על מה הם שמחים?

נתניהו בכינוס של הליכוד, לפנות בוקר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
נתניהו בכינוס של הליכוד, לפנות בוקר

על מה הם שמחים? נתניהו יבנה 4 בתי חולים? יוריד את יוקר המחיה ומחירי הדיור? על מה השמחה? יעביר מאות מיליארדים ממתווה הגז לרווחה? לנכים לקשישים לניצולי שואה? באמת?
נתניהו?

יחזק את שלטון החוק? ימנה מפכ"ל רציני? מבקר מדינה אחראי? שר ביטחון מנוסה ורציני? על מה השמחה?

יעיף את ארדן השקרן? את סמוטריץ הפירומן?את פרץ ההומופוב? את ליצמן התומך בפדופילית?
על מה השמחה???

על מה הם שמחים? נתניהו יבנה 4 בתי חולים? יוריד את יוקר המחיה ומחירי הדיור? על מה השמחה? יעביר מאות מיליארדים ממתווה הגז לרווחה? לנכים לקשישים לניצולי שואה? באמת?

נתניהו ירקוד בכניסה לביהמ"ש המחוזי? יפסיק לכנות את השופטים "שמאלנים"? יחזור בו מההתקפות על הפרקליטות והמשטרה?
מה?

מדוע גלנט, דיכטר ושטייניץ עולזים?
נתניהו יבטל את עסקת הצוללות? יחקור מדוע כל מקורביו נאשמים בפלילים בעסקת הצוללות?

על מה מירי רגב חוגגת? נתן אשל כבר חושב שהיא לא בהמה? ששיח השנאה שהטריף את "הלא אשכנזים" תומכי הליכוד הוא הדרך הנכונה? זה מה שהיא חוגגת?

ומה נתניהו חוגג?
הצליח להשמיץ את גנץ בשקרים מתועבים? להאשים אותו בפחדנות? בהקמת ממשלה עם טיבי? להדביק לו את המימד החמישי כעסקה דומה לפרשיות השוחד שלו של נתניהו? על זה הוא שמח?

ומה נתניהו חוגג? הצליח להשמיץ את גנץ בשקרים מתועבים? להאשים אותו בפחדנות? בהקמת ממשלה עם טיבי? להדביק לו את המימד החמישי כעסקה דומה לפרשיות השוחד שלו של נתניהו? על זה הוא שמח?

אולי הוא שמח על שגרר את ישראל לשלוש מערכות בחירות שמרסקות את החברה הישראלית לחתיכות?
ממש שמחה גדולה.

רק מי שמדינת ישראל לא חשובה לו יכול לשמוח על תוצאות הבחירות מאמש

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 233 מילים
סגירה