מה יקרה כשהיועמ"ש יכנס לישיבות ממשלה בימי ראשון בבוקר?

ישיבת ממשלה (צילום: חיים צח, לע"מ)
חיים צח, לע"מ
ישיבת ממשלה

מה לדעתכם יקרה כשהיועמ"ש אביחי מנדלבליט יכנס לישיבות ממשלה בימי ראשון בבוקר, כתבי האישום בקלסר תחת ידו האחת וסדר היום של הישיבה ביד השנייה?

ביבי יעשה לו הורדת זקיף מהירה ויבעט בו מתחת לשולחן?
מירי רגב תצרח לו באוזן ותשפוך עליו מתאנול?
אמיר אוחנה יודיע לו שלא כל כתב אישום חייבים להגיש לביהמ"ש?

מה לדעתכם יקרה כשהיועמ"ש אביחי מנדלבליט יכנס לישיבות ממשלה בימי ראשון, כתבי האישום בקלסר תחת ידו האחת וסדר היום של הישיבה ביד השנייה? ביבי יעשה לו הורדת זקיף מהירה ויבעט בו מתחת לשולחן?

סמוטריץ יכניס לו נגרה?
אבי דיכטר יטלטל אותו?
שטייניץ יימרח עליו וילחש "בחייך"?
ארדן ידקור אותו בטייזר חשמלי?
דודי אמסלם יחבק אותו בחיבוק דוב מזיע עד שנשמתו תפרח?
לא באמת. מה הם יעשו?

ומה יעשה היועמ"ש עצמו? יחלק את גופו לשניים וישאל את ראש ממשלת המעבר "כיצד אדוני רוצה שאענה לבג"צ בעניין הדרישה שתתפטר לאלתר"?
אולי הוא יודיע שהוא הולך לבחון את כתב האישום שכתב עמיתו מנדלבליט, זה שהופיע בערב חמישי בטלוויזיה?
מה? מה הוא יעשה?
אני באמת תוהה.

ומה יעשה היועמ"ש עצמו? יחלק את גופו לשניים וישאל את ראש ממשלת המעבר "כיצד אדוני רוצה שאענה לבג"צ בעניין הדרישה שתתפטר לאלתר"? אולי יודיע שהוא הולך לבחון את כתב האישום שכתב עמיתו מנדלבליט?

הרי המצב האבסורדי הזה עומד להתרחש לנגד עינינו בכל יום ראשון, בכל שבוע, עד שנתניהו יזיז את עצמו משם.

האם יתכן שלפתע ישתרר שקט והשרים יבקשו את ראש הממשלה "הנאשם נתניהו" (כפי שהוא מכונה בכתב האישום) לצאת מהחדר כדי שיוכלו לבחור לו ממלא מקום?
על פי חוק.
יודיעו לו שהוא לא יכול להמשיך לכהן תחת שלושה כתבי אישום?
האם יתכן שממשלת ישראל תנהג באחריות המצופה ממנה או ששריה ימשיכו לנהוג כחבורת פוחזים פחדנים נאמנים לאדונם ועלובים בעיני עצמם?

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 256 מילים
סגירה