גנץ: ממתינים לתוצאות האמת. נעשה כל מה שאפשר כדי להחליף את השלטון

הליכוד: לא פוסלים מפלגות שמכירות בישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ● אחרי שבליכוד טענו שפנו לחברי כנסת - ינקלביץ', האוזר והנדל מבהירים שלא יערקו ● דיווח: בליכוד איימו על עומר ינקלביץ', שאם לא תחבור עליהם, יפרסמו עליה מידע מכפיש; בליכוד מכחישים ● גנץ: לנתניהו אין 61 מנדטים להרכיב ממשלה ● התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג"ץ בדרישה שלא להטיל על נאשם בפלילים להרכיב ממשלה

גנץ (מימין) ולפיד בישיבת סיעה של כחול לבן בכנסת, אתמול (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
הדס פרוש, פלאש 90
גנץ (מימין) ולפיד בישיבת סיעה של כחול לבן בכנסת, אתמול

לתוצאות המדגמים ולתגובות במהלך הלילה – לחצו כאן ליומן הבחירות הקודם.

עד לשעה זו נספרו פחות מעשרים אחוזים מקולות הבוחרים. בשעות הלילה עדכנו ערוצי הטלוויזיה את מדגמי החדשות שלהם. לליכוד, בממוצע הסקרים, יש 37 מנדטים, לכחול לבן -33, לרשימה המשותפת – 15, לש"ס – 9, ליהדות התורה – 7, לישראל ביתנו – 7, לעבודה-גשר-מרצ – 7, ולימינה – 6.

יושב ראש סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, אמר במשדר של חדשות 12, שאם יזדקקו לחברי כנסת מהמחנה הנגדי – ישנו את החוק, כך שלא יהיו סנקציות על מחוקקים אלה.

יועצו של ראש הממשלה, יונתן אוריך, אמר הבוקר שמתנהלות שיחות עם ארבעה עד שישה חברי כנסת מהמחנה היריב לגבי הצטרפותם למחנה נתניהו. אוריך הביע תקווה שממשלה חדשה תוקם תוך "כמה ימים".

אחרי ספירה של כ-30% מהקולות – לליכוד יש 36 מנדטים, לכחול לבן – 29, לרשימה המשותפת – 12, ליהדות התורה – 11, לש"ס – 11, לימינה – 8, לעבודה-גשר-מרצ – 7 ולישראל ביתנו – 6. יש לזכור שהקולות שנספרו אינם מדגם מייצג; יתר 70% מהקולות עשויים לשנות משמעותית את חלוקת המנדטים.

סגירה