בתו של "הבכיר המוקף בחבורה של פושעים"

פסטיבל המסכות בוונציה (צילום: כרמלה כהן-שלומי)
כרמלה כהן-שלומי
פסטיבל המסכות בוונציה

העיר שושן צהלה ושמחה, הרשת מלאה ארס, ליהודים היתה אורה ושמחה וששון ויקר, אם לצטט מאור גדול שבירך ב'פורים שמח' את בני עדתו אחרי הטבח במערת המכפלה אבל אסור להשוות שנאה לשנאה. מדובר בשתי שנאות שונות, זו שלנו, זו גם כן.

תוך יממה עברו בליכוד ממלחמת חורמה בוועדת הבחירות המרכזית בתלונות על זיוף תוצאות הבחירות (על זה סבתא קרולינה היתה אומרת 'תשאלו את אחותי השקרנית..') לחגיגת שמחה פרועה עד דלא ידע בין גניבת בחירות לגניבת מנדט של אורלי לוי בפליק פלאק מרהיב מהעבודה-מרצ. אבישי בן חיים כבר עובד על נאמבר שידבר על התיקון הגדול שעשתה ישראל השניה אחרי התרגיל המסריח של אורלי לוי אבקסיס.
עין לא תישאר אבישי… יבשה.

תוך יממה עברו בליכוד ממלחמת חורמה בוועדת הבחירות המרכזית בתלונות על זיוף תוצאות הבחירות (על זה סבתא קרולינה היתה אומרת 'תשאלו את אחותי השקרנית..') לחגיגת שמחה פרועה עד דלא ידע בין גניבת בחירות לגניבת מנדט של אורלי לוי

כאישה, מאוד מרגש אותי לדעת שאורלי לוי אבקסיס, אחות מהפכה, חגגה כהלכה את יום האישה הבינלאומי בסימן 'תמיד סמכתי על טוב לבם של גברים', קודם ליברמן ואחר כך עמיר פרץ, גילחה לו את השפם ואת הכבוד, קברה את המפלגה שהקימה מדינה (לא נורא, מישהו חייב למות, ותודה על הדגים, עיניכם הרואות, הם כבר התחילו להסריח), ובחזרה לנתניהו, האיש שאמר על אביה, דוד לוי, "בכיר מוקף בחבורה של פושעים" בפרשת הקלטת אחרי שנתניהו שתמיד גמר מהר רץ לספר לחבר'ה על רומן מחוץ לנישואים עם היועצת שלו, כי חשד באבא של אורלי שחשף את הרומן שחשף בהתנדבות בשידור חי לנוכח האומה. היש חדש תחת שמש העמים?

ועברו השנים ובתו של אותו "בכיר מוקף בחבורה של פושעים" גדלה, ואחרי סיבוב ביער הפוליטי, תהיו אתי רגע, עיניים אלי ותחזיקו במעקה, אורלי לוי אבקסיס עברה מזרועות ליברמן והקימה מפלגה משל עצמה, לא עברה את אחוז החסימה, לא אמרה נואש ונדבקה באחוות אבישיבןחיים לעמיר פרץ שחבר למרצ, התחרטה, זייפה עצמונית את התוצאות והודיעה שתיקח את המנדט, היא לא מחויבת לו. רק לעצמה. ועצמה, אתם יודעים, לא משהו.

וכך הדביקה את השמאל בווירוס שיחסל אותו מבפנים. גנבה מנדט משמאל לימין, וכל זה עוד לפני שיבשה הדיו על תוצאות הבחירות, במקומה הייתי שוקלת סיבוב הופעות. אבישי בן חיים ישמח להצטרף, גם ככה הוא יותר זמרת ברים מביכה מאשר פרשן.

כך או כך, אורלי לוי אבקסיס, בתו של "בכיר מוקף בחבורה של פושעים", תוציא לנתניהו את הערמונים מהאש. אל תאמר 'גנבה מנדט', מעתה אמור 'השאירה אבקסיס לפרץ'. לא סתם עמיר פרץ הוריד את השפם. גם לשמשון הגיבור זה קרה.

קודם ליברמן ואז פרץ, גילחה לו את השפם והכבוד, קברה את המפלגה שהקימה מדינה (לא נורא, מישהו חייב למות, ותודה על הדגים שכבר התחילו להסריח), ובחזרה לנתניהו, שאמר על אביה, דוד לוי, "בכיר מוקף פושעים"

שר החקלאות צחי הנגבי העלה על נס את גבורתה של לוי-אבקסיס והשווה אותה לאסתר המלכה, לא פחות, הרבה הרבה פחות. לא שאסתר גיבורה בעיני, הדוד מרדכי סרסר בה כאילו אין מחר ושלח אותה לנתניהו עם המנדט ביד, אני במקום אורלי לוי הייתי נעלבת, הרי אחשוורוש כינה את אבא "בכיר מוקף בחבורה של פושעים", איפה הכבוד? היתה מתה להיות ושתי. עיניכם הרואות, היא יותר זורמת עם נכלולים. הכי לא טיפוס של ושתי.

ועוד משהו: כדאי שנסתכל לגזענות היהודית בעיניים: יש ימין גדול, מרכז בינוני ושמאל קטן, אלא שבימין הגזענות נגד הערבים גלויה ולא מתנצלת, (יעיד על כך סרטון גזעני של תלמידי ישיבת הסדר מכים בובה של ערבי תלוי, דר' אחמד טיבי בשבילכם), המרכז מסווה את הגזענות ובשמאל מחוייבים לשוויון אמיתי, בלי גזע, דת או מין. ככה פשוט.

ונסיים באנקדוטה לפורים: במסגרת התפקיד שמעניין את זקנתו התריע השר צחי הנגבי על מחסור בסלמון בגלל הקורונה. אל תגידו שהוא לא עובד, מה שווה הים אם כולנו לא טובעים בו?
הסלמון מצדו התלונן: "כל כך הרבה דגים בליכוד ואין דג אחד שיש לו אומץ לשחות נגד הזרם העכור".

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 594 מילים ו-1 תגובות
סגירה