מחדל הקורונה

תפילה בחתונה המונית בדרום קוריאה, לאור התפרצות הקורונה באסיה (צילום: AP Photo/Ahn Young-joon)
AP Photo/Ahn Young-joon
תפילה בחתונה המונית בדרום קוריאה, לאור התפרצות הקורונה באסיה

עוד מחדל של ממשלת נתניהו.
נגיף הקורונה התפרץ בסין בדצמבר 2019.

כמה תיירים סינים הגיעו מאז לישראל? כמה מקוריאה וממדינות נגועות אחרות? מה עשה משרד הבריאות כדי למנוע את הסכנה של מעבר נושאי הנגיף מסין לישראל?

שר הבריאות שהוא גם ראש הממשלה לא עשה כלום.
טס לרוסיה, לוושינגטון, לאוגנדה. בלבל את המוח בסיסמאות בחירות והשמצות, סרטונים בפייסבוק ומופעי סטנדאפ ברחבי הארץ. מינה שר משפטים לקקן ושר ביטחון שהוא עצמו לועג לו. אבל בסכנת הקורונה לא טיפל.

שר הבריאות שהוא גם רה"מ לא עשה כלום. טס לרוסיה, לוושינגטון, לאוגנדה. בלבל את המוח בסיסמאות בחירות והשמצות, סרטונים בפייסבוק ומופעי סטנדאפ ברחבי הארץ. מינה שר משפטים לקקן ושר ביטחון שהוא עצמו לועג לו. אבל בסכנת הקורונה לא טיפל

בשבוע שעבר דלפו לרשת כל פרטיהם של כל אזרחי ישראל באמצעות דליפת ספר הבוחרים מהאפליקציה של הליכוד.

מיהו יו"ר הליכוד? אותו אדם. עוד מחדל.
ככה מנוהלת המדינה.
הר של מחדלי ניהול. מחדלי ממשל. מחדל המשילות הארוכה של נתניהו וממשלתו.

משאבי הגז נמכרו לטייקונים. צוללות למצרים. הנגב ונמל חיפה לסינים. מערכת הרפואה קורסת. מערכות החינוך בידי הומופוב גזען רב פרימיטיבי. מערכת התחבורה בידי ליצן קיצוני ימני שבעברו תכנן להבעיר את המדינה. מחירי הדירות בשמיים. מחירי המזון לידם. רה"מ מבטיח שוב רפורמות שאותן היה יכול לבצע בעשר שנות שלטונו. ים של הבטחות. בועות סבון ושקרים.

משאבי הגז נמכרו לטייקונים. צוללות למצרים. הנגב ונמל חיפה לסינים. מערכת הרפואה קורסת. מערכות החינוך בידי הומופוב גזען רב פרימיטיבי. מערכת התחבורה בידי ליצן קיצוני ימני שבעברו תכנן להבעיר את המדינה

ככה גם הבטיח להיאבק בגרעין האיראני ועכשיו האיראנים מתקרבים לפצצה.
כל נושא הוא מחדל נפיץ בידיה של הממשלה הזו.

כל מחדל הוא ספין שהיא הופכת בחזרה על ראשם של אזרחיה. או על מתנגדיה.
מעניין איך תתמודד ממשלת המחדלים עם התפרצות הקורונה בישראל.

אפשר כבר לראות את הבידוד שבו יושם ראש הממשלה עם רעייתו הרחק מההמון פן ידבקו במחלה. אולי אפילו יעלו אותם על מטוס סטרילי וישלחו אותם למדינה שבה עוד לא התפרץ הנגיף.

נ.ב. רק לפני כמה ימים כתבנו כאן ש"הנגיף מת מצחוק".

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 305 מילים
סגירה