספירת 95% מהקולות, עדכון בתוצאות האמת: כחול לבן עולה ל-33 מנדטים, הליכוד עם 32. הרשימה המשותפת יורדת ל-12 וישראל ביתנו ל-8. תיקו בין הגושים.

21:07 עריכה

התייחסות ראשונה של נשיא ארצות הברית, דונלנד טראמפ, לתוצאות הבחירות. 

"עוד לא דיברתי עם נתניהו. היחסים שלנו הם עם מדינת ישראל", אמר הנשיא. "הבחירות היו צמודות מאוד – נראה מה יהיה"

21:20 עריכה

דפנה ליאל מחדשות 12, העלתה פריט ארכיוני חביב בהחלט

22:19 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו פונה לעם – "אני אוהב אתכם"

22:29 עריכה

ראשי גוש מפלגות הימין קבעו להיפגש מחר שוב מחר בשעות הבוקר, להמשך התיאום בין המפלגות, זאת לאחר שהיום התקיימה פגישה ביניהם במשרד ראש הממשלה. במהלך הפגישה היום נקבע כי מי שינהל את המשא ומתן יהי השר יריב לוין מהליכוד.

סגירה