בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום

"ההערצה אליך עברה כל גבול מבחינה טופוגרפית", איוב קרא מברך את נתניהו, צילום מסך מסרטון של נעה לנדאו
"ההערצה אליך עברה כל גבול מבחינה טופוגרפית", איוב קרא מברך את נתניהו, צילום מסך מסרטון של נעה לנדאו

גדי יברקן רוצה להיות "האתיופי של הליכוד". תיכף הוא ילמד שתמורת נזיד העדשים שנתניהו ייתן לו יצופה ממנו למכור את קהילתו, זהותו, עברו ועתידו למנהיג העליון והיחיד נתניהו.

הוא יכול לשאול את איוב קרא, שהיה "הדרוזי" של הליכוד

הוא מכר את העדה הדרוזית בזיל הזול כשנתן את ידו לחוק הלאום ובתמורה קודם לתפקיד שר התקשורת. את סופו של קרא כולנו מכירים. הוא נזרק מהרשימה ובוזה מעל כל במה אפשרית.

קרא מכר את העדה הדרוזית בזיל הזול כשנתן ידו לחוק הלאום ובתמורה קודם לתפקיד שר התקשורת. את סופו כולנו מכירים. הוא נזרק מהרשימה, בוזה מעל כל במה אפשרית והעדה הדרוזית מתעבת אותו

העדה הדרוזית מתעבת אותו ואין לו שום סיכוי להשתלב באף מסגרת פוליטית ראויה לשמה בעתיד הקרוב או הרחוק.

הוא יכול לשאול את אמיר אוחנה, ההומו של הליכוד

עלה התאנה האנושי שלא מצליח לכסות על ערוות הליכוד השמרנית והגזענית וההומופובית. אוחנה מסתחבק עם בכירי ההומופובים בישראל, הרברפי וסמוטריץ', שאומרים שהוא "אחלה גבר למרות שהוא הומו", או כמו שאמרו המפגינים הפחות מעודנים בהפגנת התמיכה האחרונה בנתניהו "כולם בתל אביב הומואים חוץ מאוחנה – הוא אחלה גבר".

עלה התאנה האנושי שלא מצליח לכסות על ערוות הליכוד השמרנית, הגזענית וההומופובית. מסתחבק עם בכירי ההומופובים בישראל, הרברפי וסמוטריץ', שאומרים שהוא "אחלה גבר למרות שהוא הומו"

אוחנה גם מכר את הקהילה שלו ומאז נכנס לתפקיד שר המשפטים מסרב בעקביות להיפגש עם ארגוני הקהילה כי לטענתו "הם שמאלנים". מעניין מה יקרה לאוחנה ביום אחרי נתניהו, או לחלופין מה יקרה אם יעז לבקר את נתניהו בפומבי. כנראה שהסבלנות הרבה שתומכי אוחנה מגלים לקהילה תתפוגג לה.

הוא יכול לשאול את טל גלבוע, הטבעונית של הליכוד

אישה שפעם הייתה סמל להגנה על זכויות בעלי חיים ועכשיו מכתתת רגליה אצל אופירה וברקו וכל מיני תכניות בוקר, בהן היא מהללת את משפחת נתניהו שלטענתה הפסיקו לאכול בשר ביום שני.

אישה שפעם הייתה סמל להגנה על זכויות בעלי חיים ועכשיו מכתתת רגליה אצל אופירה וברקו וכל מיני תכניות בוקר, בהן היא מהללת את משפחת נתניהו שלטענתה הפסיקו לאכול בשר ביום שני

משפחת נתניהו, אגב, פרט לכמה סרטוני בישול מביכים לחריימה טבעוני, לא עשו דבר וחצי דבר למען בעלי חיים. אבל בטל גלבוע הם משתמשים לצורכיהם והיא בתמורה מוכנה למכור את שמה, עתידה ועברה תמורת תפקיד "יועצת רה"מ לענייני בעלי חיים".

ואיך אפשר בלי מירי רגב, האישה המזרחית

שבחדווה רבה הגחיכה את דמותה של האישה המזרחית ולא מפספסת אף הזדמנות להתרפס בפני הגבר האשכנזי נתניהו, שאולי יתן לה ואולי לא לעמוד לצידו בתמונה.

ואיך אפשר בלי מירי רגב, האישה המזרחית, שבחדווה רבה הגחיכה את דמותה של האישה המזרחית ולא מפספסת אף הזדמנות להתרפס בפני הגבר האשכנזי נתניהו, שאולי יתן לה ואולי לא לעמוד לצידו בתמונה

כמובן שברגע שהבין שהיא לא מספקת את הסחורה הוא העלים אותה מהקמפיין בסיבוב הקודם. כי ככה זה כשאת מוכרת את קהילתך, זהותך, עברך ועתידך למנהיג העליון, ביום אחד אפשר להעלים אותך ולהחליף אותך באישה מזרחית אחרת.

שמאלני ציוני גאה, תל אביבי, לומד משפטים ומלמד עברית. הוביל מחאות למען קהילת להט״ב, שיויון לנשים והדמוקרטיה הישראלית וכעת דובר של ח"כ יאיר גולן. גר עם הכלבה שלו, ירדנה.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 443 מילים
סגירה