זה לא פלונטר, זה נתניהו

נתניהו מציע להגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות. צילום מסך מתוך ערוץ 12
נתניהו מציע להגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות. צילום מסך מתוך ערוץ 12

זה לא פלונטר, זה נתניהו. אכלולי שתולי נוהג להאשים את העולם בכאביו, ועכשיו תורו של גנץ, אנוכי שכמותו, שמסרב לשמר את שלטון המשפחה המלכותית, ובגללו ורק בגללו נלך לבחירות שלישיות, מתלונן נתניהו. זה לא בגלל שבלפור שלו מהבית, זו החוצפה של גנץ שניצח אותו ומחכה בנימוס לתורו.

זה פלונטר שאפשר להתיר בקלות. ראש הממשלה שנמצא במחזור הדם של השלטון מאז 1996 פשוט צריך להפריד, תסלחו לי, את התחת מהכסא.

זה פלונטר שאפשר להתיר בקלות. ראש הממשלה שנמצא במחזור הדם של השלטון מאז 1996 פשוט צריך להפריד, תסלחו לי, את התחת מהכסא

תכלס, מדובר בשני אקדוחנים, שכל אחד מהם מחכה שהשני ימצמץ. האחד חדש מהניילונים עם רזומה של רמטכ"ל וארומה של רבין, והשני משומש יד שלישית מפסיכולוגית ומדינה מרוטה, שמסרב להתפנות, למרות שהצהיר שלא יכהן יותר משתי קדנציות. ריד היז ליפס: 'כי מה שלא עשית בהן כבר לא תעשה. חי חי חי'. (זה הוא צחק אצל דן שילון, לא אני), ואף התמרמר באוזני קושמרו כשזה היה עוד תינוק, למה אולמרט השקוע בחקירות לא יוצא לנבצרות כי יש חשש שיקבל החלטות לפי זה. חי חי חי באמת.
נביא בעירו, ללא ספק.

אם נתניהו היה מקיים הבטחות ופורש אחרי שתי קדנציות – לא היה פלונטר. ראש הממשלה המשומש יודע שהוא קוץ ב… בפלונטר ואלמלא נאחז בקרנות השלטון מאימת הדין – כבר היתה פה ממשלת אחדות בראשות הליכוד או כחול לבן, עם בונוס מבטיח: קצת מנוחה ממשפחת בתחת.

מדובר בשני אקדוחנים, שכל אחד מהם מחכה שהשני ימצמץ. האחד – חדש מהניילונים עם רזומה של רמטכ"ל וארומה של רבין, והשני -משומש יד שלישית מפסיכולוגית ומדינה מרוטה, שמסרב להתפנות

איתרע מזלנו ואנחנו בתקופת בחירות מתמשכת שאין רואים את סופה, הערפדים צמאים והבוס לוחץ. גם אשתו מעדיפה את הביצים ארוזות אחת אחת, ותנסו אותה אם יש לכם אומץ.

נתניהו חרד לשלטונו והוא הולך ונטרף בחרדתו כי רבה. אין כמו מרמרת מתמדת ושנאת אחים בריאה כדי לבצר את סוכתו הנופלת. זה הדלק עליו נוסעת המדינה מיום שנבחר.

מלכות בית-נתניהו עוד תיחקר ותילמד, ייכתבו עליה ספרים, מחזות וסרטים שיוליכו את החרפה אל הדורות הבאים למען יראו כמה קל לה למלכות בשר ודם של איש אחד להחריב את שנבנה בעמל, ולהבין איך צומח קוץ בבשר אומה, באין עוצר.

הקוץ עוד לא נשלף, השליט מתנודד והוא נחוש ללכת עד הסוף כמו קלפן שכבר הימר על הבית. אם הוא לא ימשול אף אחד לא ימשול.

מלכות בית-נתניהו עוד תיחקר ותילמד, ייכתבו עליה ספרים, מחזות וסרטים, שיוליכו את החרפה אל הדורות הבאים למען יראו כמה קל לה למלכות בשר ודם של איש אחד להחריב את שנבנה בעמל

ובכל זאת מתחילה להסתמן תחילתה של קשת.
מלכות ביבי נשענת עתה על אדנים רעועים. מלכותו מורדמת ומונשמת על ידי מעטים ופחדנים ועל כתפי יראי השם וחובבי תקציבי עתק כמו בנט, דוגמה מוחשית לרפיסות פוליטית, שמנסה גם הוא להנשים את גופת ממשלת הרפאים ואומר בלי למצמץ: "אם מערכת המשפט תצליח להפיל את נתניהו, זו תהא מכה אנושה למחנה הלאומי כולו".
ישעיהו הנביא שובר שורות.

השר אוחנה, בבושקה אנושית, מייצג את הנתניהו שבתוך שר המשפטים. הוא הולך על כל הקופה, יעלה כמה שיעלה. גם שטייניץ עולה למתקפה, אולי הנמר עוד חי: "נתניהו לא נכשל, הוא הוכשל כי כחול לבן רצתה שהוא יקבל את המנדט ראשון ולא יצליח". אין לשון ארוכה בעולם כלל. נתניהו חובט בהם והם משילים מעליהם את שרידי גאוותם ומבקשים 'עוד'.

היועמ"ש, שהוא פריט ציוד חשוב במשרד ראש ממשלה מושחת, אמר בוועידת ישראל לעסקים ש'ישראל אינה מדינה מושחתת', כן בטח, אולי אם אתה יושב, אדוני, בסן פרנציסקו על המים, עד כדי כך אתה מרגיש רחוק. גם הוא יפרנס מחקרים כדוגמת 'השפעת ציפורני רעיית ראש הממשלה על קרני החוק'. כרגע הוא מתבצר בתוארו הרם ובשרידי גאוותו המנופצת. כבר אין לו מה להפסיד.

היועמ"ש, שהוא פריט ציוד חשוב במשרד ראש ממשלה מושחת, אמר בוועידת ישראל לעסקים ש'ישראל אינה מדינה מושחתת', כן בטח, אולי אם אתה יושב, אדוני, בסן פרנציסקו על המים

האריה הזקן עוד מנסה עליו ועלינו טריקים ישנים, ומגלה שהשקרים שהחזיקו כה יפה אינם עובדים עוד. הקסם מתפוגג והולך. הוא שולח את נתיניו להפגנות צווחניות ונואשות שמונפים בהן שלטי בחירות כאילו נתניהו. מנהיג. חזק. מועמד עדיין לראשות הממשלה, ממש נלקח מאחורי הצאן להנהיג את העדר התועה.

המפגינים מנסים להפיח רוח בשלטונו הדועך ונראים כמו להקה מותשת נודדת בדרכים ומחכה לנס. אמור לי מי נאבק למענך ואומר לך שמי שהקיף עצמו בחבורת חדלי אישים, בל יתפלא אם ביום פקודה יישאר עם המשעממת שסלחה לו, גנב אמל"ח שישב בכלא, פרקליטו של דמיאניוק, עם מי ששלח אש בשדות עוטף עזה, ועם כמה חשודים בפלילים ומלחכי פנכה מותשים שביום פקודה יבעט אותם לכל הרוחות, כהרגלו.

הוא יישאר עם המשעממת שסלחה לו, גנב אמל"ח שישב בכלא, פרקליטו של דמיאניוק, עם זה ששלח אש בשדות עוטף עזה, ועם כמה חשודים בפלילים ומלחכי פנכה מותשים שביום פקודה יבעט אותם לכל הרוחות, כהרגלו

אם יהיה לנו מזל אז בקרוב נתחיל ללקק את פצעי אחת התקופות המוטרפות בחיי האומה. יש סיכוי לבוקר בלי ציוץ מוטרף של הילד מפוסיקט או ראיון בוקר עם בני ציפר הפפיון שנשבה ובני מינו, בלי תקשורת מפוחדת וממשלה שחלק משריה אמנם עונים לשם נתניהו (לא היה בסביבה מתאים ממנו), אבל מי שבאמת קובע זה אשתו והילד.

רק צא, דיבוק, ואין פלונטר בעולם כלל.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
עוד 799 מילים ו-1 תגובות
סגירה