לחברת הבנייה שלה קרס המנוף היום נהרג פועל נוסף באפריל

לחברת "נאות שמיר" ביבנה, מפעילת אתר הבנייה שבו נהרגו היום ארבעה פועלים, אירעה תאונה קטלנית גם באפריל שבה נהרג נהג משאית מהתחשמלות ● מאז תחילת השנה נהרגו 19 פועלים בתאונות עבודה ו-68 נפצעו ● קו לעובד: "הכתובת הייתה על הקיר ואיש לא עשה דבר"

אתר הבנייה ביבנה שבו קרס מנוף (צילום: מד"א)
מד"א
אתר הבנייה ביבנה שבו קרס מנוף

חברת "נאות שמיר", מפעילת אתר הבנייה שבו נהרגו היום ארבעה פועלים בקריסת מנוף, אחראית לתאונה קטלנית נוספת שאירעה רק לפני חודש. בתאונה הקודמת, שאירעה גם היא ביבנה באתר בנייה אחר של אותה חברה, נהרג איציק כהן, עובד בניין שנהג במשאית באתר והתחשמל מכבל של מנוף.

ממעקב ארגון "קו לעובד" עולה כי עקב קריסת המנוף בתאונה בה נהרג כהן, נסגר האתר לשלושה ימים, ואחר כך חזר לפעול כרגיל.

מאז תחילת השנה נהרגו בישראל 19 פועלים בתאונות עבודה ו-68 נפצעו. שלושה פועלים נהרגו בתאונות בשבוע האחרון, בנוסף על הארבעה שנהרגו היום.

מ"קו לעובד" נמסר בתגובה: "חברת "נאות שמיר" לא הסיקה את המסקנות, הרשויות לא עשו את עבודתן, ושלושה עובדי בניין שילמו על כך בחייהם. רק לפני חודש איבד עובד את חייו באתר בנייה של "נאות שמיר בע"מ", והיום איבדו שלושה עובדים את חייהם בביצוע אותה חברה|.

"האכיפה הרשלנית והפושעת של הרשויות עולה בחיי אדם, הכתובת הייתה על הקיר, ואיש לא עשה דבר. יש למצות את הדין עם כל האחראים המיניסטריאליים על הטרגדיה האיומה שהתרחשה היום, ומתרחשת יום יום בחיי משפחות רבות שיקיריהן רק יצאו לפרנס את משפחותיהן".

עוד 171 מילים
סגירה