אתם והוא ואשמת השוחד, מרמה והפרת אמונים

נתניהו, סלפי מעמוד הפייסבוק שלו
נתניהו, סלפי מעמוד הפייסבוק שלו

מִגֹּב רִקָּבוֹן וְעָפָר
בַּדָּם וּבַיֶּזַע
יוּקַם לָנוּ גֶּזַע
גְּאֵיוֹן וְנָדִיב וְאַכְזָר

הימנון בית"ר יקבל בקרוב שורה חדשה. סיסמת הפריימריז: "נתניהו נילחם בשבילנו/ אנחנו נלחמים בשבילו" – סיסמת הפריימריז של הנאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים, המכהן כעת כראש ממשלת מעבר בפעם השלישית. על משקל "נלחמתי בשביל המדינה" –  שאמר על סף דמעות ערב פרסום כתבי האישום של היועמ"ש, כשהוא תוקף את כל מוסדות המדינה – הפרקליטות ש"תפרה לי תיקים" והיועמ"ש "שנכנע" לשי ניצן, ושי ניצן וליאת בן ארי ש"רודפים אותי" .

קמפיין נתניהו
קמפיין נתניהו

אלא שבמחשבה שנייה זו סיסמא ממש נכונה. צודקת. מדויקת. מרתקת. "בשבילנו" זה מושג רחב וגמיש. נתניהו הרי נלחם "בשבילנו" כל חייו הפוליטיים (כלומר הפרטיים). כדי שאנחנו נילחם בשבילו. מה לא ברור כאן.

"בשבילנו" זו הרי קבוצה מאוד גדולה של אנשים שלמענם נתניהו נילחם. הם יודעים ומכירים לו טובה. זה לא בדיוק אני ואתם. הוא נאבק בשיניים "למעננו" – הטייקונים – שקיבלו את מתווה הגז ושואבים כרגע את בארות הכסף של ישראל, הוא נילחם ב"שבילנו" –  אלוביץ ומוזס טייקוני התקשורת, הוא הסתער בשבילנו – חברי מרכז הליכוד – על השמאלנים שבוגדים במדינה. רק "בשבילנו". הוא נילחם "בשבילנו" – פארטרידג', פאקר, אדלסון, מילצ'ן, מליקובסקי, פטריק דרהי ולארי אליסון.

הוא נאבק בשיניים "למעננו" – הטייקונים – שקיבלו את מתווה הגז ושואבים כרגע את בארות הכסף של ישראל, הוא נילחם ב"שבילנו" –  אלוביץ ומוזס טייקוני התקשורת, הוא הסתער בשבילנו – חברי מרכז הליכוד – על השמאלנים שבוגדים במדינה

נתניהו הרי החזיק מעמד בקרבות הקשים עם כל  חברי כתב החשדות וכתבי האישום יחד. רק בשבילנו הוא נילחם – שימרון וצ'ייני ואבריאל בר יוסף וגנור גם. וגם בשביל מימרן, ומימון…ואבא שלי שסידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר…חבורת בשבילנו.

אין ספק שהוא נלחם. "נלחם"!!!  – "בלהב המרד שא אש להצית"  – הוא תקף באש לשונו החריפה את ערביי ישראל "אשר רוצים להשמיד את כולנו". הוא פעל במחתרת לריסוק כל שומרי הסף. בשבילנו. פיטר את המפכ"ל, מינה  את היועמ"ש החמקן ואת מבקר המדינה הלטפן, הכניס למשרד המשפטים את השר הלקקן, הפציץ עם סמוטריץ העבריין במשרד התחבורה ועם פרץ הממירן במשרד החינוך. בשבילנו הוא עשה את כל אלה. בשביל אנשי ההתנחלויות וההלכה, בשביל החרדים לאהלה של תורה והתקציבים האדירים בשביל אנשי שלומנו.

הוא פעל במחתרת לריסוק שומרי הסף. בשבילנו. פיטר את המפכ"ל, מינה את היועמ"ש החמקן ואת מבקר המדינה הלטפן, הכניס למשרד המשפטים את השר הלקקן, הפציץ עם סמוטריץ העבריין במשרד התחבורה ועם פרץ הממירן במשרד החינוך

נתניהו נילחם בשבילנו. עד זוב דם. "באור ובסתר זכור את הכתר" עם מטוס קרב, הפצצה ומנוחה בעלות של 750 מיליון ש"ח, בו בשבילנו הותקנו חדרי שינה ואמבטיה נוצצים, מערך סרטים וסדרות, וצוות מברכים שלמד בעל פה את שמה ותואריה של אשת ראש הממשלה. נתניהו נאבק מול מצרים וגרמניה כשהוא מעלים מהשטח צוללות חמקניות מתקדמות, תוך שהוא לא מטריד את הרמטכ"ל או את שר הביטחון.

רק בשבילנו. כלומר בשבילם בשביל כל אנשי מערכת הביטחון.

נתניהו הרי הרוויח ממניות חברה של בן דודו 16 מיליון ש"ח רק בשבילנו. בוחרים יקרים בליכוד, הוא עשה זאת כדי שחשבונו בבנק ישאר בזכות וללא אוברדראפט כמו כולנו, אחרת הוא היה מתקשה לגמור את החודש בתפקידו. בשבילנו הוא נשאר ראש ממשלה. רק בשבילנו. מה רציתם? שיילך לעשות לביתו? הוא לא פשט יד ברחוב ולא ביקש מתנות ותרומות (רק קצת סיגרים שמפניות וחמגשיות) כי נתניהו נילחם בשבילנו. למי אתם חושבים היו מיועדות החמגשיות? בשבילנו. אורחיו בכנסי הליכוד בבית רה"מ.

התשדיר הנהדר הזה קורא בסופו להילחם בשביל נתניהו. אכן זה הזמן לצאת להילחם למען נתניהו. נצא לרחובות ולהפגנות. נגד גייסות השמאל בפתח תקווה, נגד המפגינים למען שלטון החוק שחושבים שהוא מעל החוק, נקרע את הצורה לתקשורת, נפוצץ לטוקבקיסטים את הפיד בקללות שלא ישכחו לעולם. נעמוד כולנו מאחורי יאיר והציוצים ונגרום להם לזעזוע מוח זוועתי כזה שיפחדו לצאת אל הקלפי. כן גם לתומכי סער. השמאלני. מה הוא חושב לעצמו? אנחנו נלחמים למען נתניהו שנלחם למעננו ואיפה הוא?

התשדיר הנהדר הזה קורא בסופו להילחם בשביל נתניהו. אכן זה הזמן לצאת להילחם למען נתניהו. נצא לרחובות ולהפגנות. נגד גייסות השמאל בפתח תקווה, נגד המפגינים למען שלטון החוק

גאולה עוד לא למדה היכן שמים נעליים והיכן מתקלף הקיר במטבח. זה יקח לה עוד שנים. היא צריכה לסיים שני תארים בי אי אמ איי בפסי-כו-לוגיה. לטוס לגווטאמלה או ניקרגוואה (מי זוכר) למען המדינה. ואחר כך נראה.

קמפיין נתניהו
קמפיין נתניהו

הפריימריז בליכוד הם חלומנו הרטוב. בחירות נקיות בלי להזכיר את השוחד בשבילנו והמרמה בשבילנו ואת הפרת האמונים בשבילנו. אנחנו נלחמים בשבילו – הנה מוטלות גופותינו שורה ארוכה ארוכה של פחדנים שתקנים צייתנים ומושחתים. "למען ההוד הנסתר".

ולמי שלא הבין את המסר בתשדיר, פירסם החשוד בשוחד את כתב האשמה נגד כל בוחריו – "הם  לא רודפים רק אותי, הם רודפים אותנו". הם – המפלצות, האויב, הבוגדים, הפרקליטות בתוך הפרקליטות וכל מתכנני הפוטש. ואם עוד התלבטתם אם להילחם למעני…דעו לכם שגם אותכם הם רודפים. כי גם אתם מושחתים לוקחי שוחד מרמה והפרת אמונים. גם לכם מחכים כתבי אישום.

ולמי שלא הבין את המסר בתשדיר, פירסם החשוד בשוחד את כתב האשמה נגד כל בוחריו – "הם לא רודפים רק אותי, הם רודפים אותנו". גם אותכם הם רודפים. כי גם אתם מושחתים לוקחי שוחד וגם לכם מחכים כתבי אישום

אני פשוט עומד בדרכם , אם לא הבנתם מצביעים אוטומטים שלי.  צאו לרחוב והפכו את המדינה "כי שקט הוא רפש הפקר דם ונפש "– נפשי שלי.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 811 מילים
סגירה