מסתבר שאנחנו חייבים לו

מסיבת מאבטחים, נתניהו מודיע על בקשת החסינות (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
Yonatan Sindel/Flash90
מסיבת מאבטחים, נתניהו מודיע על בקשת החסינות

זה לא שרציתי לכתוב עליו שוב, אני כבר משעממת את עצמי, בזבזתי עליו את עלומי, נולדו לי נכדים ועודני כאן עם אותן מילים, כשהנוכל הזקן דוהר אל האופק על כתפי מנדלבליט שעוד מתלבט, מצליף בשופט ושר את ההמנון של קישקשתא 'מה? מה פתאום?' בהבעה של 'את מגעילה אותי, קרן מרציאנו, קצת כבוד לנציג ישראל השניה. תקשיבי לאבישי בן חיים, מי טרזן, אבישי ג'יין'.

בזבזתי עליו את עלומי, ועודני כאן עם אותן מילים, כשהנוכל הזקן דוהר אל האופק על כתפי מנדלבליט המתלבט, מצליף בשופט ושר את הימנון קישקשתא 'מה? מה פתאום?' בהבעת: 'את מגעילה אותי, קרן מרציאנו, קצת כבוד לנציג ישראל השניה'

במדינה מתוקנת נהוג שפוליטיקאי שסרח מכחיש, מתמרמר ששופכים את דמו, מתפטר, עומד למשפט, הולך לכלא ומשתחרר על שליש. מה כבר ביקשנו? קצת מסורת?

זו רכבת הרים שהוא שולט בה היטב באדיבות העיתונות, הוא קלף בטוח, העיתונות ששרדה בקלילות ראש ממשלה חשוד בפלילים, פמפמה את הפריימריס של הליכוד כאילו דובר בנשיאות ארה"ב ולא ב-40,000 ניצבים בתאטרון של מושחת.

גנץ לא מספיק חרא מניפולטיבי כמו ביבי כדי לקבל סיקור הוגן בעיתונות שמקדשת טראש. אתמול נאם אחרי נתניהו ששיקר ארוכות בלי למצמץ. גנץ נקטע אחרי דקה. אנשים הגונים הם לא חומר טוב לרייטינג. איכס, רמטכ"ל. התמכרנו לשקרן, למה להתפשר?

גנץ לא מספיק חרא מניפולטיבי כדי לקבל סיקור הוגן בעיתונות שמקדשת טראש. אתמול נאם אחרי נתניהו ששיקר ארוכות בלי למצמץ, ונקטע אחרי דקה. איכס, רמטכ"ל. התמכרנו לשקרן, למה להתפשר?

יותר ממיליון איש ראו בגנץ מועמד ראוי בשני סבבי בחירות, הוא ניצח את יריבו פעמיים. נתניהו כשל פעמיים בהרכבת ממשלה אבל בתקשורת הוא נמשח לכהונה פעם אחר פעם. 'התמודדות דמוקרטית' התפעלו הפרשנים מהפריימריס. אלפי לכודניקים נחתכו מרשימת המתפקדים כדי לא לפגום בניצחון השליט. העיתונות הסתכלה לצד השני.

לימור לבנת סיפרה שגם היא נגרעה מהרשימה והושבה אליה אחרי טלפון זועם. בנסיבות אחרות זה היה מפוצץ כותרות, לפחות כאילו גנץ הטריד ילדה, אבל לא בקרקס שלנו. תשאלו את רינה מצליח שניגבה מהפרצוף את הסמכטה של הילד קקות שקרא לה 'רינה מסריח' והמשיכה לשרת את אבא עם כמה שיותר מרואיינים מהליכוד ובן-גביר לקינוח. למה לה גנץ?

נתניהו לא מצליח להביס אותו ותקשורת מסואבת הולכת אחריו בלשון משורבבת ממשבר לעוד מערכת בחירות מיותרת, אוחזת בשולי אדרתו.

תשאלו את רינה מצליח שניגבה מהפרצוף את הסמכטה של הילד קקות שקרא לה 'רינה מסריח' והמשיכה לשרת את אבא עם כמה שיותר מרואיינים מהליכוד ובן-גביר לקינוח. למה לה גנץ?

תודו שכמו 'ניצחונו' בפריימריס שהיה יותר אירוע דריסה, גם נאום החסינות שלו צנח עלינו בהפתעה מוחלטת, חסינות? נתניהו שלנו? הים יקפא לפני שאיש ישר כמוהו יחמוק ממשפט, והנה הים קפא והמושחת הפציע בעוד שקר חי בשידור מת.

אחרי לא יהיה כלום כי לא היה כלום, או להפך, אין כלום כי לא היה כלום, התיק בבדיקה, בשמירת חפצים, הוא יקרוס אחרי השימוע, הוגש כתב אישום אבל היועמ"ש אכל את המחברת, אם לא תאכל יבוא שוטר, בא שוטר תפס אותם וזה הכל, שניים סינים עם כינור כ-זה גדול.

ואז הגיע הנאום. הכותבים של ארץ נהדרת צפו בבושת פנים, למה להם לשבור את הראש על פאנצ'ים פוליטיים כשמונטי פייטון ראש ממשלה?

אחרי לא יהיה כלום כי לא היה כלום, או להפך, אין כלום כי לא היה כלום, התיק בבדיקה, בשמירת חפצים, הוא יקרוס אחרי השימוע, הוגש כתב אישום אבל היועמ"ש אכל את המחברת

הנה הוא עולה לנאום, הגביר בן דמות היגון. אם ציפיתם לקול מרוסק כמו אחרי כתב האישום – התבדיתם. הוא עלה מדרגה. 'חסינות היא אבן יסוד בדמוקרטיה' דמוקרטיה זה מה שהוא מחליט בהתאם לנסיבות. זה לא רק החסינות שמציקה לו, מסתבר שאנחנו חייבים לו. הוא בכלל עושה לנו טובה שהוא מסכים להמשיך לכהן בג'וב המחורבן הזה באוהל דל בבלפור עם כל המיליארדרים שכופים עליו מתנות והילד עם תסמונת טורט שהתרגל לא לעבוד. והאישה. ודג הזהב.

מסתבר שאנחנו חייבים לו. הוא בכלל עושה לנו טובה שהוא מסכים להמשיך לכהן בג'וב המחורבן הזה באוהל דל בבלפור עם כל המיליארדרים שכופים עליו מתנות והילד עם תסמונת טורט שהתרגל לא לעבוד. והאישה

תשאלו למה הוא רוצה חסינות. או. אז זה לא בשבילו אלא 'כדי להמשיך את שליחותי', הדגיש ישו עם המסמרים בין השיניים: "הבאתי את ישראל להישגים כבירים, כבירים, למרות התנגדות השמאל שרק תקע מקל בגלגלים, זה פשוט לא ייאמן ההישגים שלי.'

הוא עמד שם והתפעל מעצמו באריכות ואשכרה צחק, יודע נוכל נפש נתיניו, אם זה לא היה עלינו גם אנחנו היינו צוחקים מנאום 'בבלפור ייסדתי את מדינת היהודים'. חסינות זה פרט קטנטוש, החסינות לא לתמיד. היא זמנית. אולי על זמנית, לא משנה, רק לעכשיו או לעולם ועד, סו הלפ מי גוד. פשוט תופרים לו תיקים, לרכב ישראל ופרשיו.

ואז הוא עובר להחמיא לשק החבטות שלו, הנשיא ריבלין שמאז מתה עליו אשתו הוא מת על נתניהו. 'אמר ידידי הנשיא ריבלין' אומר הברון מינכהאוזן על האיש שגרר על הכביש בדרך לנשיאות. 'ידידי הציע מתווה מצוין' למרות שבעטתי לו בתחת בעקביות.

תשאלו למה הוא רוצה חסינות. או. אז זה לא בשבילו אלא 'כדי להמשיך את שליחותי', הדגיש ישו עם המסמרים בין השיניים: "הבאתי את ישראל להישגים כבירים, כבירים, למרות התנגדות השמאל שרק תקע מקל בגלגלים…"

לא אלאה אתכם, עבר עליכם ערב קשה. גם ריבלין עוד מנסה להשתחרר מגרביוני הרשת ועקבי הסטילטו ששמשו אותו כשרקד לפני הפריץ המושחת עם שלושת הטנורים אלקין, לוין ואדלשטיין. אל תראו אותו ככה מושפל, מתחת להם מסתתר הדר ז'בוטינסקאי. בדם וביזע נקים לנו גזע גאון ונדיב ואכזר. גם ריבלין רצה לחזור הביתה בשלום לפני שהמכבש יעלה גם עליו. הוא רואה את הגולגלות על מותני השליט והוא לא מעוניין להשתקשק על חגורתו כמו רבים וכנועים.

ובינתיים אדון סיגר וגברת חמגשית עולים על מטוס ליוון ערש הדמוקרטיה, הגברת עוד לא שברה מספיק צלחות והכביסה המלוכלכת נערמת במזוודות. אין להם כל כוונה לצאת לנו מהווריד. אנחנו נישאר כאן כדי להתכונן להמשך של מה שהעיתונאית סילבי קשת כינתה 'דמוקטטורה' הרבה לפני שהבדיחה התהפכה עלינו.

ובינתיים אדון סיגר וגברת חמגשית עולים על מטוס ליוון ערש הדמוקרטיה, הגברת עוד לא שברה מספיק צלחות והכביסה המלוכלכת נערמת במזוודות. אין להם כל כוונה לצאת לנו מהווריד

במופע של הודיני אנחנו אתו בארגז, צוללים למצולות, מייחלים לנס שישחרר אותנו מהקוסם הנוכל. אל תשאלו מי ייחלץ יבש. צ'או, צ'סקו.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
כרמלה, שלום. גם לאזרחית מודאגת אין כל סמכות לתת אבחנה רפואית או להעליל על קבוצה של אנשים אשר מתמודדים עם תסמונת טוראט - בייחוד, כשאת מרשה לעצמך לנבל את הפה באופן מחפיר. אנשים עם תסמונ... המשך קריאה

כרמלה, שלום.
גם לאזרחית מודאגת אין כל סמכות לתת אבחנה רפואית או להעליל על קבוצה של אנשים אשר מתמודדים עם תסמונת טוראט – בייחוד, כשאת מרשה לעצמך לנבל את הפה באופן מחפיר.
אנשים עם תסמונת טוראט אשר יש להם טיקים לא רצוניים סובלים מספיק עם בלי ההשוואות שאת עושה כאן למי שעומד מול הביקורת שלך..
במידה ויש בכוונתך להציג רמה תרבותית כלשהי – את מוזמנת לתקן את העוול שהפוסט הזה גורם לאנשים אשר סובלים ממצב רפואי אשר נכפה עליהם.
אכן, את יכולה להגיב ב"מה כבר אמרתי" או לא להתייחס בכבוד הראוי לבקשה זו – ובכל, להציב את עצמך בעמדה שאינה מעניקה לך כל זכות להעביר כל ביקורת על אף אדם אחר.
ענת אימבר – חברת ועד מנהל של ארגון סינדרום טוראט ישראל
https://www.facebook.com/toret.israel/

עוד 940 מילים ו-3 תגובות
סגירה