מעדיפים את הערבי שלנו בטמפרטורת החדר האחורי

.איימן עודה בהפגנה נגד חוק הלאום (צילום: Tomer-Neuberg-Flash90)
Tomer-Neuberg-Flash90
איימן עודה בהפגנה נגד חוק הלאום

המשפט הזה כבר נאמר כלאחר יד, התרגלנו אליו. הוא מצלצל טבעי, אפילו בלה קצת מרוב שימוש. הוא מדבר על ממשלה ש"נשענת על קולות ערבים", רחמנא ליצלן. ערבים בקואליציה זה צלם בהיכל. לאן נגיע אם ערבים ייצגו את בוחריהם וייקחו חלק בהנהגה?

בין אם התרגלתם ובין אם לאו, מדובר במשפט מתועב. משמיעים אותו השכם והערב בלי להסמיק מבושה.

הופה הופה, פה זה לא אירופה. נסו רגע לומר "ממשלת צרפת נשענת על קולות של יהודים". בושה האנטישמים האלה, "במפלגת השלטון יעדיפו שהיהודים יתמכו מבחוץ'. באמת מזל שאנחנו לא כאלה. אנחנו נאורים אנחנו. היהודים שלנו מדברים ערבית.

נסו רגע לומר "ממשלת צרפת נשענת על קולות של יהודים". בושה האנטישמים האלה, "במפלגת השלטון יעדיפו שהיהודים יתמכו מבחוץ'. באמת מזל שאנחנו לא כאלה. היהודים שלנו מדברים ערבית

מדהים שאנחנו משתפים פעולה עם דיבור גזעני מפלה כזה שנטמע בשיח הפוליטי כמין חוק טבע שאין להרהר אחריו. בכל מערכת בחירות ובעיקר אחריה מזהירים מפני קואליציה עם ערבים אזרחי ישראל וזה מתקבל בשוויון נפש. מה, ערבים. ניסחה זאת היטב מרואיינת יראת שמיים בסדרה התיעודית "שנאת מוות" של רון כחלילי כשקבעה בביטחון שצריך שהערבים ידעו את מקומם. ולא מצמצה כשפירטה את משנתה הגזענית.

ממשלות בעולם 'נשענות' על קולות של יהודים ואצלנו עולבים באזרחים ערבים ומטילים דופי בבחירה פוליטית לגיטימית שלהם כמו היו אזרחים על תנאי. ויש תנאי. התנאי הוא שישבו בצד ויתעסקו בשלהם.

אנחנו מעדיפים את הערבי שלנו בטמפרטורת החדר האחורי. יש על זה הסכמה רחבה ומצד אותם אנשים שיביעו זעזוע מציור של צלב קרס על קיר בית בעיירה נידחת בארה"ב או צרפת, ולא ינידו עפעף מול כתובת 'מוות לערבים' שנערי גבעות מרססים על קירות בתי ערבים.

בואו נפרק את זה רגע. לבד מהדרישה הנואלת שערבים לא יהיו חלק מהקואליציה, גם לא מהצד ובלי להתערב ומתחת לשולחן, יש עוד משהו שאנחנו מעדיפים להדחיק. במדינה המטורללת הזאת ערבים לא מצביעים רק למפלגות ערביות. הם מצביעים גם למרצ, העבודה, אפילו לליכוד, מוזרים שהם. וגם, שמעו שמיים והאזיני ארץ, יש בהם שהצביעו לש"ס ואגודת ישראל, מין חילול קודש עם הכשר בד"צ שכזה, והעולם התורני שותק בסיפוק.

אפילו דרעי הטריח עצמו לנכבדי עדה או שתיים והוא יודע מה הוא עושה, וראה זה פלא, העובדה המלבבת שמפלגה חרדית 'הוכתמה' בהצבעות אנשי לא-שלומנו לא פגמה כהוא זה בלגיטימיות ולא הדירה שינה מעיני נוטרי הארץ וגזעניה

אותי, בתולת בת ציון כשרה וברה לא תמצאו משלשלת פתק חרדי לקלפי אבל כמה ישובים ערבים בארץ עשו כבוד למרן הרב עובדיה, אולי תמורת מקום לעולם הבא שגם בו יסתפקו בירכתיים, בכל זאת ערבים. יש בהם שהתרשמו מחסידות גור ותרמו רבע מנדט פה שמינית שם.

אפילו דרעי הטריח עצמו לנכבדי עדה או שתיים והוא יודע מה הוא עושה, וראה זה פלא, העובדה המלבבת שמפלגה חרדית 'הוכתמה' בהצבעות אנשי לא-שלומנו לא פגמה כהוא זה בלגיטימיות ולא הדירה שינה מעיני נוטרי הארץ וגזעניה.

זה עוד עלול להיות הכנה לחזון אחרית הימים על שלום עולמי או בתוכנו, יש מוחמד בהיכל והשמיים לא נפלו. וגר אחמד עם נחמן ופטימה עם מוישה תרבץ ועיר הקודש צהלה ושמחה. קולות הערבים נוהרים פה ושם לש"ס ואגודה ושם הם כשרים כאתרוג בסוכת דוד הנופלת.

ומה עם הקואליציה המחוזקת בקולות ערבים אתם שואלים?
טוב תודה. עולה כפורחת בסל תקציבים לאברכים.

גם בפוליטיקה יש גוי של שבת. זה ערבי של בחירות. אם הצביע לימין- כשר. הצביע למשותפת- טרף. ככה פשוט. כי רעות שכזאת לעולם לא תתן את לבנו לשכוח כמה צבועים אנחנו

ומצד שני, ויש צד שני, יש יהודים בני יהודים עשרה דורות אחורה, שניים קדימה, סקובידו, שמצביעים לרשימה הערבית המשותפת, אבל עובדה מרעישה זו לא מכשירה אותה. קולות היהודים נספרים כקולות ערבים, אלה גם אלה זוכים לכתף קואליציונית קרה והמפלגה הערבית בה בחרו נשארת טמאה לקואליציה.

אין אין אין קואליציה אלא בלי בלי בלי ערבים. תשאלו את קושמרו ובני מינו שמדווחים על זה בלי למצמץ.

גם בפוליטיקה יש גוי של שבת. זה ערבי של בחירות. אם הצביע לימין- כשר. הצביע למשותפת- טרף. ככה פשוט.
כי רעות שכזאת לעולם לא תתן את לבנו לשכוח כמה צבועים אנחנו.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
עוד 609 מילים ו-2 תגובות
סגירה