רצח פוליטי מרחף מעל המרפסת

צילום מסך מתיעוד הפגנת הימין בכיכר ציון ב-1995
צילום מסך מתיעוד הפגנת הימין בכיכר ציון ב-1995

הרצח הפוליטי הבא כבר נרקם עכשיו. הרוצח או רוצחים משמנים את האקדח. משייפים את כדורי ההולופוינט ומחפשים הזדמנות. המניע כבר ברור. אבדן שלטון נתניהו הוא הטריגר.

המנהיג הנערץ. "האהוב". זה ש"רודפים אותו" ו"תופרים לו תיקים" וזה שבו בחרנו למרות שלושה כתבי אישום ופרשיות הצוללות והמניות – הוא "ראש הממשלה שלנו" ולא משנה שאין לו רוב בכנסת. 58 או 62 מה זה משנה בכלל?

הרשימה המשותפת הם "תומכי טרור". גנץ הוא 'שקרן', 'פסיכופט', 'חולה מין', 'בוגד', ונשען על "תומכי טרור".

השמאל "זייפו את הבחירות". איך זה יש מצביעי המשותפת ברמת השרון? והתקשורת אשמה.

הרשימה המשותפת הם "תומכי טרור". גנץ הוא 'שקרן', 'פסיכופט', 'חולה מין', 'בוגד', ונשען על "תומכי טרור". השמאל "זייפו את הבחירות". איך זה יש מצביעי המשותפת ברמת השרון? והתקשורת אשמה

קריאת התגובות בדף הפייסבוק של נתניהו, בו הוא מגדיר 58 ציונים ימנים מול 47 ציונים בשמאל ולא מחשיב את ערביי ישראל כבוחרים לגיטימיים – הוא הראיה. הוא האקדח המעשן שתלוי כרגע על הקיר ובקרוב יירה.

תגובות של ימנים
תגובות של ימנים

נתניהו הידוע מהמרפסת בכיכר ציון, ששלל כתבי האישום מאיימים עליו במשפט, ומאסר בכלא מאיים כמובן על חייו הפוליטיים ועל כל מורשתו – הוא מנהיג מסוכן.

תומכיו יגנו על שלטונו בכל מחיר. הם עלולים לבצע מעשים אלימים, וברור כשמש שיגאל עמיר הבא כבר עובר על הפוסטים ומשכנע את עצמו שאין ברירה, שכדי להציל את עם ישראל הוא חייב לעשות מעשה. אולי הוא מחפש רב שיתן לו תמיכה הלכתית ואולי הפעם גם את זה הוא לא צריך. הרב שלו הוא נתניהו. ברלנד שלו. ראש הכת.

ואם נתניהו אומר שהוא "ניצח" וגנץ "הפסיד", אין מה לספור מנדטים. ביבי תמיד צודק. ביבי הוא לנצח השלטון. ואם גנץ או תומכיו רק יעזו להעביר חקיקה בכנסת נגד הטלת תפקיד מרכיב הממשלה על נאשם בשוחד, הם יחטפו.

יגאל עמיר הבא כבר עובר על הפוסטים ומשכנע את עצמו שאין ברירה, שכדי להציל את עם ישראל הוא חייב לעשות מעשה. אולי מחפש רב שיתן לו תמיכה הלכתית ואולי הפעם לא צריך. הרב שלו הוא נתניהו

אם הכנסת בקולות הערבים לא תיתן לנתניהו להרכיב ממשלה היא כנסת תומכת טרור ו"לא ניתן לזה לקרות".

זה הביטוי בו משתמש נתניהו עצמו. שריו והח"כים של הליכוד – "לא ניתן לזה לקרות".

הכרעת העם ברורה: 58 מנדטים למחנה הציוני-ימני ו-47 מנדטים למחנה הציוני-שמאלני. אזרחי ישראל נתנו לי קולות יותר מלכל מועמד אחר בתולדות המדינה. גנץ מנסה לגנוב את הבחירות – אנחנו לא ניתן לזה לקרות!

פורסם על ידי ‏Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‏ ב- יום רביעי, 4 במרץ 2020

הרמז ברור. האקדח גלוי. האיום נמסר לציבור ולכחול לבן. לשמאל ולערבים. לשב"כ ולמשטרה.

אמיל גרינצוויג נרצח בהפגנת שלום עכשיו בעקבות מסקנות ועדת כהן שקבעו ששרון אחראי ולא נקט פעולות סבירות למנוע טבח בסברא ושתילא. השמאל חטף רימון רסס.

רבין נרצח בהפגנה למען הדמוקרטיה ונגד אלימות בעיצומו של תהליך אוסלו. חטף 3 כדורים בגב.

זה הביטוי בו משתמש נתניהו עצמו. שריו והח"כים של הליכוד – "לא ניתן לזה לקרות". הרמז ברור. האקדח גלוי. האיום נמסר לציבור ולכחול לבן. לשמאל ולערבים. לשב"כ ולמשטרה

הויכוח החריף בשנה האחרונה אחרי שלוש מערכות בחירות, עלול להביא לרצח נוסף. הפעם לא על נושא אידאולוגי, אלא על תפיסת השלטון עצמו. המאבק על הניסיון לקיים כאן מדינת חוק דמוקרטית בה ראש ממשלה הנאשם בפלילים לא יכול להמשיך בתפקידו, הפך עילת מלחמה מצד הימין.

הרי הפעם… תומכיו "לא יתנו לזה לקרות". המרחק למלחמת אחים מעולם לא היה קרוב יותר.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
המסית הראשי שהביא לרצח רבין מסית עכשיו בדיוק באותו עניין. העובדה שרבין היה מוכן להסתמך על רוב דמוקרטי הכולל אזרחים ערבים, כדי לפעול למען שמירה על אופייה היהודי של המדינה בהסכם עם ערפאת... המשך קריאה

המסית הראשי שהביא לרצח רבין מסית עכשיו בדיוק באותו עניין. העובדה שרבין היה מוכן להסתמך על רוב דמוקרטי הכולל אזרחים ערבים, כדי לפעול למען שמירה על אופייה היהודי של המדינה בהסכם עם ערפאת, חרצה את דינו אצל אותם גזענים. עתה מאיים הפושע מבלפור על חסידי האוקסימורון "יהודית ודמוקרטית" גם בשל התייחסותם לקולות הערבים כלגיטימיים כדי לשמור על המדינה היהודית. כלומר על מדינת האפרטהייד

עוד 467 מילים ו-1 תגובות
סגירה