מנדלבליט משיב לטענות סמוטריץ' על הדלפות: "האשמות בלתי מבוססות"

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שלח מכתב חריף לחה"כ בצלאל סמוטריץ', בתגובה לטענה כי התבצעה הדלפה מהפרקליטות או מהמשטרה ● "אוסיף תקווה כי ההאשמות הבלתי מבוססות שהופיעו במכתבך, יפנו את מקומן לשיח ענייני ומכבד"

אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה (צילום: פלאש 90)
פלאש 90
אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט השיב היום (שלישי) לטענות שהעלה לפני כחודש חה"כ בצלאל סמוטריץ' לפני כחודש, לפיהן מסמך הודלף מהמשטרה  או מהפרקליטות בניסיון לסכל את מינויו לשר המשפטים.

במכתב החריף ששלח מנדלבליט לסמוטריץ' נכתב: "מדובר במסמך שנכלל בחומר החקירה בפרשה שבמסגרתה נתפס ושהועבר לכל הסנגורים המייצגים בתיק. המסמך הוצג במסגרת ההליך המשפטי הנוגע לתיק, שמתנהל בדלתיים פתוחות".

"אוסיף תקווה כי האשמות הבלתי מבוססות שהופיעו במכתבך, יפנו את מקומן לשיח ענייני ומכבד ולהמשך עבודה משותפת, בכל תפקיד אותו תמלא בממשלה הבאה", הוסיף היועץ.

חברות וחברים, כצפוי, הניסיון לתפור לי תיק ולסכל את המינוי שלי לתפקיד שר המשפטים התחיל.היום קיבלתי פניה מכתבת בשם איילת…

פורסם על ידי ‏בצלאל סמוטריץ'‏ ב- יום שני, 29 באפריל 2019

לפני כחודש כתב סמוטריץ' בפייסבוק כי הסכם בין תנועת רגבים (שהיה בין מייסדיה), לבין חברת תארא, היה מצוי רק בידיהן של החברות. "מבירור שערכתי עולה שהוא הגיע לידיהם של המשטרה והפרקליטות שלא קשורה לעניין. במילים פשוטות – המסמך הודלף מהמשטרה או מהפרקליטות, בניסיון להשחיר את פני ואולי אף להתניע 'חקירה' שתמנע את מינויי לשר המשפטים".

עוד 135 מילים
סגירה