יממה לפני פגישתו עם טראמפ מבהיר גנץ: מימוש תוכנית הנשיא ייעשה אחרי הבחירות

היועץ המשפטי לממשלה החליט להעמיד לדין, בכפוף לשימוע, את חבר הכנסת דוד ביטן באשמת שוחד, מרמה והלבנת הון ● מסתמן שהליכוד, ש"ס, יהדות התורה וימינה יחרימו את דיון החסינות שיתקיים במליאת הכנסת מחרתיים ● נתניהו חייב לעורכי דין שייצגו אותו כמיליון שקלים וחצי; ראש הממשלה מסר שישלם את חובותיו

בני גנץ בירושלים, 14 בינואר 2020 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
בני גנץ בירושלים, 14 בינואר 2020
07:03 עריכה

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, המריא לוושינגטון לקראת פגישתו מחר עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. ראש הממשלה, בנימין נתניהו צפוי להמריא בעוד כמה שעות גם כן.

גנץ ייפגש עם טראמפ בייחידות, בעוד נתניהו צפוי להיפגש עמו מחר ומחרתיים, על רקע פרסום תוכנית המאה.

07:16 עריכה

וכך נראה יו"ר כחול לבן בני גנץ הבוקר בנמל התעופה בן גוריון

07:23 עריכה

ח"כ משה בוגי יעלון מכחול לבן, סיפר בכאן רשת ב' על התהליך בדרך לפגישה נפרדת של יו"ר מפלגתו, בני גנץ, עם נשיא ארצות הברית: "מינינו נציג מטעמנו, האלוף במילואים אמיר אשל וניהלנו דיונים עם האמריקאים".

"הבנו שאחרי דיון שלנו כחול לבן, אנחנו נקיים את דיון החסינות בכל מקרה, בלי קשר מה שיקרה. התשובה שלנו לגביי וושינגטון הייתה מאוד ברורה – גנץ יענה לבקשתו של טראמפ, אבל זה יכול להיות לפני או אחרי נתניהו. גם נשיא ארצות הברית מבין שראש הממשלה הבא יכול להיות גנץ", הוסיף יעלון.

נתניהו אומר שזה חלון הזדמנויות היסטורי.
"אנחנו עדיין לא שמענו באופן פומבי את המתווה, למרות שאני מכיר לא מעט ממנו, הייתי אומר כך – המתווה הזה בעצם עונה לקונצזוס הישראלי, עונה למצע של כחול לבן ומשקם את העמדה הישראלית שלצערי נשחקה מאז רבין".

07:28 עריכה

מספר 2 בכחול לבן, יאיר לפיד: "האמריקאים מכירים את הפוליטיקה הישראלית והבינו שהם צריכים לדבר עם מי שהוא כנראה ראש הממשלה הבא".

בראיון לגל"צ הוסיף לפיד על רקע נסיעתו של יו"ר מפלגתו, בני גנץ, לוושינגטון: "זה היה נדמה בעיניי, כמו בעיני כולם, שנתניהו מנסה לעשות סיבוב פוליטי וזה הסתובב עליו, נגמר סיפור ה'ליגה אחרת'. עידן נתניהו הסתיים כי במקום לעסוק בדברים הרציניים הוא עסוק בתרגילים".

07:53 עריכה

תגובות לתוכנית טראמפ. ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) בכאן רשת ב': "הנתק עם הממשל בארה"ב היה לאחר ההחלטה על העברת השגרירות בירושלים – ובצדק. כך היה צריך לנהוג. התוכנית לא קרובה לעמדות של העבודה-מרצ. היא קרובה לעמדה של מועצת יש"ע. היא קשורה גם בבוחרים של טראמפ ובאנשים תומכי המתנחלים שסביבו".

יו"ר העבודה-גשר-מרצ, עמיר פרץ: "המו"מ צריך להתקיים בינינו לבין הפלסטינים. אני סומך על גנץ שיימצא את הדרך לנהל את שיחתו עם נשיא ארה"ב כמי שנמצא עם הסיכויים הגדולים ביותר להיות רה"מ הבא. נדאג שלא יהיו מהלכים חד צדדיים".

08:36 עריכה

עימות חריף בין ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) לבין בכירה במשרד הבריאות, על רקע נושא מתן רישיונות לסטודנטים ערבים שלמדו בג'נין ריפוי בעיסוק.

לפי הדיווח בכאן רשת ב', הבכירה, סגנית מנהל האגף לרישוי מקצועות רפואיים, נעמה נהיר-מזור, טענה כי טיבי תקף אותה מילולית כי לא אישרה למאות סטודנטים שלמדו בג'נין לגשת למבחן לקבלת רישיון משום שההכשרה המקצועית שעברו לא הייתה מספקת.

לדברי נהיר-מזור, טיבי צעק עליה במשרד הבריאות בירושלים ואמר לי כי היא "גזענית ושונאת ערבים", וכי "ידאג לכך שאנשים שיבואו לביתה".

ח"כ טיבי בתגובה טען "האישה הזאת שיקרה פעמיים לנבחרי ציבור ועכשיו היא משקרת עוד פעם", ואמר כי הוא התכוון לכך ש"אנשים יבואו להפגין מול ביתה".

אחמד טיבי (צילום: Hadas Parush/Flash90)
אחמד טיבי (צילום: Hadas Parush/Flash90)
09:31 עריכה

יו"ר מפלגת ימינה, נפתלי בנט, מציג את העימות שערך ברשת BBC

09:33 עריכה

ח"כ איילת שקד (ימינה): "כל הכסף שתשקיע כחול לבן בציונות הדתית, בגלל שני עלי תאנה, לא יניב להם קול אחד. גנץ בחר להשתלח בחרי סיעתי במקום לאחד". 

עוד התייחסה שקד בראיון בגל"צ לסרטון ש"ס שתוקף אישית אותה ואת חברי מפלגתה: "בעקבות סרטון ש"ס שתוקף אישית אותה ואת חברי מפלגתה: "סרטון חסר טעם – אם הם יתקפו אותנו נתקוף אותם, ויש לא מעט דברים לומר על ש"ס. מעדיפה שלא לירות בתוך הנגמ"ש ולכן היום אתאפק".

09:34 עריכה

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) נגד נתניהו: "ראש הממשלה מנסה למצוא לעצמו דרך להימלט מדיוני החסינות שהוא ביקש בעצמו. מה שמעניין אצל נתניהו זה שההזדמנויות ההיסטוריות מגיעות לפני הבחירות ונעלמות" – את הדברים אמר בכאן רשת ב'.

09:53 עריכה

ברשתות החברתיות מציפים את תמונותיו של יו"ר כחול לבן בני גנץ מנמל התעופה בן גוריון הבוקר, בדרכו לוושינגטון, כשהוא עומד בתור לצ'ק אין כאחד האדם, ואף ממתין לבדו על שולחן.

בלי מזוודות, בלי פוזה, בלי דרמות מיותרות, בלי טונה איפור, בלי אישה מטורללת שנדפחת לכל חור, בלי עשרות צלמים ומשרתים, כאחד…

פורסם על ידי ‏‎Constantine A. Black‎‏ ב- יום שבת, 25 בינואר 2020

????????????

פורסם על ידי ‏‎Merav Ayalon‎‏ ב- יום שבת, 25 בינואר 2020

09:56 עריכה

על רקע פרסומה המתקרב של תוכנית המאה, יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר: "ב'ימינה' מספרים שהם הולכים להתנגד למתווה שכולל הקמת מדינה פלסטינית…אין שום הבדל בין מדינה פלסטינית לאוטונומיה שמציע בנט. אנחנו אומרים בקול ברור: לא מדינה, ולא אוטונומיה – ארץ ישראל כולה שלנו!".

10:04 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לנסיעתו לוושינגטון הצפויה בהמשך היום: "אנחנו בעיצומם של אירועים מאוד דרמטיים. אפגש מחר עם ידידי טראמפ שיציג את תכנית המאה. פעם אחת בהיסטוריה יש הזדמנות כזו ואסור לנו להחמיץ אותה".

 

10:20 עריכה

הממשלה אישרה את מינויו של שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס (הליכוד) לתפקיד שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. 

"אני נכנס לתפקיד בתחושה של אחריות כבדה ושליחות לאומית", אמר אקוניס. "אני מתכוון להיות שליח נאמן של כל אזרחי ישראל באשר הם, כפי שנהגתי בכל תפקידיי עד היום. אעשה הכל, בזמן שעומד לרשותי, כדי לקדם ולייעל את מכלול הנושאים הרב שעומד על סדר יומו של המשרד, כנותן שירות לאזרחי המדינה".

11:32 עריכה

לקראת פרסום תוכנית המאה. ח"כ ניצן הורוביץ (העבודה-גשר-מרצ): "זה לא נראה כמו תוכנית, זה נראה קטע של בחירות כדי להציל את נתניהו וגם את טראמפ עם העניינים שלו שם. זה סוג של ספין ששולפים לפני בחירות ביום של הדיון של החסינות, זה חד צדדי".

בנוסף, התייחס הורוביץ בראיון ל-103FM לדבריה של חברת הכנסת היבא יזבק ולדרישה לפסול אותה: "אני מתנגד לפסילתה מהמשותפת. פסילת אדם מלהיבחר לכנסת היא צעד קיצוני, ואני לא פוסל על מילים, רק על מעשים. אחרת היה צריך לפסול חצי מהכנסת מלהתמודד. ועדת הבחירות זה קרקס. ההחלטה תיפול בבג"ץ".

11:59 עריכה

גם הפוליטיקאים נענים לאתגר דולי פרטון ששוצף את הרשת בימים האחרונים – כל אחד בדרכו.

12:05 עריכה

ציפי חוטובלי (ליכוד) מציינת את ישיבת הממשלה הראשונה שלה כשרת התפוצות עם דו"ח האנטישמיות בשנת 2019. "המחויבות העמוקה של מנהיגי העולם שהתכנסו השבוע לפורום השואה הבינלאומי חייבת לחלחל גם לאכיפה אפקטיבית".

12:25 עריכה

תוכנית המאה. ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן): "פגישתו של בני עם טראמפ היא פגישה חשובה הנושא עמה הזדמנות אדירה. מדובר בתהליך חשוב ומורכב. ננהג באחריות תוך שמירה על האינטרסים הבטחוניים הישראליים".

12:37 עריכה

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בסיור בבקעת הירדן התייחס לנסיעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "זה נראה כמו מהלך של יחסי ציבור".

עוד הוסיף ליברמן: "אם החוק לסיפוח לא יעלה בשבוע הבא זה אומר שראש הממשלה עושה סיבוב על תושבי הבקעה". כשנשאל על תוכנית המאה, ענה: "לא נתייחס עד שלא נראה אותה".

ח"כ עודד פורר ממפלגתו של ליברמן, שהיה גם הוא בסיור: "ניתן להחיל מיד ריבונות בבקעת הירדן ואת זה נתניהו חייב לקדם .כל שאר הספינים הם מסך עשן כדי להתחמק מהנושא".

13:01 עריכה

במפלגת הליכוד מתכוונים להחרים את דיוני המליאה על הקמת ועדת הכנסת שתדון בחסינות ביום שלישי הקרוב – כך מדווחת הכתבת הפוליטית של חדשות 12 דפנה ליאל.

13:03 עריכה

שר הפנים אריה דרעי חתם לראשונה על צו המתיר יציאה של ישראלים לסעודיה. היציאה למדינה תאושר בשני מקרים – יציאה לצורך פולחן דתי בתקופת החאג' או לצרכים עסקיים בתיאום מראש עם הרשויות בסעודיה.

13:31 עריכה

יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר הודיע רשמית כי הקואליציה לא תשתתף בדיוני המליאה להקמת ועדת הכנסת שתדון בחסינות נתניהו. 

לדבריו, "האופוזיציה מתנהלת בצורה מחפירה ודורסנית באמצעות רוב מקרי שהושג על ידי כחול לבן. ההתנהגות שלהם היא בניגוד לכל הכללים מיום הקמת הכנסת, וזו אינה דרכנו".

13:39 עריכה

כחול לבן בתגובה להחלטת הקואליציה להחרים את דיוני המליאה: "חבל שראש ממשלת המעבר ממשיך לבזות את כנסת ישראל ואת המשטר הדמוקרטי ומסרב שגם אנשיו ישתתפו בדיון בבקשת החסינות – חסינות שהוא יזם וביקש כדי להימלט מהדין".

13:41 עריכה

ח"כ ממפלגת העבודה-גשר-מרצ, אורלי לוי-אבקסיס קראה להקמת ועדת חקירה בנושא התאבדויות הרופאים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. 

במכתב ששלחה לשר הבריאות כתבה לוי-אבקסיס: "מערכת הבריאות קורסת, חדרי המיון קורסים, המסדרונות עמוסים, שעות העבודה בלתי אפשרויות, אין מיטות ועכשיו גם הרופאים עצמם בסכנה. איך הגענו למצב שבו האנשים הכי חשובים במערכת הבריאות מגיעים לסף תהום?".

עמיר פרץ ואורלי לוי-אבקסיס (צילום: Flash90)
עמיר פרץ ואורלי לוי-אבקסיס (צילום: Flash90)
13:55 עריכה

ח"כ איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת: "נתניהו לא יבוא לדיוני הסרת החסינות, אבל הסרת החסינות תבוא עליו. נוודא שהמושחת יעמוד לדין על פשעיו".

14:24 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו החל לעשות את דרכו לוושינגטון, לקראת פגישות עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על רקע תוכנית המאה שעתידה להתפרסם. נתניהו ייפגש עם טראמפ מחר ומחרתיים. יו"ר כחול לבן בני גנץ, יריבו, ייפגש עם טראמפ מחר ביחידות.

14:31 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו חייב כמיליון שקלים וחצי לשורה של עורכי דין שייצגו אותו, כך פרסם העיתונאי גידי וייץ ב"הארץ".

לפי הפרסום, כמה מעורכי הדין הגישו לנתניהו חשבונות שכר טרחה כבר לפני חודשים רבים, אך טרם קיבלו תשלום כלשהו. סך החוב לעו"ד יוסי כהן, שמייצג את בני משפחת נתניהו כבר שנים, הגיע ליותר ליותר ממיליון שקלים.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "שכרם של הפרקליטים ישולם".

עו"ד יוסי כהן
עו"ד יוסי כהן
14:39 עריכה

נתניהו לפני המראתו לוושינגטון לפגישתו עם טראמפ, על כבש המטוס:

"לפני חמש שנים יצאתי לוושינגטון, לקונגרס, כי נאלצתי להתייצב מול תכנית שהביא נשיא אמריקני כי האמנתי שהתוכנית הזו תסכן את האינטרסים החיוניים ביותר של מדינת ישראל, את עצם הקיום שלה.

"היום אני יוצא לוושינגטון כדי להתייצב לצד נשיא אמריקני שמביא תכנית שאני מאמין מקדמת את האינטרסים החיוניים ביותר שלנו.

במשך השלוש השנים האחרונות, שוחחתי אינספור פעמים עם הנשיא טראמפ – ידיד ענק של ישראל – ועם צוותו, על האינטרסים החיוניים הללו, על הביטחון שלנו ועל הצדק שלנו. אני הולך להיפגש עם הנשיא טראמפ מחר – וביום שלישי, יחד איתו, נעשה היסטוריה".

מדבריו של נתניהו הביא שלום ירושלמי, שליח זמן ישראל לפמליית ראש הממשלה

14:41 עריכה

יועצו של בנימין נתניהו, יונתן אוריך, בביקורת מטאפורית על העיתונאים דנה ויס (חדשות 12) וברק רביד (חדשות 13) שהצטרפו לפמליית ראש הממשלה בוושינגטון

14:45 עריכה

יו"ר העבודה-גשר-מרצ על החלטת הקואליציה להחרים את דיוני המליאה: "בליכוד מתקשים לקבל את הכרעת הציבור ולהבין שהם כבר לא הרוב. מי שפמפמו בעשור האחרון מסרים כמו 'משילות' ו-'שלטון הרוב', התנערו  מהם עכשיו כשהמפה הפוליטית כבר לא לטובתם".

14:55 עריכה

השר יריב לוין, שהצטרף לנסיעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושינגטון, אומר שלום ירושלמי, דקות ספורות לפני ההמראה: "דווקא בשעות האלה אנחנו שומעים שכחול לבן עדיין עוסקת ברדיפה האישית, האובססיבית, אחרי המנהיג שלנו, אחרי ראש הממשלה נתניהו. נתניהו נוסע לוושינגטון – הם באופן חסר תקדים ממשיכים לעסוק בהצבעות בכנסת, במחטפים. אנחנו נעשה היסטוריה, והם יירשמו לחובה בכל ספרי ההיסטוריה".

15:03 עריכה

בעבודה לועגים להחלטת הקואליציה, שלא להגיע לדיון במליאת הכנסת על הקמת ועדת הכנסת.

16:01 עריכה

חבר הכנסת אסף זמיר הפך היום לאב, כשאשתו מאיה ורטהיימר ילדה בת.

16:27 עריכה

הפלסטינים קוראים לערוך "יום זעם" בגדה המערבית ביום שבו יפרסם נשיא ארצות הברית טראמפ את תוכניתו לאזור.

17:04 עריכה

ראש הממשלה נתניהו היה מודע לכך שיושב ראש כחול לבן גנץ ייפגש בנפרד עם נשיא ארצות הברית טראמפ, בטרם הודיע על כך אתמול גנץ לציבור – כך דיווח הערב עמית סגל בחדשות 12.

17:20 עריכה

בזמן שהותו של ראש הממשלה נתניהו בחו"ל, ימלא את מקומו שר החוץ ישראל כ"ץ, שהוסמך לכנס ישיבות קבינט אם הדבר יידרש.

17:22 עריכה

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט החליט להעמיד לדין את חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד בכפוף לשימוע. העבירות המיוחסות לביטן הן שוחד, מרמה, הפרת אמונים והלבנת הון.

17:46 עריכה

במערכת הפוליטית ממשיכים חברי הכנסת להיענות לאתגר דולי פרטון. התוצר המוצלח מכולם עד כה הוא של חבר הכנסת צבי האוזר.

18:47 עריכה

במערכת הפוליטית תוקפים את דוד ביטן, שהיועץ המשפטי לממשלה החליט להעמידו לדין, בכפוף לשימוע, באשמת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

19:06 עריכה

חבר הכנסת דוד ביטן מעוניין שהפרקליטות לא תעביר עד הבחירות חומרי חקירה ליתר הנאשמים, בכפוף לשימוע, בתיקים שבהם הוא מעורב – כדי שהמידע לא יתפרסם ויפגע בסיכויי הליכוד בבחירות. כך דיווח הערב ברוך קרא מחדשות 13.

19:33 עריכה

השר בצלאל סמוטריץ' התעמת הערב עם השדרן יעקב ברדוגו, כשהתראיין בגלי צה"ל. יושב ראש האיחוד הלאומי כינה את המגיש שופר של נתניהו. כשהשניים הוסיפו להתעמת, אמר סמוטריץ' לברדוגו שהוא לא רוצה להעליב אותו בשנית. "אני לא נעלב מאנשים עלובים", השיב המראיין.

יקי אדמקר מ"וואלה! ניוז" דיווח שהקמפיינרים של ימינה כועסים על השר, שנקלע לעימות עם ברדוגו, כי בתשדירי התעמולה שלהם מצוטט המגיש משבח את פועלו של שר הביטחון בנט.

19:38 עריכה

חבר הכנסת דוד ביטן מכחיש את ההאשמות המיוחסות לו.

19:53 עריכה

יושב ראש ימינה נפתלי בנט אמר שבשום תנאי לא יסכים להקמה של מדינה פלסטינית. עוד אמר שר הביטחון כי יתנגד לכל מסירה של שטחים. "יספחו – נתמוך, לא יספחו – לא נתמוך", הבהיר.

20:12 עריכה

אחד השיקולים שהביאו את בני גנץ להתנגד לנסיעה משותפת עם ראש הממשלה נתניהו למפגש עם הנשיא טראמפ איננה החשש שיושפל ויגומד, אלא הלגיטימציה שייתן לנתניהו. אם היה צועד לצד נתניהו בבית הלבן, לא יכול היה יושב ראש כחול לבן לטעון שלא לגיטימי לפעול עימו בישראל. כך דיווח הערב עמית סגל בחדשות 12.

20:18 עריכה

בבית הלבן שוקלים להזמין שרי חוץ ושגרירים ערביים כדי להביע תמיכה בתוכנית השלום של הנשיא טראמפ.

20:30 עריכה

ראש הממשלה נתניהו שוקל ברצינות למשוך את בקשת החסינות שהגיש לאור האפשרות שלא תאושר בכנסת – כך דיווח הערב ספי עובדיה בחדשות 13.

21:02 עריכה

ניקי היילי, שכיהנה כשגרירת ארצות הברית באו"ם בממשל טראמפ, אמרה שלדעתה תוכניתו של הנשיא לאזור היא "שקולה". לדבריה, טראמפ לא יעשה דבר ששני הצדדים – הישראלים והפלסטינים – רוצים בו. "זה לא יקרה", הבהירה, בלי שיתוף פעולה של שניהם.

בראיון ליונית לוי בחדשות 12 אמרה היילי שאינה מאמינה שמועד פרסום התוכנית קשור למצב הפוליטי-משפטי של נתניהו ושל טראמפ. לדבריה, בכל מועד שבו הייתה התוכנית מתפרסמת, היו מי שיטענו שזה מוקדם מדי ואחרים – שזה מאוחר מדי.

היילי נדרשה להליך ההדחה שמתנהל נגד הנשיא האמריקאי ואמרה שלא מצאה פסול במעשיו.

21:07 עריכה

בני גנץ מסויג ממימוש תוכניתו של הנשיא טראמפ לפני הבחירות – כך אמר יושב ראש כחול לבן למיכאל שמש מתאגיד השידור כאן. "אפשר להציג את התוכנית עכשיו, אך לא מעבר לכך. ההכרעות יכולות לחכות לאחרי הבחירות", אמר חבר הכנסת.

21:27 עריכה

בוועדת הבחירות המרכזית מזכירים שביום רביעי יתקיימו הדיונים בבקשות לפסול את היבא יזבק מבל"ד, את הרשימה המשותפת, את העבודה-גשר-מרצ, את ישראל ביתנו ואת משפט צדק בראשות לריסה טרימבובלר.

22:32 עריכה

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, דורש מחברת הכנסת היבא יזבק הבהרות לגבי עמדתה בעניין תמיכה בפגיעה בחיילי צה"ל.

בפרט נתבקשה יזבק להתייחס לראיון שהעניקה לחדשות 13 –

מראיין: האם זה חלק מהתנגדות סבירה מבחינתך, ולגיטימית לכיבוש, לפגוע בחיילים או לפגוע ברמטכ"ל.

יזבק: החוק הבינלאומי בעצמו מאפשר לעמים שהם תחת כיבוש לפעול למען שחרורם.

מראיינת: כלומר, את תופסת כלגיטימי פגיעה בחיילים?

יזבק: מה שלא לגיטימי זה המשך הכיבוש.

ההבהרה נדרשת כדי שמנדלבליט יגבש את עמדתו בעניין הבקשה לפסול את התמודדותה לכנסת.

22:43 עריכה

יושב ראש כחול לבן בני גנץ נחת בווירג'יניה שבארצות הברית. בשעה 19:00 (שעון ישראל) ייפגש גנץ עם הנשיא טראמפ. בשעה 21:30 יקיים תדרוך לעיתונאים, וב-22:30 ימריא בחזרה ארצה.

22:51 עריכה

במערכת הפוליטית סופדים לכדורסלן האמריקאי הנודע קובי בראיינט, שנהרג בהתרסקות מסוק.

22:59 עריכה

יושב ראש ועדת הבחירות המרכזית, ניל הנדל, הודיע רשמית שמספר הפקחים יוגדל מ-3,000 ל-5,000.

סגירה