אפוקליפסה

על רקע המתיחות בצפון חברי הקבינט בסיור ותידרוך מיוחד בפיקוד הצפון שבו שמעו סקירות על המתרחש בלבנון ובסוריה ממפקד האוגדה (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
קובי גדעון, לע"מ
על רקע המתיחות בצפון חברי הקבינט בסיור ותידרוך מיוחד בפיקוד הצפון שבו שמעו סקירות על המתרחש בלבנון ובסוריה ממפקד האוגדה

וכשיכלו כל הקיצים הוא יפתח במלחמה. עוד לא ברור אם נגד איראן או בקטנה נגד חיזבאללה. הרמטכ"ל יתנגד וראש אמ"ן יזדעזע. גם ראש השב"כ ייעלב וראש המוסד יקנח בשמפניה וסיגר ויציית. אבל הרמטכל יתנגד בכל כוחו. זה לא יעזור.
הוא פשוט ידיח את הרמטכ"ל וימנה את התא"ל ההוא עם הכיפה לרמטכ"ל. חברי המטכ"ל יגידו שאי אפשר להתפטר בנסיבות קיצוניות כי פרצה מלחמה. הקבינט האוטומטי יאשר את ההחלטה על מלחמה. ושר הביטחון הצעיר ידחק בהם להחריף אותה. את התגובה ואחר כך את המלחמה כמובן. הממשלה תתיצב בדום ותצביע בעד. הכנסת ממילא משותקת. השרים הבכירים המנוסים ותיקי השב"כ ופיקוד הדרום, יצדיעו וייצאו במארש צבאי לאולפני הטלוויזיה להסביר את צדקת המלחמה.

הרמטכ"ל יתנגד וראש אמ"ן יזדעזע. גם ראש השב"כ ייעלב וראש המוסד יקנח בשמפניה וסיגר ויציית. אבל הרמטכל יתנגד בכל כוחו. זה לא יעזור. הוא פשוט ידיח את הרמטכ"ל וימנה את התא"ל ההוא עם הכיפה לרמטכ"ל

אחר כך יבוא הגל העכור של טוקבקיסטים וספינולוגים שידרשו לבטל את הבחירות. בעקבותיהם יעלו לשידור פרשני החצר וכתבי הבית ויסבירו שאין ברירה. נאשם בשוחד אמנם, אבל טילים עפים על תל אביב ובעל הניסיון הגדול ביותר צריך לעמוד בראש. הם יקראו לאופוזיציה להצטרף לממשלת אחדות כי… אחרת העם יעניש את הבוגדים בקלפי.

האופוזיציה תבלע את לשונה.

בג"צ יתחמק ממתן החלטה בעניינו של הרמטכ"ל המודח, והיועמ"ש יגיד שזה במתחם הסבירות והסמכות של ראש ממשלת המעבר.

אחר כך יבוא הגל העכור של טוקבקיסטים וספינולוגים שידרשו לבטל את הבחירות. בעקבותיהם יעלו לשידור פרשני החצר וכתבי הבית ויסבירו שאין ברירה. נאשם בשוחד אמנם, אבל טילים עפים על תל אביב

אז יעלו המשפטנים מכיכר מוזיאון תל אביב וידרשו לסגור את התיקים.
ראש ממשלה שמנהל מלחמה לא יכול ללכת לבית המשפט כל יום, הם יטענו בלהט.

הלחץ הציבורי ביביסטי יתנקז אל ראשו של היועמ"ש וזה יסתגר בביתו, וכשמספר ההרוגים וההלויות יעלה למאות הוא יודיע שבעת הזאת אין הכרח משפטי להעמיד את הנאשם המכהן בממשלת מעבר בעת חירום, לדין.

עם סגירת התיקים תסתיים המלחמה.

הלחץ הציבורי ביביסטי יתנקז אל ראשו של היועמ"ש וזה יסתגר בביתו, וכשמספר ההרוגים וההלויות יעלה למאות הוא יודיע שבעת הזאת אין הכרח משפטי להעמיד את הנאשם המכהן בממשלת מעבר בעת חירום, לדין

המתים ייקברו.הפצועים ייחבשו. הנכים ידדו. הכנסת תתכנס ותכריז על ראש הממשלה כקיסר עד סוף חייו ותמנה את בנו לממלא מקומו.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
עוד 349 מילים ו-1 תגובות
סגירה