טראמפ מבצעי חיסול

שיעים בקשמיר מפגינים בעקבות חיסולו של קסאם סולימאני. 3 בינואר 2020 (צילום: AP Photo/Mukhtar Khan)
AP Photo/Mukhtar Khan
שיעים בקשמיר מפגינים בעקבות חיסולו של קסאם סולימאני. 3 בינואר 2020

אני מקווה שישנתם יותר טוב אחרי שסולימאני חוסל. לא קל להיות רגועים ולהתרגל לכל השקט שישרור מעתה. יתכן שהעולם עוד יתהפך על הראש שלנו ואנשים ישלמו בחייהם את נקמת האיראנים או התגוששות הטיטאנים, אבל זה הזמן לשמוח, פרשנים בחדשות אמרו שהעולם בלי סולימאני הוא מקום טוב יותר מעכשיו. גם אתם מרגישים?
אם הרחתם משהו שרוף, יד לפה. לא שמעתם את זה ממני.

אני מקווה שישנתם יותר טוב אחרי שסולימאני חוסל. לא קל להיות רגועים ולהתרגל לכל השקט שישרור מעתה. זה הזמן לשמוח, פרשנים בחדשות אמרו שהעולם בלי סולימאני הוא מקום טוב יותר

אפילו עמית 'צולם ביום חול' סגל הספיק, בזמן הקצר שנותר לו עד הקידוש, להסית נגד ערבים כי הם לא שמחו בנפול אויבך. ערבים, נו, הם לא יודעים מה טוב לעולם, ומה שטוב לעולם זה שלא יקום יורש להמן סולימאני, אין ילד שלא מבין מה עושים עם ראש הנחש, פצצה בראש ובום, היית כאן.

אז מה אם זה יפתח מרחץ דמים חובק עולם? וזה יפתח מרחץ דמים חובק עולם, כי טראמפ הוא לא המשוגע היחיד בשכונה. אבל מה לעשות, זה העולם ואף אחד לא חי לנצח, לא הרעים ולא הטובים.

למדנו מחיסול סולימאני משהו שלא ידענו קודם וזה יפתיע אתכם: רוצצנו את ראש הנחש. ידע כל נחש שאם יקום ראש נחש חדש, ולא יקום, בשביל זה יש לנו מנהיגים עם הרבה טקס בישבן, אבל אם במק-רה יקום, והוא לא, כי הוא יודע מה יקרה לו, אבל במקרה קלוש עד אין מצב שכן יקום ראש נחש חדש, ולא יקום אומרים לכם, אז במקרה נדיר כזה ייקח לו זמן ללמוד איך הורגים, איפה, כמה ולמה ואיך לכל הרוחות אחד כמו טראמפ נהיה ראש מעצמה ומחזיק את האצבע על הכפתור האדום של העולם. בגילו זה מה שנשאר. אכלנו אותה.

למדנו מחיסול סולימאני משהו שלא ידענו קודם וזה יפתיע אתכם: רוצצנו את ראש הנחש. ידע כל נחש שאם יקום ראש נחש חדש, ולא יקום, אז במקרה נדיר כזה ייקח לו זמן ללמוד איך הורגים

לא שטראמפ לבד, יש לו יועצים מנוסים כמו מר טרור שלנו שכתב את התנ"ך של הטרור 'מקום תחת השמש' קוראים לספר ויש בו עצות זהב ממש. זה לא רק ספר זה גם ידיד, 'עשה זאת בעצמך' על מלחמה בטרור.

הוא היה מנסה את זה גם בבית אבל אשתו והילד שוחים בחומר, יש שמועות שהפרק על לוחמה בשטח בנוי נכתב ע"י עובדות המעון בבלפור.

צפיתי השבוע שוב בסדרה המופתית 'שומרי הסף' בערוץ 11. באחד הקטעים מופיע נשיא מצרים בביקורו שומט הלסת בישראל. משדות הקטל של סיני לנאום בכנסת ישראל. זה היה מפגש פלאי חד פעמי בין מנהיגים דגולים שהיו אויבים מרים ועצרו רגע את מכונת המלחמה כדי להיפגש ולדבר שלום.
המילה הנשכחת, הבלויה, שלום.

לא שטראמפ לבד, יש לו יועצים מנוסים כמו מר טרור שלנו שכתב את התנ"ך של הטרור 'מקום תחת השמש' קוראים לספר ויש בו עצות זהב ממש. יש שמועות שהפרק על לוחמה בשטח בנוי נכתב ע"י עובדות המעון בבלפור

הייתי אז צעירה מאוד, שנים ספורות אחרי מלחמת יום הכיפורים שדרסה את הדור שלי ולפני שנולד הבן שלי, ששנים אחר כך ישכב במארבים על אדמת לבנון הארורה. אני זוכרת את נשיא מצרים יורד מהמטוס כמו נסיך מצרים וחיוך רחב נסוך על פניו. לא היה מקום לפקפק, הוא בא לשלום ועשה זאת כנגד כל הסיכויים. בצד שלנו חיכה לו איש כערכו. בגין היה פרטנר אמיתי לשלום שהיה מחויב לעמו. לא לעצמו.

ממרחק השנים ומעומק ההשחתה של נתניהו אפשר רק להעריץ את שני המנהיגים הדגולים, אנואר סדאת ומנחם בגין, על אחת ההחלטות החשובות בתולדותינו. לכתת כמה חרבות לאתים ושלוש ארבע חניתות למזמרות ולנסות להשכין שלום בין שתי מדינות אויב אחרי מלחמות מרות ועקובות מדם.

נתניהו לא קורץ מהחומר הזה. בכוחו הרב ועוצמתו הפוליטית יכול היה לעשות שלום אבל העדיף ממון וכבוד לאשתו. קיווינו שיעשה ענבים אבל נתניהו עשה באושים. איש מסית ומדיח שיכול היה לעקור הרים והעדיף לשסע את החברה הישראלית בשנאה ממארת. מנהיג עם נשמה של עסקן.

נתניהו לא קורץ מהחומר הזה. בכוחו הרב ועוצמתו הפוליטית יכול היה לעשות שלום אבל העדיף ממון וכבוד לאשתו. קיווינו שיעשה ענבים אבל נתניהו עשה באושים. מנהיג עם נשמה של עסקן

פעם, כשהעולם עוד היה קטן ובקושי ידע לדבר, מר טרור, שכבר היה מנוסה בטרור, גם מטוס סבנה וגם אשתו, המליץ לנשיא בוש על חיסול משטר סדאם חוסיין בעירק. הוא סבר קולנית ועקבית שאם סדאם חוסיין ימוגר זה ירגיע את המזרח התיכון, נתניהו היה מנוסה בלהרגיע אנשים עם שריטות, הרבה צלחות עפו אצלו בבית עד שמצא פתרון: להיות פחות בבית ולכבס הכל בחו"ל, אבל אני לא רוצה לסטות מהנושא החשוב של הצלת העולם המערבי הנאור מציפורני הטרור מבית ומחוץ.

גם הנשיא בוש חשב ככה ואכן הפיל את סדאם חוסיין והרג אותו לגמרי שלא יקום במקרה לתחייה ויילחם שוב עם המכבים ונצטרך להשתחוות לאנטיוכוס ושוב הוא יאיים על העולם וישראל תצטרך להתגונן בניילונים ומסקינגטייפ ואקונומיקה ולשתות מים כדי להינצל.

ובכן, טו מייק לונג סטורי שורט, סדאם מת לגמרי ולא קם יותר ומאז המזרח התיכון באמת נהיה שוויץ. הרבה יותר רגוע כאן. אז כמו שלמדנו ולמדנו ולמדנו, זה מאוד משתלם לחסל ראשי נחש כי מה שקורה זה שאין מי שיחליף אותם. ככה קיבלנו גם את נסראללה. חיסלנו את ראש הנחש עיסאווי, חבל שאתם לא זוכרים מרוב ראשי נחש. ואכן, נסראללה לא זומם ולא בטיח. סתם נחש שמח בחלקו ומגדל איראנים ותפוחים מורעלים להנאתו.

טו מייק לונג סטורי שורט, סדאם מת לגמרי ולא קם יותר, ומאז המזרח התיכון באמת נהיה שוויץ. הרבה יותר רגוע כאן. אז כמו שלמדנו ולמדנו ולמדנו, זה מאוד משתלם לחסל ראשי נחש כי מה שקורה זה שאין מי שיחליף אותם

לכן אני מפצירה בכם ומבקשת בכל לשון של בקשה: אם אתם רוצים להציל את העולם המערבי הנאור תשאלו תמיד את מר טרור. הוא יודע מה עושים כשעצוב לנו (בחירות) ואיך מחסלים שק של נחשים, בעיקר כשחלקם לא מדברים ערבית.
במטוטא ממנו. שיהיה אח.
בתודה מראש. שלו, העולם.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
אם היו מחסלים את היטלר כשעוד היה אפשר(והיו כמה הזדמנויות) ייתכן מאד שחלק גדול מזוועות מלחמת העולם השניה היו נמנעות, לעולם לא נדע, כיוון שאלו שהייתה להם האפשרות אז, החליטו לא להחליט כי א... המשך קריאה

אם היו מחסלים את היטלר כשעוד היה אפשר(והיו כמה הזדמנויות) ייתכן מאד שחלק גדול מזוועות מלחמת העולם השניה היו נמנעות, לעולם לא נדע, כיוון שאלו שהייתה להם האפשרות אז, החליטו לא להחליט כי אולי יקרה ככה וככה…..
הכי קל זה לשבת בצד ולהעביר ביקורת(ככה אף פעם אי אפשר לטעות), אבל מי שלא מנסה גם לא טועה לעולם, ימים יגידו אם ההחלטה לחסל את רב המרצחים סולימאני הייתה נכונה, אישית אני ישן הרבה יותר טוב בלילה בידיעה שהוא לא יטריד אותנו יותר.

עוד 903 מילים ו-1 תגובות
סגירה