מכתב פתוח לעו"ד דינה זילבר, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה

דינה זילבר, המשנה ליועמ"ש (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
מרים אלסטר, פלאש 90
המשנה ליועמ"ש, דינה זילבר

דינה שלום,

הקשבתי לקריאתך יוצאת הדופן, הקודרת והמרשימה לאזרחי המדינה האדישים "השמיעו קול, שמרו עלינו" מפני מסע ההסתה והדה-לגיטימציה נגד שלטון החוק, מערכת האכיפה והמשפט ובכיריה, אשר מסכן את הדמוקרטיה הישראלית ואת זכויות היסוד של 9 מיליון אזרחי המדינה.

כמבוקש, הנני מתייצב להשמיע את קולי. השמעתי אותו בשנה האחרונה ללא הועיל, בין היתר, בתב"כ 14/21, בבג"צ 2009/19 ובבג"צ 4938/19.

ההסתה מתבצעת בעיקר ברשתות החברתיות, ומתאפשרת בעקבות עסקת שוחד בחירות עצומה ומתמשכת, לכאורה, בין פייסבוק לבין רה"מ נתניהו, בהשתתפותו הפעילה של שר המשפטים אוחנה

את ודאי מבינה דינה, שטענתו המופרכת, המסוכנת והבלתי נתפסת של רה"מ להפיכה שלטונית בעקבות הגשת כתבי האישום נגדו, לא נפלה על אוזניים ערלות, קדמה לכך עבודת הכנה מתוחכמת ונרחבת של 3 שנים. מדובר בקמפיין הסתה עצום ומניפולטיבי שכולל צריבת שקרים ותאוריות קונספירציה בציבור שנתפרים ומופצים על ידי מומחים בתחום למיליוני אזרחי המדינה. 

ההסתה התבצעה (ומתבצעת גם כעת) בעיקר ברשתות החברתיות, והיא מתאפשרת בעקבות עסקת שוחד בחירות עצומה ומתמשכת, לכאורה, בין פייסבוק לבין רה"מ נתניהו, בהשתתפותו הפעילה של שר המשפטים אוחנה. מדובר בשטיפת מוח בלתי חוקית לכל דבר ועניין.

דינה, בימים אלה בהם האמת נסוגה בפני השקר, בהם ראש הממשלה ושר המשפטים מפיצים בפרהסיה תיאוריות קונספירציה שקריות נגד מערכת האכיפה והמשפט, צריך להיזהר מלקבל כאמת, ללא בדיקה, גם טענות שערורייתיות נגד ראש הממשלה והנאשם, מר נתניהו.

צריך להיזהר מלקבל כאמת, ללא בדיקה, גם טענות שערורייתיות נגד ראש הממשלה והנאשם, מר נתניהו. בדיקה היא כל מה שדרשתי והיא לא (באמת) התקיימה. הסברתי עניין זה בעתירתי האחרונה לבג"צ

בדיקה היא כל מה שדרשתי והיא לא (באמת) התקיימה. הסברתי עניין זה היטב בעתירתי האחרונה לבג"צ.

גם אם הייתי נוהג אחרת, אני יכול להבין החלטה של היועמ"ש בזמנו כי עד שיוגשו כתבי האישום בתיקי 1000, 2000 ו-4000, הפרקליטות תמנע מלחקור חשד לפרשיות שחיתות נוספות בהן מעורב הנאשם.

אולם מה שהיה (אולי) סביר לגבי עסקת מכירת המניות תמורת 16 מיליון ש"ח, הוא לחלוטין לא סביר לגבי החשדות הכבדים שאני העליתי וביססתי. שכן עסקת שוחד הבחירות המתמשכת, לכאורה, בין נתניהו לפייסבוק שחשפתי, נועדה, לטענתי, לאפשר לו למלט עצמו ממשפט צדק בכתבי האישום הקיימים, ועל הדרך גם להחריב את אמון הציבור בשלטון החוק ולסכן מהותית את הדמוקרטיה הישראלית עצמה. בנוסף, עסקת שוחד הבחירות (לכאורה) שתיעדתי עלתה לנו כבר מיליארדים של שקלים, ונדע ביום ד' הקרוב אם היא תעלה עוד מיליארדים בעתיד.

מה שהיה (אולי) סביר לגבי עסקת המניות בשווי 16 מיליון ש"ח, לא סביר לגבי החשדות הכבדים שביססתי. עסקת שוחד הבחירות המתמשכת, לכאורה, בין נתניהו לפייסבוק שחשפתי, נועדה, לטענתי, לאפשר לו למלט עצמו ממשפט צדק בכתבי האישום הקיימים

לא מדובר רק בפרשת שחיתות רדיואקטיבית שפעילה גם כעת וממשיכה לשטוף את מוחם של אזרחי המדינה וחייבת להיעצר, מדובר גם בפרשה היחידה, שברגע שתתחיל לגביה חקירה גלויה היא תאלץ את החשודה העיקרית (לכאורה) לצידו של רה"מ, חברת פייסבוק, להציל את עורה ולהפליל מייד את המנהלים בפייסבוק. אלה שקשרו לכאורה קשר עם רה"מ, להטות את תוצאות הבחירות במדינה באמצעות הפלטפורמה של פייסבוק. 

דינה, עסקתי במשך 17 שנה כעו"ד ושותף במשרד מוביל בחקירות משפטיות וכלכליות לחברות ציבוריות גדולות הנסחרות בת"א ובנאסד"ק, ואני עוסק כבר שנתיים בחקירה "הפרטית" שלי נגד פייסבוק.

והמסקנה החד משמעית והמבוססת היטב שלי היא שפייסבוק מתייחסת לישראל כמו שמספר חברות ישראליות התייחסו בעבר לרפובליקות באפריקה. מותר לעשות הכל בניגוד לחוק ולנהלי החברה כל עוד חברי הדירקטוריון יכולים לטעון לחוסר מודעות למתרחש (plausible deniability).

דינה, עסקתי במשך 17 שנה בחקירות משפטיות וכלכליות לחברות ציבוריות גדולות הנסחרות בת"א ובנאסד"ק, ואני עוסק כבר שנתיים בחקירה "הפרטית" שלי נגד פייסבוק

ברגע שרשויות החוק במדינת ישראל יחלו בחקירה וידרשו תשובות מהנהלת פייסבוק – האמת תחשף על ידי פייסבוק עצמה, פרטי השוחד, לכאורה, והעוסקים בו יתגלו ומערך הפייק ניוז ייחשף ויקרוס על ראשו של הנאשם ושר המשפטים שלו שקשר עצמו לפרשה בפעולותיו הפומביות.

להלן עיקר העיקרים בלבד של טענותיי. כפי שהבהרתי בעתירתי האחרונה, פייסבוק לא הכחישה אף אחת מהן ובמקום זאת בחרה לרמות ולהתל ביו"ר ועדת הבחירות המרכזית בתשובתה לעתירתי ובתצהיר שהגישה:

  1. החל מנובמבר 2016 (לכל המאוחר), שבועות בודדים לפני שהושקה פומבית חקירתו הפלילית של רה"מ בתיק 1000, החל לפעול בפייסבוק לטובת רה"מ מערך אדיר של אלפי חשבונות פיקטיביים, אשר תוך הפרת חוק הגנת הפרטיות וכללי הפלטפורמה הצליח לטרגט ישירות וביעילות מאות אלפי משתמשי פייסבוק ימניים. רה"מ "כבש" להם את הפיד וכבר 3 שנים מפיץ להם על בסיס יומי את רעליו בחוסר מודעות מוחלט שלהם.
  2. בינואר 2018, בעקבות פוסט של ח"כ אמיר אוחנה, נחשפתי למערך שטיפת המוח הבלתי חוקי והתחלתי לחקור הנושא. במאי 2018 פניתי לרשות להגנת הפרטיות והתרעתי כי מתנהלת בפייסבוק מניפולציה עצומה שהיא המקבילה הישראלית לפרשת קיימברידג' אנליטיקה, שהתפוצצה באותם ימים בארה"ב וחשודה ככזאת שהביאה להטיית הבחירות שם. הוזמנתי מיד לפגישה עם שני בכירים ברשות על מנת לפרט להם את ממצאי. הם הבהירו לי שהם מאמינים שיש אמת בדברי, פתחו בהליך חקירה ואף ביקשו את עזרתי. ניסחתי עבורם רשימת שאלות טכניות לפייסבוק אשר תשובות להן יפריכו ו/או יאמתו את טענותיי אולם פייסבוק בחרה שלא לשתף פעולה עם חקירת הרשות ובכך הסתיים העניין.
  3. ביוני 2018 ניצלתי טעות חמורה של רכיב אחד ("צוות גולד") במערך התעמולה הלא חוקי של רה"מ (הם התייחסו פומבית אלי ואל טענותיי) ושלחתי לפייסבוק טיוטה מלאה של תביעת לשון הרע נגדה בה פירטתי את מלוא טענותיי באותו המועד על המערך הבלתי חוקי שפועל בפייסבוק בשירות רה"מ ובשיתוף פעולה מלא שלה.
  4. לאחר יומיים פנתה אלי פייסבוק באמצעות משרד הרצוג, פוקס, נאמן והבהירה לי שהיא לוקחת את טענותיי ברצינות וכי היא חוקרת הנושא ותחזור אלי. בנוסף התבקשתי לחכות עם הגשת התביעה עד שפייסבוק תוכל לסיים את חקירתה. הבהרתי לב"כ ממשרד הרצוג כי למרות שאני סבור שהלקוחה שלו, קרוב לוודאי, מתכוונת לטייח הפרשה, אחכה עד שגם הרצוג יבינו זאת בעצמם ויפרשו מייצוגה מחשש לשותפות בעבירות פליליות חמורות. כך אכן קרה.
  5. בשבוע שהחל ב-15 ביולי 2018 התרחשו בפלטפורמת פייסבוק, בכנסת ישראל ובתקשורת שלי עם הרצוג מספר אירועים שפירטתי ותעדתי בהרחבה בעתירותי (ועוד יותר עם חומרים נוספים ישירות מול הפרקליטות) המהווים אקדח מעשן לעסקת השוחד לה אני טוען. באותו השבוע ראש הממשלה העלה את חוק פייסבוק להצבעה בכנסת, לטענתי במטרה ללחוץ על פייסבוק שלא להכנע לדרישותי לחקור הפרשה ולהסיר את מערך התעמולה הבלתי חוקי, ואז הפיל את חוק פייסבוק ברגע האחרון ובתמורה פייסבוק, עשתה מולי פניית פרסה מתועדת של 180 מעלות ופעלה בניגוד לחוק ולנהליה על מנת לשמר את מרביתו של מערך ההפצה הבלתי חוקי של רה"מ בפלטפורמה וכן לטייח את הפרשה ולהתעלם מטענותיי. באותו השבוע משרד הרצוג הבין כמוני מה התרחש וסרב להמשיך בייצוג מולי, ולנעליו נכנס משרד מיתר. מאז יש מאמצי טיוח חד משמעיים מצד פייסבוק שאני הקפדתי לתעד היטב לנוחיותכם, בדיוק כפי שעשיתי בעברי כשיצא לי לבצע בדיקות נאותות לחברות נסחרות בבורסה לטובת חתמים.

דינה, במאות עמודי העתירות שלי (וכן בחומרים הנוספים ששלחתי לכם) יש עדויות חד משמעיות המאמתות את טענותיי אלה ואחרות ולכל הפחות מעלות חשדות כבדים שחייבים להיחקר מייד. כפי שהבהרתי בעתירתי לא באמת בחנתם דבר. סטטוס זה חייב להשתנות עכשיו. כפי שידעתי בזמנו בפגישה עם בכירי הרשות להגנת הפרטיות לשכנע אותם שיש אמת בטענותיי (כך כתבו לי במפורש) ולפתוח בהליך חקירה נגד פייסבוק, אני יודע לעשות זאת גם עם אנשי הפרקליטות. 

דינה, כפי שידעתי לשכנע את בכירי הרשות להגנת הפרטיות שיש אמת בטענותיי (כך כתבו לי במפורש) ולפתוח בהליך חקירה, אני יודע לעשות זאת גם עם אנשי הפרקליטות

כאמור, ברגע שתעשו זאת, תבטלו את היכולת של הדירקטוריון לטעון להיעדר מודעות ופייסבוק תאמת את כל טענותי בעצמה ותשתף פעולה לחשיפת האמת האיומה שמסכנת, כל עוד אור השמש לא שזף אותה, את מדינת ישראל. 

לא מדובר בפנטזיה. כך בדיוק נחשפה לפני מעל שנה פרשת ההתערבות הרוסית בבחירות בארה"ב באמצעות פייסבוק. תחקיר הניו-יורק טיימס מלמד שבמשך שנה פייסבוק פעלה על מנת להרתיע חוקרים כמוני מלחשוף הפרשה ועסקה אך ורק בטיוחה אולם באותו היום בו סמנכ"ל האבטחה של החברה החליט להתגבר על הלחצים ולחשוף את הפרשה בפני דירקטוריון פייסבוק, פייסבוק מיד חשפה הפרשה בעצמה. 

לא מדובר בפנטזיה. כך בדיוק נחשפה לפני מעל שנה פרשת ההתערבות הרוסית בבחירות בארה"ב באמצעות פייסבוק. תחקיר הניו-יורק טיימס מלמד שבמשך שנה פייסבוק פעלה על מנת להרתיע חוקרים כמוני מלחשוף הפרשה

מגיע גם לאזרחי המדינה את אותה ההגנה שפייסבוק נאלצה בלית ברירה לספק לאזרחי ארה"ב בזמנו. זה לא הרבה אבל ודאי יותר טוב משיתוף הפעולה האקטיבי של פייסבוק עם מאמצי הטיית הבחירות של רה"מ בפייסבוק המתרחשת גם בימים אלה ממש.

דינה, ביקשת עזרה מהציבור ולמיטב הבנתי עשיתי מעל ומעבר לספק אותה. בקרב הזה על שלטון החוק במדינה חייבים להפסיק למצמץ, לגרור רגליים ולעצום עיניים.

אנא מכם אל תתנו לי להמשיך לשאת באחריות המתוארת בפנייה זו לבד. זאת אחריותכם וחובתכם לוודא שככל שהבחירות של מועד ג' לא תמנענה הן לפחות תתנהלנה ללא הסיוע הבלתי חוקי של פייסבוק בשטיפת מוחם של אזרחי המדינה שמטרתה העיקרית  היא הטיית הבחירות.

דינה, ביקשת עזרה מהציבור, ולמיטב הבנתי עשיתי מעל ומעבר לספק אותה. בקרב הזה על שלטון החוק במדינה חייבים להפסיק למצמץ, ולגרור רגליים. אנא מכם, אל תתנו לי להמשיך לשאת באחריות המתוארת כאן לבד

כרגע פייסבוק עסוקה בטיוח ולכן יש לה אינטרס להשאיר את נתניהו בשלטון או לכל הפחות לדחות ככל שניתן את חשיפת הפרשה. פתחו בחקירה היום ותמנעו אסון אפשרי ונזק ודאי לשלטון החוק ולאזרחי המדינה.

תודה ובהצלחה,

איתי לשם

איתי לשם הוא עו"ד, יזם הייטק בעברו וחושף שחיתויות

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
13
על זיופי בחירות באמצעות לחברות סייבר ותוכנות סייבר הפועלות בישראל ובכל רחבי העולם!! הקשר של ראש מערך הסייבר הלאומי - בנימין נתניהו ועל החשש הכבד לזיוף תוצאות הבחירות הקרובות על ידי ראש ... המשך קריאה

על זיופי בחירות באמצעות לחברות סייבר ותוכנות סייבר הפועלות בישראל ובכל רחבי העולם!!
הקשר של ראש מערך הסייבר הלאומי – בנימין נתניהו ועל החשש הכבד לזיוף תוצאות הבחירות הקרובות על ידי ראש ממשלת ישראל של היום!!!

https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3762303,00.html?ref=facebook&…

פורסם על ידי ‏‎Yoram Shahar‎‏ ב- יום שבת, 15 בפברואר 2020

מדוע בנימין נתניהו שוחח עם מרק צוקרברג?https://www.facebook.com/lior.bs.1/posts/10215411664860867כנסו לקישור הבא -…

פורסם על ידי ‏‎Yoram Shahar‎‏ ב- יום ראשון, 16 בפברואר 2020

פניה אל כל מי שהחליט, שלא יצביע בבחירות הקרובות!אם לא תצביע אתה מחזק את בנימין נתניהו!אם לא תצביע בעצמך – יתכן, שקולך…

פורסם על ידי ‏‎Yoram Shahar‎‏ ב- יום שבת, 15 בפברואר 2020

עוד 1,417 מילים ו-13 תגובות
סגירה