נתניהו: חוק החסינות אינו חלק מהמו"מ הקואליציוני

יו"ר צוות המו"מ הקואליציוני, השר יריב לוין, הודיע היום שהחסינות לראש הממשלה אינה חלק מהמו"מ ● בעקבות זאת, בתשובה לשאלות כתבים, פורסמה הודעה של הליכוד בשמו של נתניהו שבה אושר שהחסינות לא תעלה לדיון במו"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: הדס פרוש. פלאש 90)
הדס פרוש. פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו

הליכוד הודיע היום (שישי), בשמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהצעות החוק להעניק לנתניהו חסינות מהעבירות שהוא חשוד בהן לא יהיה חלק מההסכמים הקואליציוניים.

מוקדם יותר הודיע יו"ר צוות המו"מ הקואליציוני, שר התיירות יריב לוין, כי "בניגוד לשמועות ולפרסומים, נושא החסינות אינו חלק מההסכמים הקואליציוניים שאנו פועלים לגבש". לאחר שכתבים בדקו בליכוד ובלשכת רוה"מ אם נתניהו עומד מאחורי הצהרתו של לוין פרסם הליכוד הודעה עם מסר דומה בשמו של נתניהו.

הודעותיהם של הליכוד ושל לוין אינן מאשרות או מכחישות לגופו של עניין את הכוונה לחוקק חוק שימנע את העמדתו של נתניהו לדין, גם אם חוק כזה לא יעוגן מראש בהסכמים הקואליציוניים.

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) ובצלאל סמוטריץ' (איחוד מפלגות הימין) מקדמים הצעת חוק שתחייב את יועץ המשפטי לממשלה לבקש את אישור הכנסת כדי להסיר את חסינותו של חבר כנסת העומד בפני אישום פלילי ולהעמיד אותו לדין.

ח"כ גדעון סער (ליכוד) עורר אתמול סערה כאשר הצהיר שהוא מתנגד לחקיקת חוקים שיעניקו חסינות לנתניהו מפני העמדתו לדין.

עוד 151 מילים
סגירה