חדשות - אגדה למבוגרים

צילום מסך מהמהדורה המרכזית של קשת
צילום מסך מהמהדורה המרכזית של קשת

"ערב טוב לכל צופינו, נפתח בחדשות היום הזה:

"ראש הממשלה בנימין נתניהו ראיין הערב את עצמו בעמוד הפייסבוק שלו וענה על שאלה מלחיצה ששאל את עצמו, שאלה מצוינת, אגב. נביא את תשובתו במלואה:

'רק העם יחליט מי ינהיג אותו'.

"הצילום יצא קצת מטושטש, בכל זאת פייסבוק, וזה צולם במחתרת, ראש הממשלה נאלץ לצלם ידנית ולהבריח מהבונקר אבל מערכת החדשות הצליחה להשיג הסרטון בדרך לא דרך ולחלץ ממנו את המיטב, יש לנו אמצעים טכנולוגיים רבים ומעט מאוד כבוד עצמי, וגם ראש הממשלה עשה גבות, יצאו קצת כהות אבל אהבנו.

"ערב טוב לכל צופינו, נפתח בחדשות היום הזה: ראש הממשלה בנימין נתניהו ראיין הערב את עצמו בעמוד הפייסבוק שלו וענה על שאלה מלחיצה ששאל את עצמו, שאלה מצוינת, אגב. נביא את תשובתו במלואה:…"

"כתבנו הפוליטי עמית סגל כאן איתנו עד כניסת השבת מחרתיים, שאז נשדר את הסקירה הפוליטית השבועית הידועה בשמה 'צולם ביום חול' ונעמיד פנים שאלה חדשות טריות.
-אז מה, עמית, ראש הממשלה צודק כשהוא אומר בלייב שעשה בפייסבוק:

'מערכת המשפט תעשה פה הפיכה שלטונית ואנחנו נשתוק'?

"אבל חכה עם התשובה, יש לנו פרומו לסדרה המצוינת שלך 'ימי נתניהו' ובה נתניהו צעיר ושובב, שרה כבר נוירוטית וגם יאיר מעצבן חבל על הזמן כאילו לא חלפו עשורים ואנחנו באותו מקום. עוד דקה נשוב.

"אבל חכה עם התשובה, יש לנו פרומו לסדרה המצוינת שלך 'ימי נתניהו' ובה נתניהו צעיר ושובב, שרה כבר נוירוטית וגם יאיר מעצבן חבל על הזמן כאילו לא חלפו עשורים ואנחנו באותו מקום. עוד דקה נשוב…"

"ובכן, שבנו אליכם ועימנו עמית סגל כתבנו הפוליטי ויוצר הסדרה התיעודית 'ימי נתניהו' שמשודרת ערב ערב במהדורת החדשות. אגב, עמית, יש כעס בציבור על כך שלא מצאת מקום בסדרה לפרק השחור בתולדות המדינה ובו נתניהו מתוודה בפני מפוני עמונה שהוא מבין אותם, כי אחרי שהפסיד בבחירות, שזו שערוריה בפני עצמה, גם הוא ואשתו נאלצו לפנות את מעון ראש הממשלה ולעבור למלון פלאז'ה. וגם הבופה בארוחת בוקר היה מזעזע.

כותרת בוויינט
כותרת בוויינט

"אבל לפני כן נזכיר לכם, שבאייטם הקודם נתניהו אמר, שרק העם יחליט מי ינהיג אותו, לאחר שהיועמ"ש מנדלבליט החליט שלא להחליט בסוגיה המטלטלת את העם כבר שלוש מערכות בחירות, והטיל את ההכרעה לפתחם של שופטי בג"צ, שידונו ביום שלישי הבא בשאלה האם ניתן להטיל על נתניהו את הרכבת הממשלה לאור כתבי האי… אישום, שהוגשו נגדו בעוון שוחחח.. שניה, נכנס לי משהו לפה.. שוחד, מרמור, והפרת משהו, מישהו יכול לקרוא בשבילי מה כתוב כאן? האור חלש. אה, מרמה והפרת אמונים.

"שופטי בג"צ יצטיידו מבעוד מועד בשכפ"צים, אוהל סיירים ופנס-כיס בעזרתו יעיינו במסמכי התביעה אי שם בחולות ראשון, שם יופקרו לנפשם עד שיקבלו את ההחלטה הנכונה, לטובתם, למה יש להם פנים יפות, חבל. רק העם יחליט מי ינהיג אותו.

שופטי בג"צ יצטיידו מבעוד מועד בשכפ"צים, אוהל סיירים ופנס-כיס בעזרתו יעיינו במסמכי התביעה אי שם בחולות ראשון, שם יופקרו לנפשם עד שיקבלו את ההחלטה הנכונה, לטובתם, למה יש להם פנים יפות, חבל

שופטי בג"צ יזחלו מהאוהל בחולות ראשון לציון ובהחלטה נועזת שעוד תירשם בדברי הימים של היכל הצדק, יטילו בחזרה על היועמ"ש לבדוק האם בנימין נתניהו. מנהיג. חזק. יוכל להרכיב ממשלה כשרודפים אותו ככה. והשאלה היא 'למה ככה חזק?'

"ונעבור לנושא הבא: בית הדין הבינלאומי בהאג קיבל החלטה לחקור את ישראל בנוגע לפשעי מלחמה בשטחים. ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את ישיבת הממשלה ומתח ביקורת נוקבת על ההחלטה המקוממת והאבסורדית של בית הדין ואמר שרק העולם יחליט מי ינהיג אותו… סליחה, זה השתרבב מהידיעה הקודמת שנתניהו הזהיר מהפיכה שלטונית של מערכת החוק שלנו. מערכת החוק בהאג זה משהו אחר.

"בתגובתו על החלטת בית הדין ש-ל-ה-ם אמר נתניהו:

'ההחלטה של בית הדין בהאג נועדה למדינות שאין להן מערכות משפט אמיתיות כמו לישראל.'

"תשובה טובה, אם יורשה לי, הרי לא מדובר בחשדות לפלילים נגד ראש הממשלה. ועוד הוסיף ראש הממשלה תשובה ציונית הולמת מול השקרים האנטישמיים של נשיאת בית הדין הבינלאומי בהאג שהכל עובר עליה וקקה בידיה, ואמר:

'הם באו להאשים את הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון'.

"הוא טוב. תבחרו בו. האיש שסידר לנו שלוש מערכות בחירות יודע מה זה דמוקרטיה.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את ישיבת הממשלה ומתח ביקורת נוקבת על ההחלטה המקוממת והאבסורדית של בית הדין בהאג ואמר שרק העולם יחליט מי ינהיג אותו… סליחה, זה השתרבב מהידיעה הקודמת…"

"ובמעבר חד, כמו שאומרים. היום התייצבה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בביה"מש שדן בתביעת עובדת משק הבית שהתלוננה על התעמרות קשה מצד הגברת. נעבור לסרטון פייסבוק קשה לצפייה שהגיע אלינו בדרך לא דרך ובו תגובת הגברת נתניהו שבפיה טענות קשות:

'לפעמים אני ממש חוששת מכל עובדת'.

"הסרטון קצת מטושטש וארוך אבל נשדר אותו במלואו בלי פרסומות באמצע, לאור הטראומה שעברה על אשת ראש הממשלה במרתפי המעון בבלפור מול עוזרת שלא מנקה טוב.

"הסרטון קצת מטושטש וארוך אבל נשדר אותו במלואו בלי פרסומות באמצע, לאור הטראומה שעברה על אשת ראש הממשלה במרתפי המעון בבלפור מול עוזרת שלא מנקה טוב…"

"ונעבור לידיעה הבאה שאחריה נשדר לפי דרישת הקהל עוד פרק בסדרה 'ימי נתניהו': גדעון סער מציע את ראש הממשלה נתניהו לקיסרו… לנשיאות המדינה, מסורת שפתח בה הנשיא משה קצב.

"מוסרים לי שאלפי עובדות משק בית שמאלניות במימון הקרן החדשה ושוברים שתיקה נצפו כשהן צועדות להטביע את עצמן בנהר ולגמור עם זה. הישארו עמנו. עוד דקה נשוב לראיון בלעדי עם דג הזהב שלא יודע לגמור את הסיפור המחורבן הזה בלי להגשים לאשת הדייג משאלה ישנה:

'נרד מהארץ ושהמדינה תישרף'.

"ונעבור לתחזית…"

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 809 מילים ו-3 תגובות
סגירה