שירת הברבור

תוך כדי ניקיון מגירות מצאתי את המכתב העתיק הזה ששיעשע אותי מאוד.
מסתבר שגם כעורך דין חוויתי רגעים של עונג והנאה.
אני משתף אתכם במכתב האחרון שכתבתי כעורך דין, לפני שעזבתי את המקצוע ואת הארץ.
מתנצל על גודל האותיות.

למתקשי קריאה, הטקסט מתחת לתמונה:

לכבוד
הגב'…..
רחוב קרן היסוד
גבעת שמואל 54051

ג.נ.

הנדון – שטר חוב – הסכם שכירות הדס…. (מכתבך מיום 7.8.96)

הנני להשיב למכתבך הנ"ל כדלקמן:

1. נדהמתי לקבל את תשובתך לפנייתי מיום 17.7.96. מעודי לא נתקלתי בצירוף כה מבחיל של רשעות, קטנוניות וצדקנות מתחסדת כפי שמצאתי במכתבך.

2. ברי לכל הנוגעים בדבר, כי ידוע לך היטב שמרשתי שילמה את כל חובותיה עד השקל האחרון, וכי סרובך להשיב את שטר הבטחון אינו נובע אלא מרצון בלתי מובן למרר את חייה של מרשתי.

3. האם סבורה הינך כי מרשתי מנהלת בביתה בית דפוס להנפקת קבלות מזויפות? האם ידוע לך כי אפילו בבתי המשפט נוהגים להסתמך על העתקים צילומיים של מסמכים, אלא אם כן קיים חשד ממשי לזיוף?

4. לגופו של עניין אציין כי מרשתי הציעה לך בעבר לסור לביתך על מנת להציג בפנייך את החשבונות המשולמים, ואילו את סירבת והודעת כי תבדקי את החשבונות רק עם תום תקופת השכירות המקורית. נכון להיום, כאשר נותרו כשלושה שבועות עד תום תוקפה של תקופת השכירות הנ"ל, מתברר כי בדרכך הנלוזה השגת את מטרתך כפי שהצגת אותה בפני מרשתי.

5. הנני להודיעך כי יעצתי למרשתי לקבל את דרישותייך הבלתי סבירות, ולתאם עמך פגישה לצורך הצגת החשבונות, וזאת משום עוגמת הנפש שתגרם לה אם תאלץ להפגש עימך בבית המשפט, ועל אף בטחוני כי תצא כאשר ידה על העליונה מכל עימות משפטי. עם זאת, הרי באם תוסיפי לדחות את מרשתי בתירוצים עלובים, כפי שנהגת עד כה, הריני להבטיחך כי צעדה הבא של מרשתי יהיה הגשת תביעה משפטית. אני מצידי מוכן אהיה לייצגה בבית המשפט אף ללא תמורה ולו רק בשל הסיפוק הנגרם לי בראותי אנשים מסוגך מושפלים עד עפר בבית המשפט.

6. הנני לאחל לך כי בעתיד לא תזכי לשוכרים ישרים ואחראיים כמרשתי, כך תינחמי אולי על העוולות אשר את גורמת לאנשים טובים ממך.

בכבוד רב,
גיא נבו, עו"ד

גיא נבו הוא יליד 1964, עורך דין לשעבר, יזם סדרתי בהווה. גרוש מאד, אב לשתי בנות, חי בארגנטינה מאז רצח רבין אותו לקח באופן אישי. לכלב שלו קוראים רון.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 316 מילים
סגירה