מסע הבחירות של הפיראט האדום

הקרנבל בוונציה (צילום: כרמלה כהן שלומי)
כרמלה כהן שלומי
הקרנבל בוונציה

מהיום תראו אותו ערב ערב על המסך, שימו לב אליו. יש משבר חדש בעיר, כל תינוק אותו מכיר, תנו לנתניהו. מנהיג. חזק. בדיבורים. שעה בפריים טיים ותראו איך הקורונה בורחת בצריחות לנסראללה כמו עובדת במטבח הרפאים בבלפור.

עד לפני כמה חודשים הוא החזיק בתיק הבריאות (ומאז תודה לאל המדינה בריאה כמו הפיראט האדום) ובעוד כמה תיקים שנאלץ להעביר כי חשוד בפלילים לא יכול להיות שר, רק ראש ממשלה. ואז התעוררה בעיה כלשהי ונתניהו דפק על השולחן ודרש לקרוא אליו בדחיפות את שר הבריאות, הוא רצה לתת לו בראש, מה זה השכונה הזאת במערכת הבריאות? ואז הופתע לגלות ששר הבריאות זה הוא.

ואני אומרת, איזה מזל! כי עד שנאלץ לוותר, מסכן, על התיק הנחשק הזה – הוא שיקם את מערכת הבריאות וקנה 9 צוללות! לא אחת, לא שבע, תשע צוללות!
עכשיו דמיינו מה היינו עושים עכשיו בלי צוללות.
רק ביבי, אה?

והנה באה הקורונה, טו טו טו טו, בואו ילדים לשבת, הקטר כבר מצפצף עלינו. ראש הממשלה יכנס מסיבת עיתונאים. בלי רופאים, לא צריך, כולה מגפה עולמית, השם ירחם, יש לנו את ליצמן עם שטריימל, תודו שזה מרגיע רפואית, ואת שר החינוך פרץ שירמוז לנו מי אשם במגיפה. רמז: תחשבו על מצעד הגאווה. והוא עוד היה טייס. מה עוד צריך? כמאמר השיר 'גם קטר וגם קרון, אונייה ואווירון'. בתפקיד האוניה, אם מישהו תועה.. טועה פה, משה בר סימן טוב.

ראש הממשלה יכנס מסיבת עיתונאים. בלי רופאים, לא צריך, כולה מגפה עולמית, השם ירחם, יש לנו את ליצמן עם שטריימל ואת שר החינוך פרץ שירמוז לנו מי אשם במגיפה. רמז: תחשבו על מצעד הגאווה

אבל ההצגה האמיתית היא וואן מאן שואו. הקוסם שלך חזרה.
באיפור בחירות מלא וצבע טרי על התוספת הוא ינעץ בכם מבט לחדשות וירעים בקולו על הקהל, חיים שלו מצבים כאלה. עיניים אליו: הוא ילמד אתכם להתעטש לתוך טישו או לקפל השרוול או לאוזן של עמית סגל, וילווה בצליל ואומר.

הוא פורח על הפודיום וזה יקרה ערב ערב בול על החדשות. הוא שוחה בחומר, רבותי, הוא מדקלם את ההוראות שהוא מכיר מהבית, זה סיפור חייו, שרה צדקה, העולם הוא וירוס! לא להתקהל! הוא יפזר אתכם בזעף באולם ויצווה לשמור מרחק ויאיים בשפעת הספרדית שהשמידה חצי עולם ובסוף ישחיל רמז עבה כמו מתניו, אם לא תשמעו בקולו – תמותו. וטו טו טוטו, גם ערבים ימותו. מי הזהיר אתכם שהם תומכי טרור?

הוא יצחק ויצעק וימחה דמעה סמלית ויביא דוגמה מהבית. הוא ישתטח על הרצפה ויארוז לכם את הביצים אחת אחת. רגע הוא פה, רגע הוא שם, הוא בכל העולם, מרחף כמו פרפר ועוקץ כמו דבורה, אם תמצמץ הוא לא ייעלם. בואו לאבא. ביחד ננצח את גנץ. איי קורונה!

הקמפיין של נתניהו לבחירות רביעיות תוך שנה החל. שתו מים.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 417 מילים
סגירה