סליחה קנאביס

סליחה צמח יקר ואהוב. סליחה שהאדם הסתמי ובר החלוף לפת אותך ופיתח סביבך אשליה ותודעה כוזבת. סליחה על הדימויים השליליים והחיוביים מדי. סליחה שהפכנו אותך למה שאתה לא.

סליחה שלא מיצינו עד הסוף את היכולות שלך. סליחה בשם מובילי הציבור והדעה על כך שהם עסוקים מדי בלספור כסף ובמאבקי אגו מסריחים מכדי להבין ולהקדיש לך זמן.

סליחה שרק מעטים, ולרוב במקרה, נחשפו ליתרונות הבריאותיים, ומעטים עוד יותר ליתרונות האקולוגיים. סליחה שהפכת לסלע מחלוקת אגואיסטית. סליחה שתאוות הבצע האנושית היא זו שמנעה ממך לממש את ייעודך ולעזור לאנשים.

סליחה צמח יקר ואהוב. סליחה שהאדם הסתמי ובר החלוף לפת אותך ופיתח סביבך אשליה ותודעה כוזבת. סליחה על הדימויים השליליים והחיוביים מדי. סליחה שהפכנו אותך למה שאתה לא

סליחה שהשיח לגביך תמיד שטחי. שבקושי מדברים על זה שטיפול בקנאביס הוא מכלול הוליסטי, רפואת גוף נפש ומוטיב בעל תיעוד היסטורי מרשים. ועדיין לא לומדים עליו בבתי ספר לרפואה.

סליחה שישראל העדיפה אותך כתעשייה שמספקת מזומנים ולא חוסכת משאבים ואנרגיה. סליחה שהפקרנו אותך בידיים של נוכלים, בורים, עבריינים ושרלטנים.

נשתדל לתקן.

דפנה גלפז, אשת תכן וחוקרת תרבות.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 160 מילים
סגירה