דיווח: ארדן פעל לעכב הליכים במשפט נתניהו; השר מכחיש

השר לביטחון הפנים דחה את החתימה על תעודות החיסיון בתיקי ראש הממשלה, עד שהובהר לו שהתערבותו פסולה ● מסתמן שתיפתח חקירה פלילית בפרשת "המימד החמישי"; גנץ אינו חשוד ● בדיקה צפויה להיפתח בתיקי המניות של נתניהו ● גנץ שב על סירובו להתעמת עם נתניהו; ראש הממשלה: "גנץ מפחד" ● המשטרה: יהודה גליק לקח מסמכים שלא כחוק; גליק: זו הייתה טעות אנוש

  • בני גנץ (משמאל) ויואב סגלוביץ' בכפר המכבייה, היום (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
    תומר נויברג, פלאש 90
  • גדעון סער בוועידת הנשיאים בירושלים, 19 בפברואר 2020 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
    אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
  • כינוס של העבודה-גשר-מרצ; בין הנוכחים: קולט אביטל, רויטל סויד, ניצן הורוביץ, עמיר פרץ, אברהם (בייגה) שוחט, מיכה חריש ורן כהן, היום בתל אביב (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
    תומר נויברג, פלאש 90
  • שר הפנים אריה דרעי בכנס של מרכז השלטון המקומי בתל אביב, היום (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
    מרים אלסטר, פלאש 90
  • רפי פרץ בכנס של מרכז השלטון המקומי בתל אביב, היום (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
    מרים אלסטר, פלאש 90
  • ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות ליצמן במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, היום (צילום: Heidi Levine/Pool via AP)
    Heidi Levine/Pool via AP
07:15 עריכה

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים מולו עימות לפני מועד הבחירות: "ביבי, שמחתי לשמוע סוף סוף שאתה מוכן לקיים עימות".

השר סמוטריץ' בתגובה המתאפיינת בחוסר מודעות למספר המנדטים של ישראל ביתנו: "נשקול לאפשר למועמד מספר 16 אצלנו לקחת אותך בהליכה בעימות. תוך 48 שעות".

07:18 עריכה

מעצרו של ח"כ לשעבר יהודה גליק. שר המשפטים אמיר אוחנה: "לאחר ששוחרר חברי יהודה לביתו, בחצות הגיעו שוטרים לביתו לביצוע חיפוש אם שיבש את החקירה הסבוכה בדבר ההליכה האיטית. בין לבין נפגשתי עם שני חברי הקונגרס האמריקאי עמם ביקר על הר הביתה ולא ידעתי את נפשי מבושה".

07:25 עריכה

מעצרו של ח"כ לשעבר יהודה גליק והחיפוש בביתו עוררו תגובות בזירה הפוליטית. 

השר לביטחון פנים גלעד ארדן: "אפעל לבירור הנסיבות והאם הייתה הצדקה לחיפוש בביתו, פעולה פולשנית זו. ראוי שכל המגיבים יזכרו שהחיפוש מאושר באישור שופט בית משפט".

השר בצלאל סמוטריץ': "משטרת ישראל חייבות ניקוי אורוות דחוף".

07:34 עריכה

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן: "מפעילים שרתים מתוחכמים נגדנו בגרמניה ובארה"ב, ויש אישה בשם נטליה רוטנברג שעומדת מאחורי זה. יש ממצאים חמורים ביותר ואנחנו ניתן למשטרה לחקור".

בראיון בגל"צ התייחס ליברמן גם להצעתו לעימות מול נתניהו: "מזמין את נתניהו לכמה עימותים שהוא רוצה, בכל מקום ובכל זמן, ושלא יפחד. הוא מזהה שהוא נחלש, אבל הוא לא יכול להזמין רק מישהו אחד ולא אחר".

07:36 עריכה

ההצעה – עימות. ח"כ עופר שלח, התראיין הבוקר לכאן רשת ב', ולפי דבריו נראה שעוד רחוק היום בו נוכל לצפות בעימות טלוויזיוני בישראל.

"כמו קוסם שהולכים ונגמרים לו השפנים, עכשיו הוא הולך לטריקים של ריאליטי. המטרה של כל המהלך הזה היא לא להביא את מדינת ישראל להכרעה, אלא ליצור ספין רגעי להסית את תשומת הלב מהמשפט שלו. אנחנו עם הספינים האלה לא משחקים".

לשאלה האם כחול לבן לא נענית להצעתו של נתניהו משום ש"גנץ לא מופיע טוב בטלוויזיה", ענה שלח – "ממש לא".

08:10 עריכה

ח"כ איילת שקד (ימינה) לא תגיב להתקפות מצד הליכוד, בעקבות סקרים שהראו כי אלה מבריחים מצביעים. בהקלטות שהגיעו לידי כאן כאן חדשות, נשמעת שקד אומרת כי הם מתכוונים לפעול הפוך: "לחבק-לחבק-לחבק". בכינוס ראשי מטות של מפלגת ימינה היא אמרה: "אנו לא חוזרים על הטעות שעשינו בפעמים קודמות".

08:29 עריכה

‏הבחירות בנציגויות ישראל בעולם – ‏על פי רשימות הבוחרים, בסין ישנם כ-160 ישראלים בעלי זכות בחירה, אבל רק כ-20 מהם נמצאים היום במדינה. מדובר בשליחי משרד החוץ שעובדים ב-5 הנציגויות הישראליות שפועלות במדינה למרות התפשטות נגיף הקורונה.

בחירות 2020 בהונג קונג (צילום: דוברות משרד החוץ)
בחירות 2020 בהונג קונג (צילום: דוברות משרד החוץ)
08:50 עריכה

ח"כ יולי אדלשטיין, יו"ר הכנסת: "ההתנכלות של המשטרה לחבר הכנסת לשעבר, יהודה גליק, היא אלימה ולא ראויה. לא יכול להיות שבמדינת ישראל שוטרים אוזקים אדם כי הוא הלך לאט מדי בעיניהם. לא יכול להיות שמטרטרים אדם באמצע הלילה בעילה שמעוררת סימני שאלה. לא יכול להיות שזכויות אדם הפקר".

08:52 עריכה

צעירי כחול לבן במחווה לנתניהו

08:54 עריכה

שר הפנים אריה דרעי, יו"ר ש"ס: "סגרנו עם שתי מדינות שיקלטו את המסתננים. זה אמור לקרות אחרי הבחירות".

בראיון לכאן רשת ב', הוסיף דרעי התייחסות לעליית בני הפלאשמורה: "אנחנו נעלה אותם קבוצות-קבוצות. כל היהודים ללא יוצא מן הכלל שלפי חוק השבות הם יהודים העלנו אותם כבר בשנות ה-90. משנות האלפיים אנחנו לא מעלים לפי חוק השבות אלא באמצעות איחוד משפחות"

על קואליציה בראשות גנץ אמר השר: "אנחנו בשותפות עם נתניהו כבר שנים ארוכות. החוק מאפשר לו להמשיך לכהן. איתו אני משיג מדינה יהודית".

09:11 עריכה

שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד (ימינה) על מעצרו של יהודה גליק: "אירוע בהם נרמסים זכויותיו וכבודו של אדם, כמו מעצר שכולל הטחה לקרקע ואיזור ולאחר מכן חיפוש בבית בחצות כאחרון העבריינים, וכל זה רק כי 'הלך לאט מדי' בהר הבית, הם מהתורמים הגדולים להידרדרות אמון הציבור בגורמי האכיפה. נדרש בירור מידי איך דבר כזה התאפשר".

09:45 עריכה

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת): "אם הבחירות האלה הן אכן ביבי או טיבי – יש אדם אחד שנתניהו באמת צריך להתעמת מולו. מהיכרותי עמו הוא יתייצב… יאללה בוא".

10:39 עריכה

איילת שקד בעד עימות טלוויזיוני לקראת הבחירות: "מי שיזמין אותי לעימות – אני מוכנה להתייצב", אמרה בראיון ל-103FM, והסבירה כי היא בעד עימות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ.

בהמשך התייחסה להקלטות של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ויועץ ראש הממשלה נתן אשל, שטענו כי ראשי ימינה נפתלי בנט ואיילת שקד יחברו ליו"ר כחול לבן בני גנץ אחרי הבחירות: "אנחנו חלק ממחנה הימין, כל הניסיון לייצר מציאות אחרת, זו הקשית המפורסמת שנת 2020".

10:42 עריכה

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד): "אנחנו פועלים למען החברה הערבית בכל הכוח, בניגוד לרשימה המשותפת שלא עושה כלום למען האזרח הערבי במדינה".

עוד הוסיף זוהר: "אין אפשרות לעשות הסדרה בעזה בלי השבת הבנים, זו עמדתי בניגוד לעמדת נתניהו". בראיון ל-103FM התייחס למשפטו של נתניהו שייפתח בחודש הבא: "הוא לא מעסיק את הציבור ולא מעניין את הציבור".

10:50 עריכה

ח"כ גדעון סער (ליכוד): "אני מקווה שאחרי הבחירות תהיה ממשלת ימין כדי שנוכל, בתמיכת האמריקנים, לנצל את ההזדמנות. התוכנית יותר טובה מתוכניות קודמות של ממשלים אחרים. מדינת פלסטינים ביו"ש היא לא חלק מהחזון שלי ולא של המחנה הלאומי".

10:52 עריכה

בישראל ביתנו הודיעו כי "לפי הממצאים אליהם הגענו לאחר חקירה של חברת סייבר מקצועית, נחשף חשד לכך שגורם עלום שכר את שירותיה של חברה רוסית היושבת בסנט פטרסבורג לצורך השחרת ישראל ביתנו ברשתות החברתיות והמרחב המקוון".

11:06 עריכה

שר הבריאות יעקב ליצמן אמר בראיון ל-וואלה!NEWS כי במשרדו שוקלים לבטל את חובת הבידוד לשבים מתאילנד, הונג קונג, סינגפור ומקאו כחלק מהצעדים למניעת הקורונה בישראל.

"אם אראה שבתוך יומיי-שלושה זה נרגע במקומות אחרים, יכול להיות שנבטל את ההגבלה לבידוד", אמר השר. "הייתי הראשון שמנעתי את הטיסות מסין לכאן", הוסיף. "הייתה ביקורת עליי גם מבפנים וגם מבחוץ. עמדתי איתן, לא נתתי לשנות את ההחלטה".

11:10 עריכה

על רקע הדיבורים על עימות, ח"כ איימן עודה מעלה זכרונות לאחד מהרגעים האיקונים בכנסת

11:33 עריכה

שר הביטחון נפתלי בנט (ימינה): "ליברמן ערק לחלוטין לשמאל, אין בו גרם אחד של ימין".

בראיון לרדיו 103FM הוסיף בנט, "נתניהו תוקף אותי בפוליטיקה, אבל בביטחון הוא מאפשר לי לעבוד ואנחנו פועלים בהרמוניה מלאה. אני המבוגר האחראי בימין. לא אתן לאויבינו נסראללה וסינוואר, וליריבינו הפוליטיים מהשמאל את התענוג לראות שר ביטחון וראש ממשלה מתקוטטים".

נפתלי בנט (צילום: Sraya Diamant/Flash90)
נפתלי בנט (צילום: Sraya Diamant/Flash90)
11:52 עריכה

עתירה הוגשה הבוקר לבג"ץ בדרישה לאסור על הליכוד ומפלגות אחרות את השימוש באפליקציית אלקטור – ממנה דלפו פרטיהם האישיים של יותר מ-6.4 מיליון אזרחים לאחר שהליכוד העלה אליה את ספר הבוחרים. העתירה הוגשה על ידי עורכי הדין שחר בן מאיר ויצחק אבירם לאחר שאתמול ועדת הבחירות דחתה את בקשתם.

12:18 עריכה

בא כוחו של היועמ"ש המליץ לנציב שירות המדינה להשעות ל-3 חודשים את עובדת ההוראה החשודה שזרקה תפוח על ראש הממשלה בנימין נתניהו – כך פורסם בחדשות 13.

בעקבות זריקת התפוח נחקרה המורה באזהרה במשטרה וממ פרקליט המדינה, דן אלדד, הנחה את פרקליטות מחוז מרכז לעקוב אחרי התיק.

12:46 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון מיוחד על רקע התפשטות נגיף הקורונה: "מתקן הבידוד מרשים מאוד, משתמש בטכנולוגיות חדשנית. אנחנו מקווים שבין הישראלים שחולצו מהספינה אין אף אחד נגוע. המדיניות שלנו היא לדחות ככל האפשר את כניסת הנגיף לישראל".

נתניהו הדגיש כי "יש טענות לגבי היערכות יתר, אני מעדיף היערכות יתר מאשר היערכות חסר. אנחנו עדיין לא יודעים לאן פני המחלה, אם זו מגפה רחבה או משהו יותר מוגבל כמו בשפעת. איננו יודעים. לכן נמשיך בהיערכות היתר עד שהדברים יתבהרו".

13:03 עריכה

יו"ר העבודה-גשר-מרצ אמר, עמיר פרץ: "נהיה הכוח המניע את תהליך השלום והשותפים הבכירים בניהולו".

מספר שלוש ברשימה ויו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, הוסיף כי "נחדש את השותפות עם החברה הערבית בממשלת גנץ. הסכם אוסלו שהימין דואג להשמיץ, עדיין קיים, ואיש לא מעז לבטלו משום שעקרונותיו מבטיחים את קיום שני העמים".

13:15 עריכה

ח"כ משה בוגי יעלון (כחול לבן): "'הסדרה' ברצועת עזה היא שם קוד לסחיטת החמאס את ממשלת ישראל. בשביל שקט זמני (שגם לא קיים) עד הבחירות, נתניהו מאפשר תשלום של עשרות מיליוני דולר בחודש לחמאס, הרחבת מרחב הדיג, ובאופן חסדר תקדים: העברת מלט ללא פיקוח ואישור ל-7,000 עזתים לעבוד בישראל".

13:33 עריכה

ח"כ לשעבר, יהודה גליק, אמר בראיון לכאן רשת ב' בעקבות העימות שלו מול המשטרה כי היא "החליטה לנפח טעות אנוש כדי להפוך אותי לגנב. לא גנבתי שום דבר לא נסיתי ולא העלמתי שום דבר".

15:27 עריכה

יושב ראש כחול לבן בני גנץ בכפר המכבייה: "נתניהו לא רוצה לעסוק בביטחון תושבי הדרום, לא להוריד את מחירי הדיור או לטפל במשבר הרפואה הציבורית. כעת, אחרי שמנענו ממנו חסינות, נתניהו רוצה דבר אחד: להרכיב קואליציה שתאפשר לו להעביר חוק שיאסור להביא למשפט ראש ממשלה, מה שהוא מכנה 'החוק הצרפתי'. נתניהו משעבד מדינה שלמה כדי להימלט מהדין. אנחנו לא נאפשר לו. לכן, אני מודיע כאן, שכל מי שירצה להיכנס לממשלתי יחתום על מסמך קווי יסוד, ובו התחייבות להתנגד לכל יוזמה שכזאת".

גנץ דחה את האפשרות שייקח חלק בעימות עם נתניהו וטען שזהו ספין פוליטי.

15:52 עריכה

אחרי שגנץ דחה בכפר המכבייה את האפשרות שייקח חלק בעימות, טוען נתניהו שיושב ראש כחול לבן "מפחד".

16:48 עריכה

ראש הממשלה נתניהו מחק מחשבון הפייסבוק שלו פוסט, שבו כתב כי הוא פועל לקדם הסדרה של טיסות ישירות מתל אביב למכה, כדי להקל על עולי הרגל המקיימים את מצוות החג' – כך דווח ב"מעריב און-ליין".

17:23 עריכה

המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט חנן מלצר, יעמוד בראש הרכב השופטים, שידון בעתירה נגד הקמתה של הוועדה הממשלתית לבדיקת המחלקה לחקירות שוטרים.

תחילה העמידה עצמה הנשיאה אסתר חיות בראש ההרכב, אולם בעקבות פנייה של "הארץ" – שבה נאמר לה שהיא נתונה בניגוד עניינים, כי אחד העותרים מקורב אליה – הסירה עצמה מההרכב.

אסתר חיות וחנן מלצר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
חיות ומלצר לצד הנשיא ריבלין ושרת המשפטים שקד ב-2017 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הוועדה הוקמה ביוזמת שר המשפטים אמיר אוחנה, אף על פי שהיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, התנגד לכינון ועדת הבדיקה.

17:46 עריכה

בצלאל אלוני, שכתב את השיר "תפילה", שנעשה בו שימוש בכנס של הליכוד בלוד, שוקל לתבוע את המפלגה. בכנס של התנועה, שנערך בשבוע שעבר, הוחלפו מילות השיר "הוא היושב לו אי שם במרומים, הוא הרופא כל חולים…" במילים "הוא שלחם בסיירת מטכ"ל, הוא שאיבד אח בקרב…". אלוהים בגרסת הליכוד הוחלף בראש הממשלה נתניהו.

ביום ראשון נשלח באמצעות אקו"ם מכתב התראה לפני תביעה ליועץ המשפטי של הליכוד ולמנהל מרכז ההסברה של המפלגה. בראיון לרפי רשף, ששודר הערב, אמר אלוני: "מאוד לא אהבתי. זה הפרה מאוד בוטה של זכויות יוצרים". להערכתו, עפרה חזה, שאת הקריירה שלה ניהל וששרה שיר זה, "הייתה כועסת על הדבר הזה".

19:15 עריכה

בג"ץ דחה על הסף עתירה של בני נוער, שביקשו להתיר להם להתמודד בבחירות לכנסת – כך עדכן אמוץ שפירא מתאגיד השידור כאן. הנערות והנערים, שהתאגדו תחת השם "דור העתיד", ביקשו לאפשר התמודדות לכנסת מגיל 16 ולא מגיל 18, כפי שקובע החוק כיום. עוד קודם דחה רשם המפלגות את בקשתם להירשם כמפלגה.

19:27 עריכה

מרבית מצביעי המרכז-שמאל – 60.5% – סבורים שבני גנץ לא צריך לקיים עימות פוליטי עם בנימין נתניהו, כך נמצא בסקר שנערך על ידי "דיירקט פולס" ושודר הערב בתוכנית "לפני החדשות" ברשת 13. 35.5% ממי שמזהים עצמם כאנשי מרכז-שמאל תומכים בהתייצבותו של גנץ לעימות, ו-3.9% מהמשיבים אין עמדה בעניין.

בכלל הציבור סבורים 69% מהנסקרים שעל גנץ להופיע לעימות, 26.4% חושבים שעליו לסרב ול-4.6% אין עמדה בנושא.

שאלה נוספת שנשאלו הנסקרים היא למי יש יותר סיכוי להפסיד מעימות. בכלל הציבור, 58.9% חשבו שלגנץ יש מה להפסיד, 16.3% – שלנתניהו, 19.3% – שלשניהם, 5.5% – שלאיש מהשניים אין מה להפסיד.

בקרב אנשי המרכז-שמאל, 32.9% סברו שלגנץ יש מה להפסיד, 28.9% – שלנתניהו, 27.6% – שלשניהם, 10.5% – שלאיש מהשניים אין מה להפסיד.

מצביעים פוטנציאליים של כחול לבן נשאלו כיצד ישפיע סירובו של גנץ להתעמת על הצבעתם הצפויה. 56.3% אמרו שהדבר לא ישפיע עליהם, 20.2% השיבו שהסירוב יקטין את הסיכוי שיצביעו לרשימה, 18.8% טענו שבחירה זו תגדיל את הסיכוי שיבחרו בכחול לבן, ו-4.8% אמרו שבכל מקרה יצביעו למפלגה אחרת.

הסקר נערך היום בקרב 625 נדגמים. טעות – 4.1%.

19:54 עריכה

יאיר לפיד על אלירז פרץ, שהיה מתלמידיו של הרב רפי פרץ ונהרג ברצועת עזה: "אני מניח שאם הוא היה רואה שהרב פרץ חוטא לכל מה שהוא האמין בו וחובר לכהניסטים ולאנשים שתולים תמונה של ברוך גולדשטיין בסלון הוא היה מתבייש ברב פרץ". לפיד אמר את הדברים בראיון לעידן קוולר ויעקב ברדוגו בגלי צה"ל.

20:01 עריכה

מסתמן שתיפתח חקירה פלילית בפרשת "המימד החמישי", שבני גנץ שימש כיושב ראש מועצת המנהלים שלה. גנץ איננו חשוד. דיווחים בעניין פורסמו הערב בחדשות 12 ובחדשות 13.

20:02 עריכה

השר לביטחון פנים גלעד ארדן ניסה לעכב הליכים במשפט נתניהו. ארדן הנחה שלא לחתום על תעודות החיסיון בתיקי ראש הממשלה. כך דיווח הערב גיא פלד בחדשות 12.

באלפי בקשות לחתימה על תעודות חיסיון בשנותיו כשר לביטחון פנים לא גילה ארדן עניין. המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, דינה זילבר, הבהירה לארדן, שמשמש עד בתיקי נתניהו, שהתערבותו בנושא פסולה, והוא משך את ידיו מהנושא.

20:23 עריכה

תיפתח בדיקה בתיקי המניות של ראש הממשלה נתניהו – כך דיווח הערב עמית סגל בחדשות 12.

20:30 עריכה

אתמול, אחרי שפורסם שמשפטו של נתניהו ייפתח ב-17 במרץ, אמר גנץ כי זהו ערב עצוב למדינת ישראל. היום, כשנודע שמסתמנת חקירה פלילית בפרשת "המימד החמישית", השיב ראש הממשלה באותו מטבע.

21:32 עריכה

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, הגיב הערב לדיווח בחדשות 12, שלפיו פעל לעכב את ההליכים במשפט נתניהו.

לפי החוק, השר הוא בעל הסמכות לאשר חיסיון ראיות. לאור פניות רבות בנושא ביקש השר מהיועץ המשפטי לקיים דיון עקרוני, שבו יוצגו לו השיקולים הכלליים להטלת חיסיון. בניגוד לפרסום, השר לא פנה לממונה על החסינות במשרד, אלא ליועץ המשפטי – דבר שנמנע לאור הנחיית היועץ המשפטי לממשלה.

21:40 עריכה

ראש רשימת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, קרא ליושב ראש ימינה, נפתלי בנט, לקיים עימו עימות. הערב אמר בן גביר בערוץ 20: "אני קורא מכאן לנפתלי בנט, בוא להתעמת, ממה יש לך לחשוש?".

21:51 עריכה

סקר שנערך על ידי מכון מדגם ופורסם הערב על ידי חדשות 12 מראה שלא חל שינוי ניכר במפת המנדטים.

עוצמה יהודית, שקיבלה 1.6% מקולות הבוחרים, לא עברה את אחוז החסימה.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה קיבל נתניהו 42% לעומת 34% לגנץ.

בשאלה האם לקיים עימות בחירות סברו 60% מהנשאלים שכן בעוד 21% התנגדו. גם בקרב תומכי גנץ, כך נמצא בסקר, ישנו רוב לקיום עימות.

22:14 עריכה

יושב ראש ימינה השר נפתלי בנט הזמין את יושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לקיים מולו עימות פוליטי. בראיון ליותם זמרי ונועם פתחי בתחנת הרדיו גלי ישראל התייחס בנט לכך שליברמן הזמין את נתניהו להתעמת איתו. בנט אמר שהסקרים חוזים לימינה ולישראל ביתנו מספר מנדטים דומה, לכן מוצדק שיקיימו עימות בחירות.

22:29 עריכה

גם זה קרה היום: עמיר פרץ קיבל שבחים מדורין אטיאס על הופעתו.

22:30 עריכה

יושב ראש מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, אמר שאם לא תקום אחרי הבחירות ממשלה ישבית את הרשויות המקומיות – כך דיווחה הערב דפנה ליאל בחדשות 12. ביבס דורש שהכנסת תאשר תקציב מדינה.

חיים ביבס (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
ביבס בכנס של מרכז השלטון המקומי בתל אביב, היום (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
22:38 עריכה

השר רפי פרץ הגיב על דבריו של יאיר לפיד, שאמר שהוא סבור שאלירז פרץ, שהיה תלמידו של הרב, היה מתבייש בו.

22:53 עריכה

במערכת הפוליטית הגיבו הערב לדיווח על כך שתיפתח חקירה בעניין "המימד החמישי", שגנץ שימש יושב ראש מועצת המנהלים שלה, ועל כך שנתניהו הגיב לכך כשכתב ש"זהו ערב עצוב".

סגירה