הורדת הנערה מבמת העצמאות: עיריית רמת גן תפרסם מסקנות בראשון

נציג העירייה הורה לנערה לרדת מהבמה אחרי שהוזמנה לשיר עם נתן גושן ● העירייה פתחה בתחקיר של האירוע, ועתידה לפרסם את הממצאים בשבוע הבא ● סגן ראש העיר לזמן ישראל: “ייתכן שהורידו את הנערה בגלל היותה אישה וייתכן גם שמדובר בכשל טכני"

נתן גושן מתנצל בפני נערה שהתבקשה לרדת מהבמה בהופעת יום העצמאות ברמת גן (צילום: איריס גרצמן / פייסבוק)
איריס גרצמן / פייסבוק
נתן גושן מתנצל בפני נערה שהתבקשה לרדת מהבמה בהופעת יום העצמאות ברמת גן

עיריית רמת גן עדיין מתחקרת את תקרית הורדת הנערה בת ה-17 מבמת יום העצמאות ברמת עמידר, ותוצאות התחקיר עתידות להתפרסם ביום ראשון.

מעדויות שנאספו על ידי העירייה עולה, כי לאחר שהזמר נתן גושן הזמין את הנערה לשיר עמו והיא עלתה לבמה, נשמעו קריאות בוז מהקהל.

זמן קצר לאחר מכן נציג העירייה ניגש אל הנערה והודיע לה שהיא לא תוכל לשיר. הנערה ירדה וגושן התנצל בפניה "מכל הלב". בעיריית רמת גן עלה החשש כי מדובר באירוע של הדרת נשים, וראש העיר כרמל שאמה הכהן הורה לסגנו ליעד אילני לתחקר את הנושא.

"התחקיר חשוב לא רק כדי להבין מה היה אלא גם כדי להחליט על מה שיהיה בעתיד", אמר אילני היום (חמישי) לזמן ישראל. "למרות שרמת עמידר היא שכונה עם צביון דתי, יש בה לא מעט חילונים. העירייה צריכה לדאוג שעל כל במה בעיר תהיה לפחות אישה אחת".

לגבי ממצאי התחקיר אמר אילני: "אנחנו מקבלים עדויות סותרות, ייתכן שהורידו את הנערה בגלל היותה אישה וייתכן גם שמדובר בכשל טכני. את תוצאות התחקיר נפרסם ביום ראשון הקרוב".

עוד 160 מילים
סגירה