לעגל פינות או לרבע מעגל? מחשבות בבוקר שאחרי

נתניהו בנאום במטה הליכוד אחרי תוצאות המדגם, צילום מסך מוויינט
נתניהו בנאום במטה הליכוד אחרי תוצאות המדגם, צילום מסך מוויינט

ליברמן ילך רק עם ה'ליכוד' ו'כחול לבן' ובלי החרדים.
הליכוד ילך עם ליברמן רק עם החרדים.
'כחול לבן' ילך עם ה'ליכוד' רק בלי נתניהו.
ה'ליכוד' ילך לאן שילך רק עם נתניהו.

מה הפתרון?

זה היה יכול להיות די מאתגר אם זאת היתה חידת הגיון. אבל מדובר בסך הכל בפוליטיקה. לכן ה"הגיון" שונה לגמרי, והתשובה היא ריבוע המעגל ו/או עיגול הפינות. כלומר, קובעי העקרונות ומצהירי ההצהרות המרשימות, יהיו אלה ש"יגמישו" אותן קמעה, לאור המפגש הלא סימפטי עם המציאות.

מי במגמישים?

מוקדם מדי כעת לקבל תשובות מלאות, אך קוראינו הותיקים יבחינו בכך שרמזים ראשונים כבר יש בהחלט.

א.
ליברמן אמר הבוקר שהוא מאוכזב מנאום גנץ (כי לא אמר את המילה 'חילונית' אחרי ממשלת אחדות). חברה פחות מוכרת ברשימתו, חזרה על אמירת האכזבה מגנץ בראיון אחר, בדיוק באותן מילים כמו המנהיג. כלומר, זה דף המסרים של ליברמן לבוקר שאחרי.

ב.
לעומת זאת, אף מילה (זו מילה) של אכזבה או ביקורת אצל ליברמן וחייליו, מהנאום הביזארי של נתניהו מאתמול בשלוש בלילה.

ג.
ליברמן הבוקר: "החרדים הם יריבים אבל לא אויבים ולכן לא פסולים בתנאים מסויימים". פלא. מה ששריקת הסיום עושה לשחקנים. אחרי הכאסח ההדדי, מתחבקים ומחליפים חולצות מיוזעות.

ליברמן הבוקר: "החרדים הם יריבים אבל לא אויבים ולכן לא פסולים בתנאים מסויימים". פלא. מה ששריקת הסיום עושה לשחקנים. אחרי הכאסח ההדדי, מתחבקים ומחליפים חולצות מיוזעות

ד.
תזכורת: עד אפריל האחרון, ליברמן היה חבר בכל ממשלת ימין אפשרית עם כל סוגי הדתיים, עם כיפות מכל הדגמים והעיצובים, הגדלים והצבעים, מכל החצרות, הצבעים, הגדלים והמבטאים, האדמו"רים והמר"נים, עם הדתיים הסוגדים לצבא והדתיים הסולדים ממנו, עם אוכלי קטניות ואבקת חלב נוכרי, ועם מצילי פדופילים ופדופיליות נגד קטינות וקטינים נוכרים.

עד אפריל האחרון, עת ההתגלות השמימית החילונית.
משראה הנביא איווט את האור, הפסיק לראות את האדמו"ר.

ומה בענין נתניהו?

עכשיו אין לחשוד המיידי 61 אצבעות לפיזור הכנסת ולא יהיו בחירות מועד ג' ומעלה בקורס להצלת החשוד למתקדמים.

עכשיו אין לחשוד המיידי 61 בוטים בעד חסינות נצחית למשיח בן דוד או מי מטעמו.

מעכשיו, שימוע ומעלה, שגם אם יתמהמה בוא יבוא. העובדה הזאת חשובה במיוחד, כי מאז סוף 2018 ישראל מצויה במבצע מתגלגל 'בחירה בעבור בריחה'.

תזכורת: הכנסת שנבחרה ב-2015 היתה אמורה לכהן עד נובמבר 2019, כלומר כהונתה היתה אמורה להסתיים רק בעוד כחודשיים!

אבל בסוף 2018, כשהבין החשוד המיידי שכתבי האישום כמעט מוכנים בשעה רעה, הפעיל את הבוטים שלו בכנסת והקדים מיד בחירות לאפריל 2019. ומשם כשכשל, ברח לסיבוב מילוט נוסף בספטמבר 2019.

אז אחרי שנה של קמפיינים, קיפאון, שיסוי, אזהרות נהירה של גויים ועוזריהם לקלפיות ושיגעון קולקטיבי מונחה מלמעלה, התפרעויות השליט הנמלט מגיעות לסופן. אין יותר 61 אצבעות מפלסטיק להמשיך את הטירוף

אז אחרי שנה של קמפיינים, קיפאון, שיסוי, אזהרות נהירה של גויים ועוזריהם לקלפיות ושיגעון קולקטיבי מונחה מלמעלה, התפרעויות השליט הנמלט מתחילות להסתיים. אין יותר 61 אצבעות מפלסטיק להמשיך את הטירוף.

אפילוג

לקח לילד הבר מצוה חמש שעות הסגר בבלפור להחליט על איזה סוג הצגה ללכת לאור התוצאות. כלומר, לצוות שלו. כלומר לרעייתי. וליורש של רעייתי.

היה עצוב לראות אותו אחרי 3 לפנות בוקר ככה. אתמול התקדם ללא ספק עוד צעד גדול במסלול ההתנתקות המואצת שלו מהמציאות.

כולי הערכה כנה למאמצים העל אנושיים שלו להישמע בנסיבות אלה כאילו הרגע ניצח את פדרר 101-100 בשובר שוויון בסוף המערכה החמישית בגמר ווימבלדון עם נקע בקרסול.

אפילו השרים והח"כים המלאכותיים שלו נראו המומים בשורה הראשונה, שהיתה כמעט השורה היחידה שם באולם הגדול והריק ברובו.

קריאות האוהדים 'ביבי מלך ישראל חי חי וקיים' כמעט הורידו לי דמעות מהעיניים. באמת. בכל זאת, אני טבעוני ויש לי חמלה לסובלים ולמעונים, גם אם חלקם הגיעו לשם ברוב זכויות.

קריאות האוהדים 'ביבי מלך ישראל חי חי וקיים' כמעט הורידו לי דמעות מהעיניים. באמת. בכל זאת, אני טבעוני ויש לי חמלה לסובלים ולמעונים, גם אם חלקם הגיעו לשם ברוב זכויות

הכחשת המציאות היא לפעמים האפשרות היחידה של מי שהעמיקו לצעוד לתוך דרך ללא מוצא. בערך כמו שטראמפ חייב להכחיש עד סוף ימיו את מצב החירום האקלימי, כי בניית חומה נגד מקסיקנים או העלאת מכסים לסינים, לא בדיוק מצננות את האטמוספירה. אז מכחישים את המציאות ומקווים שעד הבוקר היא תיעלם.

אפילו לי עצוב לראות את השליט החשוד ככה. וזה ייגמר עוד יותר עצוב, גורל המשפחה הזאת.

אז איזו ממשלה תקום?

אז איזו ממשלה תקום עם כל העקרונות הסותרים מלמעלה? פינות יעוגלו ומעגלים ירובעו. כמאמר אדמו"ר ההומור גרואוצ'ו מרקס מנוחתו עדן:
"אלה העקרונות שלי. ואם אתם לא אוהבים אותם… יש לי אחרים".

דתל"ש חילוני, ארגנטינאי טבעוני ומערער סידרתי על הסדר הקיים מתוך אמונה מפוקפקת באפשרות להשאיר אחרינו פחות בלגאן ממה שמצאנו כשהגענו. מחבר הספר 'בועה בקרקעית הים', גרוש ואב לשני בנים

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 656 מילים ו-1 תגובות
סגירה